NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انتو اى حاجه بتروحو لاى شيخ وتسألو عادى انا. معاكم بس الموضوع دا لما بحثت عنو اكتر وعمقت وعرفت ايه دليل المنع ودليل التحريم وقريت اكتر واكتر فهمت الدنيا بالظبط على ايه

انت حر في رايك صديقتي ولا حجر عليه لكن معلهش لا أنت ولا انا ينفع نبحث بنفسنا عشان ده علم فيه متخصصين​

انت حر في رايك صديقتي ولا حجر عليه لكن معلهش لا أنت ولا انا ينفع نبحث بنفسنا عشان ده علم فيه متخصصين​

منا ببحث فالكتب والمصادر الى بيجبو منها المتخصصين

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح
القذف ومص البزاز احسن ف رأي

• عجبني
ولا ليه اى لازمه للست
انا بسيب الى معايا يعملو من باب جبر الخاطر مش اكتر

• عجبني
  • جامد
  • محزن
التفاعلات: KH A LED، الصقر_الجارح و khaledmajid09
نيك البزاز من أروع انواع انيك من وجهة نظري بعد نيك الكس هو البديل في وقت الدوره الشهرية للمرأة (البريود)
والسؤال هنا للنساء من تحب نيك البزاز حتي يأتي الرجل بلبنه في الاخدود بين نهديها ويسيل اللبن بينهما متخذا مساره الي الاسفل حتي يروي زنبورها وشفرات كسها
والطيز قصرت معاك في حاجة وقت البريود

• عجبني
نيك البزاز من أروع انواع انيك من وجهة نظري بعد نيك الكس هو البديل في وقت الدوره الشهرية للمرأة (البريود)
والسؤال هنا للنساء من تحب نيك البزاز حتي يأتي الرجل بلبنه في الاخدود بين نهديها ويسيل اللبن بينهما متخذا مساره الي الاسفل حتي يروي زنبورها وشفرات كسها
بعشق نيك البزاز

• عجبني
ولا ليه اى لازمه للست
انا بسيب الى معايا يعملو من باب جبر الخاطر مش اكتر

انا عارف ان الغالبية من النساء مش بيحبوه وبيعلموه جبر خاطر لكن بتكلم عن احساس الرجل​

والطيز قصرت معاك في حاجة وقت البريود

الطيز محتاجه ترتيبات خاصه يعني مينفعش افاجيء المرأة الي معي اني هينك طيزها لازم ترتيب وإحتياطات خاصة​

خلتنى ابص لتحت و اتحسر

هو ممكن نيك البزاز يبقى حلو ليك كراجل من مبدأ اى حاجه تحكه فيها و خلاص و منظرها حلو لكن انا بالنسبالى اصلا هبقى مضطره امثل انى بحب كدا و مستمتعه عشان يكمل هو مش هيضرنى لكن مش هيمتعنى اوى برضو
حسب ما تطلب

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو ازاي هايبقى بينيك البزاز و في نفس الوقت بيمص و بيرضع!!!!
و بعدين ايد بتلعب في بزازها و ايد في زنبورها و ايد في طيزها على اساس انه اخطبوط!!!
😂😂😂😂😂😂😂

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: KH A LED

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%