NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

YASSER16

𝙸 𝙵𝙾𝚄𝙽𝙳 𝚃𝙷𝙴 𝙱𝙴𝚂𝚃,𝚆𝙷𝙸𝙲𝙷 𝙸𝚂 𝙼𝙴
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
رايح بكرا انيك بنت من طيزها هي لسه متعرفش ولا مهدتلها الموضوع هجيبهولها مفاجأة كدا بس انا مخطط للطريقه السؤال بقا المفروض نيك الطيز دا خطواته اي واخد معايا اي او بيبقا ازاي لاني عمري ما نيكت طيز قبل كدا

• عجبني
التفاعلات: Ali21
رايح بكرا انيك بنت من طيزها هي لسه متعرفش ولا مهدتلها الموضوع هجيبهولها مفاجأة كدا بس انا مخطط للطريقه السؤال بقا المفروض نيك الطيز دا خطواته اي واخد معايا اي او بيبقا ازاي لاني عمري ما نيكت طيز قبل كدا
لازم هي تكون مجهزة نفسها عشان متقرفش وتقرفك في النيك كله ولازم مزلقات هليك زيت زيتون دلوقتي فيه حاجات تانيه ممكن ابقي اقولك عليها لما مستواك يتحسن 🤣🤣🤣

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لازم هي تكون مجهزة نفسها عشان متقرفش وتقرفك في النيك كله ولازم مزلقات هليك زيت زيتون دلوقتي فيه حاجات تانيه ممكن ابقي اقولك عليها لما مستواك يتحسن 🤣🤣🤣
طب كنضافة من الالف للباء بتكون ازاي؟
ضروري الرد

اولا تتعامل ما خرمها براحه وحاول تمهد لدخول زبك سخنها اوى علشان يدخل بسرعه العب فى خرمها شويه علشان زبك يكون سهل يخش ونيك براحه لحد ما تلاقى زبك بيدخل ويطلع بسهوله

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%