NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الصقر_الجارح

صياد النساء
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي معلم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
نيك البزاز من أروع انواع انيك من وجهة نظري بعد نيك الكس هو البديل في وقت الدوره الشهرية للمرأة (البريود)
والسؤال هنا للنساء من تحب نيك البزاز حتي يأتي الرجل بلبنه في الاخدود بين نهديها ويسيل اللبن بينهما متخذا مساره الي الاسفل حتي يروي زنبورها وشفرات كسها

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: بحب البزااز الملبن الحلوه, عاشق البزاز الحلوة, عاشق النساء 55 و 7 آخرين
نيك البزاز من أروع انواع انيك من وجهة نظري بعد نيك الكس هو البديل في وقت الدوره الشهرية للمرأة (البريود)
والسؤال هنا للنساء من تحب نيك البزاز حتي يأتي الرجل بلبنه في الاخدود بين نهديها ويسيل اللبن بينهما متخذا مساره الي الاسفل حتي يروي زنبورها وشفرات كسها
🙈

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض
خلتنى ابص لتحت و اتحسر

هو ممكن نيك البزاز يبقى حلو ليك كراجل من مبدأ اى حاجه تحكه فيها و خلاص و منظرها حلو لكن انا بالنسبالى اصلا هبقى مضطره امثل انى بحب كدا و مستمتعه عشان يكمل هو مش هيضرنى لكن مش هيمتعنى اوى برضو

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
التفاعلات: بحب البزااز الملبن الحلوه, thalover, صعيدي راقي و 9 آخرين
ومين قالك ان الست بتبقى مستمتعه اصلا وهيا عندها البيريود ؟

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
التفاعلات: thalover, عاشق النساء 55, Moheb sex و شخص آخر
لو اللي بينيك بزازك عرف يمصهم كويس ويرضع وسخنهم جامد ويحسس عليهم ويبوس ف رقبتك وايديه التانيه تيبقي بتلعب ف زنبورك وايد ف طيازك هتبقي مستمتعة جدا جدا وهيبقى نيك البزاز ليكي رغبه..
هو ازاي هايبقى بينيك البزاز و في نفس الوقت بيمص و بيرضع!!!!
و بعدين ايد بتلعب في بزازها و ايد في زنبورها و ايد في طيزها على اساس انه اخطبوط!!!

• عجبني
  • بيضحكني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: بحب البزااز الملبن الحلوه, aahmedegypt, عاشق النساء 55 و 2 آخرين
ولا فيه اي متعة

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: بحب البزااز الملبن الحلوه، عاشق النساء 55 و الصقر_الجارح
خلتنى ابص لتحت و اتحسر

هو ممكن نيك البزاز يبقى حلو ليك كراجل من مبدأ اى حاجه تحكه فيها و خلاص و منظرها حلو لكن انا بالنسبالى اصلا هبقى مضطره امثل انى بحب كدا و مستمتعه عشان يكمل هو مش هيضرنى لكن مش هيمتعنى اوى برضو
لو قرأتي كلامي كويس هتعرفي اني قلت بعد الكس وخاصة فترة الدوره هو لا يغني عن نيك الكس فهو اكبر متعه في الحياه كلها
والي بيمثل انه بتمتع المومس مش استاذه في السكس مثلك وانا كرجل هدفي متعة الانثي قبل متعتي واحب انها لو مش حابه شيء تعرفني عشان اقدر امنعها اكثر

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
لو قرأتي كلامي كويس هتعرفي اني قلت بعد الكس وخاصة فترة الدوره هو لا يغني عن نيك الكس فهو اكبر متعه في الحياه كلها
والي بيمثل انه بتمتع المومس مش استاذه في السكس مثلك وانا كرجل هدفي متعة الانثي قبل متعتي واحب انها لو مش حابه شيء تعرفني عشان اقدر امنعها اكثر
مين قالك ان اللى بتمثل المتعه المومس بس؟ مفيش واحده بتقول لجوزها لا الا لو خلفى و لو هى محستش بمتعه مش بتقول ولا بتتكلم عشان متحسسش جوزها انه مقصر معاها و عشان اتقالها مينفعش تبينى انتى بتحبى ايه و مش بتحبي ايه عشان ميفهمش غلط و يشك فيكى انك مجربه قبل كده

و سبب تانى للتمثيل ان الواحده بتمشى بمبدأ يوم ليا و يوم عليا طالما واحد مكفينى و بيمتعنى و بيعمل اللى انا عايزاه و بحبه مش هاجى فى اللى هو عايزه و بيحبه و اقوله لا خصوصا لو اللى هو عايزه مش مضر ولا بيوجع بالعكس لازم ابان انى مبسوطه باللى بيعمله عشان ياخد متعته كلها و ميحسش ان العلاقه من طرف واحد

ممكن اتكلم معاه بعدين انما مش هقفله ساعة العلاقة بلاش النظرة السطحيه دى قال مومس قال

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: مهند بو, صعيدي راقي, khaledmajid09 و 4 آخرين
مين قالك ان اللى بتمثل المتعه المومس بس؟ مفيش واحده بتقول لجوزها لا الا لو خلفى و لو هى محستش بمتعه مش بتقول ولا بتتكلم عشان متحسسش جوزها انه مقصر معاها و عشان اتقالها مينفعش تبينى انتى بتحبى ايه و مش بتحبي ايه عشان ميفهمش غلط و يشك فيكى انك مجربه قبل كده

و سبب تانى للتمثيل ان الواحده بتمشى بمبدأ يوم ليا و يوم عليا طالما واحد مكفينى و بيمتعنى و بيعمل اللى انا عايزاه و بحبه مش هاجى فى اللى هو عايزه و بيحبه و اقوله لا خصوصا لو اللى هو عايزه مش مضر ولا بيوجع بالعكس لازم ابان انى مبسوطه باللى بيعمله عشان ياخد متعته كلها و ميحسش ان العلاقه من طرف واحد

ممكن اتكلم معاه بعدين انما مش هقفله ساعة العلاقة بلاش النظرة السطحيه دى قال مومس قال
رد يتبروز الحقيقه

• عجبني
التفاعلات: عاشق النساء 55 و الصقر_الجارح
خلتنى ابص لتحت و اتحسر

أول مرة اعرف ان الست مابتنسطش من نيك بزازها 🤔🤔🤔

• عجبني
التفاعلات: عاشق النساء 55 و الصقر_الجارح

ده غلط لازم المرأة تقول بتحب ايه وعاوزه ايه ولو فيه شيء مش بتحبه تقول عشان هي والرجل يرتقوا بعلاقتهم الجنسيه ويتمتعوا اكتر والرجل بدوره لازم يكون حريص انه يعرف ويراقب انفاعلاتها عشان يحرف هي جاسه بإيه

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
ومين قالك ان الست بتبقى مستمتعه اصلا وهيا عندها البيريود ؟
مش كل الستات بتكون ذي بعض
بس الي اعرفه ان هيجانها بيزيد مع البريود
لو غلطان عرفيني الصح

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي و Moheb sex
ولا فيه اي متعة
دي طبعا وجهة نظر تحترم لكن انت عرفت منين انه مش ممتع
لو ينفع تحكي تجربتك

• عجبني
اعتقد ان وجع البريود عند الست بيضيع اي متعه اصلا.... بس حرفيا نيك البزاز اهم من نيك الكس اصلا 😂🔥

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
دي طبعا وجهة نظر تحترم لكن انت عرفت منين انه مش ممتع
لو ينفع تحكي تجربتك
هي مافيهاش حاجة تتحكي.. حاجة جربتها و ماستمتعتش بيها

• عجبني
هو حسب البزاز الي نكتها
كبيره لا صغيره
واقفه ولا مترهله وكمان تفاعل الطرف الآخر

• عجبني
هو حسب البزاز الي نكتها
كبيره لا صغيره
واقفه ولا مترهله وكمان تفاعل الطرف الآخر

• عجبني
اعتقد ان وجع البريود عند الست بيضيع اي متعه اصلا.... بس حرفيا نيك البزاز اهم من نيك الكس اصلا 😂🔥
وجع البريود بيضيع اي متعه في ده في وقت الوجع الجامد ده صحيح
لكن نيك البزاز مش اهم من نيك الكس زطبعا معرفش نيك الطيز عشان مجربتوش

• عجبني
خلتنى ابص لتحت و اتحسر

هتلاقي بزازك صغيره

• يالهوي هي وصلت لكده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%