NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بصراحه مش بيمتعني خالص يعني جربتو مره او مرتين اللي هوا بمثل الاستمتاع اكن مافيش متعه بصراحه...ممكن يكون فيه متعه ليكوا ك رجاله عشان يعتبر دخول وخروج بردو لكن عن تجربتي لا مش ممتع
هو حلو للرجل وبعض النساء تحبه

نيك البزاز من أروع انواع انيك من وجهة نظري بعد نيك الكس هو البديل في وقت الدوره الشهرية للمرأة (البريود)
والسؤال هنا للنساء من تحب نيك البزاز حتي يأتي الرجل بلبنه في الاخدود بين نهديها ويسيل اللبن بينهما متخذا مساره الي الاسفل حتي يروي زنبورها وشفرات كسها
+نيك الطيز

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
  • عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: White_Wolf و _Xmo7amedX_
  • جامد
  • عجبني
لو دا حرام يبق نيك البزاز حرام وركز فكلامى كويس
ده مش مكان الجدال في احكام شرعيه ...المرأة متاحة لزوجها الا الإدخال في خرم طيزها او اثناء الدورة الشهرة في كسها

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: White_Wolf و _Xmo7amedX_
ده مش مكان الجدال في احكام شرعيه ...المرأة متاحة لزوجها الا الإدخال في خرم طيزها او اثناء الدورة الشهرة في كسها
انت حضرتك عاوز تتكلم فالموضوع دة تعالا خاص لكن الى اعرفو انو مكروه كرااه شديده او لازم رضا الزوجه ولووعاوز الدليل عندى

• عجبني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: _Xmo7amedX_
  • بيضحكني
التفاعلات: _Xmo7amedX_
انت بتناقش ايه دي هربانه منه

• الكلام ده مش عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح و _Xmo7amedX_
نيك البزاز من أروع انواع انيك من وجهة نظري بعد نيك الكس هو البديل في وقت الدوره الشهرية للمرأة (البريود)
والسؤال هنا للنساء من تحب نيك البزاز حتي يأتي الرجل بلبنه في الاخدود بين نهديها ويسيل اللبن بينهما متخذا مساره الي الاسفل حتي يروي زنبورها وشفرات كسها
لازم تجرب كل حاجه ف العلاقه

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خلتنى ابص لتحت و اتحسر

هو ممكن نيك البزاز يبقى حلو ليك كراجل من مبدأ اى حاجه تحكه فيها و خلاص و منظرها حلو لكن انا بالنسبالى اصلا هبقى مضطره امثل انى بحب كدا و مستمتعه عشان يكمل هو مش هيضرنى لكن مش هيمتعنى اوى برضو
👏👏👏👏👏👏

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح، White_Wolf و Cpl4fun
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
مليش انا فوجع الدماغ دا خلى كل واحد بالى فنفسه الى بجتهد وبيجمع معلومات من هنا وهناك ويعرف الصح من الغلط وايه السبب هيعيش بالى مقتنع بيه فدماغو لكن ما اسمعش حاجه واروح انفذها وانا مغماى عينى لا زم تبحث فالكتب وتدور وتهتم كدا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
  • عجبني
  • هممم
مليش انا فوجع الدماغ دا خلى كل واحد بالى فنفسه الى بجتهد وبيجمع معلومات من هنا وهناك ويعرف الصح من الغلط وايه السبب هيعيش بالى مقتنع بيه فدماغو لكن ما اسمعش حاجه واروح انفذها وانا مغماى عينى لا زم تبحث فالكتب وتدور وتهتم كدا
كل واحد عقله في راسه

• عجبني
  • طب!
  • عجبني
كل واحد عقله في راسه
انتو اى حاجه بتروحو لاى شيخ وتسألو عادى انا. معاكم بس الموضوع دا لما بحثت عنو اكتر وعمقت وعرفت ايه دليل المنع ودليل التحريم وقريت اكتر واكتر فهمت الدنيا بالظبط على ايه

• عجبني

كل واحد حر في رأيه يختار الي يحبه واحنا ملناش حجر علي رأي احد ياريت تحترم رأي الاخرين وهنا مش مكان مناقشة القضايا الفقهية​

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%