NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

_Xmo7amedX_

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا خايف اتجوز وحده اجى افاتحها فموضوع نيك الطيز دا متوافقش انتو ايه رايكم فى بنات هتوافق لزوجها ولا لا ولا هتوافق لو فى ناس متجوزه ومجربه هنا تقول

• عجبني
التفاعلات: زوج مراتك و The_Cuck
انا خايف اتجوز وحده اجى افاتحها فموضوع نيك الطيز دا متوافقش انتو ايه رايكم فى بنات هتوافق لزوجها ولا لا ولا هتوافق لو فى ناس متجوزه ومجربه هنا تقول
مش كل اللي متجوز مراته متقبلة موضوع نيك الطيز لأكتر من سبب و مش مقياس علشان اتجوزتها انها توافق
بس ممكن مع الوقت و التعامل الصح تيجي معاك واحدة واحدة

• عجبني
التفاعلات: Dr.Master23
يابني نيك الطيز ده علي قد ما هوا مغري بس مشاكله كتير جدا جدا ده غير مش هتكلم عن الحرمانيه لانها مراتك بس تخيل جايب حته خره بتنيك فيها الكس نضيف بنسبه ١٠٠ في ال١٠٠ ضد اي مكروب انما الطيز غير صالحه للنيك بنسبه ١٠٠ في ال١٠٠ اعقل وخليك في الكس

• عجبني
التفاعلات: Mostafa t و alnmri2010
نيك الطيز ملهوش فوايد انت هتستمتع بس كم المشاكل الى هنشوف رهيب كل جاهز فى جسم الإنسان له وظيفة محدده هتلعب فى السيستم استحمل العواقب

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: _Xmo7amedX_ و Dr.Master23
اغلب الستات مبتوافقش

• عجبني
  • ماااشي
التفاعلات: _Xmo7amedX_ و drsniper666
انتى ممكن تلحس بين طيازها وخرم طيزها بس ممكن تحط زبك بين طيازها مدخلش فى خرم طيزها

• عجبني
التفاعلات: alnmri2010
اضافة على كلام اخى نيك الطيز هيسبب مشاكل كتيرة ليك ولزوجتك زي اولا واهم حاجة العدوى اللى هتحصل ليكم انتو الاتنين دا غير امراض زي الايدز
ثانيا التهابات في الجهاز الهضمي والامعاء خضوضا لزوجتك
ثالثا ارتخاء عضلة الشرج واللى بالتالى هتأدي لحاجة لانت ولا هيا هتتقبلوها وهي مشكلة التب-رز اللا إرادي بسبب ضعف العضلة وعدم قدرتها على حبس البراز
رابعا تشوه الجلد في منطقة الشرج وخروج ددمم منه
واخيرا واصعبهم يمكن هو ارتفاع نسبة اصابة روجتك بالبواسير وامراض الشرج بنيبة 50% فوق الطبيعي واخيرا احب اقولك" ماحرم ربك شيئا الا وله ضرر "
نيك الطيز في حد ذاته مش بيجيب ايدز مفيش حاجة اسمها كده المشاكل الصحية ملهاش علاقة بكده الا لو واحد أو واحده عندهم المرض ده واصلا في مصر صعب تلاقي واحده توافق عليه فمتتعشمش اوي والاحسن متجربش عشان الموضوع ده عامل زي المخدرات سولء لك أو لها

نيك الطيز في حد ذاته مش بيجيب ايدز مفيش حاجة اسمها كده المشاكل الصحية ملهاش علاقة بكده الا لو واحد أو واحده عندهم المرض ده واصلا في مصر صعب تلاقي واحده توافق عليه فمتتعشمش اوي والاحسن متجربش عشان الموضوع ده عامل زي المخدرات سولء لك أو لها
يعني انت سبت كل البلاوى الزرقة التانية وماسك في انه مبيجبش ايدز

يعني انت سبت كل البلاوى الزرقة التانية وماسك في انه مبيجبش ايدز
انا مسبتش انا بصحح معلومة واقرا كويس انا كاتب ايه لان كل البلاوي دي لها علاج إنما الإيدز لا وصلت؟؟

الزوجه في بدايه مش هحتوافق
لانها بتفكر انك تمتحنها او انك ح تكتشف انها مفتوحه من الطيز
ولكن لما تغريها او تشربه اشويه ح ترضى ويمكن تحكيلك كيف انفتح طيزها

كلو حسب معرفتك. فيه ستات بتقبل ومتحبش ولكن ترضيك كل شهرين مرة، وكل ده حسب اهتمامك وحبك ليها، لكن عموما الستات بترفض

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
تعزمها قبل ما تتجوزها وتنيكها من الطيز، كده مش حتحرمك منها بعد الجواز

بلاش أحسن عشان مش هتعرفو تبطلو
بلاش عشان المشاكل الهتحصل وهيجي وقت وهتتخنقو بسبب الموضوع ده
في التنين اعرفهم اطلقو بسبب كده وده بجد

لا انا هعرف امتعها وانيكها من طيزها انا خبير
بلاش أحسن عشان مش هتعرفو تبطلو
بلاش عشان المشاكل الهتحصل وهيجي وقت وهتتخنقو بسبب الموضوع ده
في التنين اعرفهم اطلقو بسبب كده وده بجد

لا لو مهتم بيها مش هترفض
كلو حسب معرفتك. فيه ستات بتقبل ومتحبش ولكن ترضيك كل شهرين مرة، وكل ده حسب اهتمامك وحبك ليها، لكن عموما الستات بترفض

الزوجه في بدايه مش هحتوافق
لانها بتفكر انك تمتحنها او انك ح تكتشف انها مفتوحه من الطيز
ولكن لما تغريها او تشربه اشويه ح ترضى ويمكن تحكيلك كيف انفتح طيزها
يابني نيك الطيز ده علي قد ما هوا مغري بس مشاكله كتير جدا جدا ده غير مش هتكلم عن الحرمانيه لانها مراتك بس تخيل جايب حته خره بتنيك فيها الكس نضيف بنسبه ١٠٠ في ال١٠٠ ضد اي مكروب انما الطيز غير صالحه للنيك بنسبه ١٠٠ في ال١٠٠ اعقل وخليك في الكس
لو عملتو غلط هتبوظ الدنيا زى اى حاجه لما تعملها غلط واسف مش بحب اتكلم فالدين

لا انا هعرف امتعها وانيكها من طيزها انا خبير
متيقلك الموضوع متعب ولو سبتها يومين من غير نيك طيزها هتقفل تاني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكتب هذا الشرط بالعقد🤣🤣🤣

متيقلك الموضوع متعب ولو سبتها يومين من غير نيك طيزها هتقفل تاني
لامواخذه فالرد دى رغبات حضرتك تمام بس انا. عاوز كدا واجرب كدا وخايف من كدا ان هى ترفض

لامواخذه فالرد دى رغبات حضرتك تمام بس انا. عاوز كدا واجرب كدا وخايف من كدا ان هى ترفض
من نحيه الرفض ف صعب ترفض وانت اكيد هتقنعها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%