NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الـ مجتاو

نسوانجي الأصلي
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هل الكل بيدور علي واحدة ينام معاها عشان يهبد وبس؟ ولا في ناس بتحب العلاقة ك استمتاع بجو رومانسي؟

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ahlawy77, مصطفى مصطفى, Ricky و 3 آخرين
هل الكل بيدور علي واحدة ينام معاها عشان يهبد وبس؟ ولا في ناس بتحب العلاقة ك استمتاع بجو رومانسي؟
اهم شى الاستمتاع بجو الرومانسى

• عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
مبدورش بس اكيد المتعة احسن👍

الاكتر والي منتشر هبد بس قليل الي عاوز جو رومانسي ومتعه وعلاقه ع مدي طويل مش مره وسلام

• عجبني
جو رمانسيي اولا واخيرا

• عجبني
ع حسب السن اذا مراهق اعتقد انه محتاج يفرغ الكبت واذا ناضج لا بيدور ع المتعه فقط

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو و مصطفى مصطفى
من دا على دا.
حتى الشباب الى معظم الستات فكرانا همنا اننا نطلع الكبت الجنسي بس و دى حاجة شوهت سمعة السن الصغير او شباب، احب اقول اننا مش كلنا كدا فى ناس بتقدر العلاقة و عايزه مشاعر.

مع احترامي ليك يا خويا بس دا سوال ميتسئلش
لان اغلب المنتدي هيقولك جو رومانسي وهوه في الأساس داخل عشان يهبد ويريح نفسو بس

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: M&I و الـ مجتاو
صح

• حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
بس انا و**** ماكنت هقول كده
انا داخل المنتدى اصلا عشان الكلام فيه بحرية اكتر ومش ممنوع زي الزفت الفيس بوك ده انا واحد من الناس مش مؤمن بالفضاء الالكتروني او انك تقابل واحدة وتحبها عالنت,,,,,,ده غير اني اصلا مابحبش حد انا ببص للست على انها شمال لغاية ما يثبت العكس ولو لاقيتها محترمة ببعد عنها عشان ماشبههاش

• عجبني
المتعة مش ف النيك المتعة انك ترتاح مع الشخصية ويبقي النيك جزء من الحب

بس انا و**** ماكنت هقول كده
انا داخل المنتدى اصلا عشان الكلام فيه بحرية اكتر ومش ممنوع زي الزفت الفيس بوك ده انا واحد من الناس مش مؤمن بالفضاء الالكتروني او انك تقابل واحدة وتحبها عالنت,,,,,,ده غير اني اصلا مابحبش حد انا ببص للست على انها شمال لغاية ما يثبت العكس ولو لاقيتها محترمة ببعد عنها عشان ماشبههاش
بس مش كل الستات شمال وكمان النظره دي غلط

خدي دي مني
ان اعتقد انها متعه فأنت حيوان تهدر مائك فلو استمنيت كان افضل ولكنها قبله وعناق بين حبيبين مؤقتين وقرب ودفء وجمال الانفس و تلاقي الاعين وحب حتي لو مؤقتا

بس مش كل الستات شمال وكمان النظره دي غلط
انا معاك طبعا مش كل الستات شمال عشان كده بقولك اما بتبقى محترمة ببعد عنها لاني بالنسبالها شبهه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الانبساط بالعلاقة مختلف عن الهبد

بحب العلاقه كا استمتاع ورمنسيه
فكك من الهبد لو هتهبد يبقا اضرب عشره احسن

انا مش عارف ليه بنفصل العلاقه الجنسيه عن المشاعر مع انه متكاملين يعني الفيصل بين الحيوان والانسان ان العلاقه عنده يبقي فيها مشاعر غير كده يبقي حيوان حتي لو انت عايز تهبد بس برضو يبقي العلاقه يتخليلها مشاعر ولكن الفيس مقدار المشاعر ده كبير تظهر وقت الجنس ولا صغيره متظهرش

• أتفق
التفاعلات: الـ مجتاو
انا مش عارف ليه بنفصل العلاقه الجنسيه عن المشاعر مع انه متكاملين يعني الفيصل بين الحيوان والانسان ان العلاقه عنده يبقي فيها مشاعر غير كده يبقي حيوان حتي لو انت عايز تهبد بس برضو يبقي العلاقه يتخليلها مشاعر ولكن الفيس مقدار المشاعر ده كبير تظهر وقت الجنس ولا صغيره متظهرش
اتفق يا اشرف و نورت المنتدي 🤛🤜

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%