NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

EL_BEBO

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الواحد من كتر ما شاف ف المنتدي دا ناس بتعمل ايه و قد ايه هم متكيفين نيك و حب و علاقات 😂😂
بقا بيتقهر ع حاله و مبقاش فيه نفس لا لعلاقات ولا انه يكلم حد ولا يتعامل مع بشر اساسا
ولا فيه نفس للدنيا دي

شاركوني رايكم 👍🏼👍🏼

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان، سبارتاكوس و غريب عن العالم
العمر قدامك وهتعدي عليك تجارب
ويمكن في يوم تضحك علي كلامك ده

• بيضحكني
التفاعلات: EL_BEBO
  • بيضحكني
التفاعلات: غريب عن العالم
الواحد من كتر ما شاف ف المنتدي دا ناس بتعمل ايه و قد ايه هم متكيفين نيك و حب و علاقات 😂😂
بقا بيتقهر ع حاله و مبقاش فيه نفس لا لعلاقات ولا انه يكلم حد ولا يتعامل مع بشر اساسا
ولا فيه نفس للدنيا دي

شاركوني رايكم 👍🏼👍🏼
يا صاحبي مش كل اللي بتسمعه حقيقي فيه ناس بتقول اللي نفسه تعمله أو اللي بيتخيلوه وساعات بيكون فلس مش اكتر منخليشش الكلام دى يأثر فيك

• بيضحكني
انت كام سنه يابيبو

• عجبني
يا صاحبي مش كل اللي بتسمعه حقيقي فيه ناس بتقول اللي نفسه تعمله أو اللي بيتخيلوه وساعات بيكون فلس مش اكتر منخليشش الكلام دى يأثر فيك
ايوا عارف ... دا فيه ناس بيقولك خارقين وبتاع و بيقدروا يعملوا سيكوسيكو ٥ و ٦ ساعات متواصل اي دا 😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: عارف سكتى و سبارتاكوس
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فخور بنفسي اني رغم ما بشوف ورغم هيجاني الا اني ثابت علي موقفي وتمسك بمبدئي مافيش جنس بدون جواز

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: EL_BEBO و غريب عن العالم
العمر قدامك دانت ياما هتعمل تجارب منها الي هتحبه ومنها الي هتندم انك عملته
اتمنالك السعاده

• بيضحكني
فخور بنفسي اني رغم ما بشوف ورغم هيجاني الا اني ثابت علي موقفي وتمسك بمبدئي مافيش جنس بدون جواز
اتفق معاك بشدة ... انت راجل محترم 👍🏼👍🏼

العمر قدامك دانت ياما هتعمل تجارب منها الي هتحبه ومنها الي هتندم انك عملته
اتمنالك السعاده
بجد ... مش عارف ليه مهما بعمل .. مش بندم لسبب انا لما ببدأ ف حاجة ببقا عارف اخرتها ف ليه الندم

• عجبني
ايوا عارف ... دا فيه ناس بيقولك خارقين وبتاع و بيقدروا يعملوا سيكوسيكو ٥ و ٦ ساعات متواصل اي دا 😂😂
يا صاحبي نص طيب اكتر من نص الكلام دى هجص انت حكم عقلك ومتخليش افكارك من هنا بس بس للي حوليك والواقع اللي انت عايش فيه بس لاي اتنين متجوزين أو اسال واحد يكون قريب ليك يكون متجوز وقوله حياتك الجنسيه عامله ايه هي نفس عيشت الكل

• عجبني
يا صاحبي نص طيب اكتر من نص الكلام دى هجص انت حكم عقلك ومتخليش افكارك من هنا بس بس للي حوليك والواقع اللي انت عايش فيه بس لاي اتنين متجوزين أو اسال واحد يكون قريب ليك يكون متجوز وقوله حياتك الجنسيه عامله ايه هي نفس عيشت الكل
لا يعم مش عايز اعرف .... هم اسبوعين و بعد كدا بيضربوا بعض انا عارف الكلام دا 😂😂

• عجبني
التفاعلات: سبارتاكوس
لا يعم مش عايز اعرف .... هم اسبوعين و بعد كدا بيضربوا بعض انا عارف الكلام دا 😂😂
بس ياعم هي دي الحقيقه ونص اللي هنا محرومين اصل مافيش حد هيكون مقطع الدنيا ويعمل كل يوم علاقه مع ستات هيكون عايز ايه من المنتدي يا صاحبي مافيش حد عنده مطعم ويروح يتفرج علي اكل المطاعم التانيه

• عجبني
بس ياعم هي دي الحقيقه ونص اللي هنا محرومين اصل مافيش حد هيكون مقطع الدنيا ويعمل كل يوم علاقه مع ستات هيكون عايز ايه من المنتدي يا صاحبي مافيش حد عنده مطعم ويروح يتفرج علي اكل المطاعم التانيه
انت راجل فهمان 👍🏼

• عجبني
انت راجل فهمان 👍🏼
وانت حبيبي بس حاول متاختش كل خبرتك من هنا لاني لو ختها من هنا واتجوزت بيتك هيخرب في أول شهر لاني اللي اللي بيتقال هنا مش حقيقي

• عجبني
وانت حبيبي بس حاول متاختش كل خبرتك من هنا لاني لو ختها من هنا واتجوزت بيتك هيخرب في أول شهر لاني اللي اللي بيتقال هنا مش حقيقي
اكيد طبعا 👍🏼👍🏼

• عجبني
  • عجبني
ولا فيه نفس للدنيا دي

شاركوني رايكم 👍🏼👍🏼
انا انت وانت انا نفس الحال

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%