NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Negro

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
28 يونيو 2022
المشاركات
6
مستوى التفاعل
6
الإقامة
Alexandria
نقاط
105
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
عدم الإفصاح
في البداية اعرفكم بنفسي ( هحط اسم مستعار ليا حفاظا علي سرية القصة و عشان محدش يعرفني )

ابطال قصتي ٣ : انا (آدم) حبيبتي (جميلة) جوزها(مصطفي)


القصة علب ٣ اجزاء لو لقيت رد فعل كويس من الجزء الاول

بدات القصة من ايام الكلية في بداية سنة اولي جامعة ، كنت حالي جدا و مع نفسي سنة اولي كاملة لحد ما نجحت و قررت اندمج و اتعرف علي ناس كتير و فعلا كسبت شعبية كبيرة و بقيت معروف و اسمي كله بيحي بيه في الجامعة و محبوب من الكل و عندي شلة هنا و شلة هنا ، و بدات البنات تعجب بيا و الي تحكها و الي تقرب مني عشان معروف عشان تتعرف هي كمان و من هنا بدأت الحكاية ..
بدات جميلة تبعتلي علي الفيس باستمرار و تسال عن حاجات في الكلية و استهبال و كلام و اهتمام لحد ما حسيت انها كويسة و بدأت اتجاوب معاها و اعرفها بنفسي اكتر و عرفت سخصيتها انها عبيطة شويا و مزاجية و مجنونة بتحب تعمل الحاجات المجنون باستمرار مع تحفظ قدام الناس بس ، و بدات تحبني و تتعلق بيا و انا مكنتش عاوز بس لقيتها اوبن مايند مع انه غريب علي شكلها ميبانش عليها خالص خاصة انها معايا كانت بتعمل حاجات غريبة و ممكن تتكلم عن ابوها و امها بطريقة جنسية و عن نفسها و جواها و انا ببقا الي هو احا انتي بتتكلمي كدا ازاي و معايا و متعرفنيش غير من يومين تلاتة .

عدي شهرين من الكلام و المحن و تعلق بيا و فجأة لقيتها بتقولي انا محتاجلك و نفسي اشوفك حالا ، قولتلها و انا كمان و ساعتها بصراحة كنت هايج نيك و زبري مش مستحمل .. صحيح نسيت اوصفها ليكم ( جسمي كيرفي فشخ و طيزها كبيرة و بزازها كبار اوي و حلمتها بني شويا و كبيرة اكبر من سنها خالص و جسمها عود بصراحة و هدومها واسعة ميبانش عليها خالص )
و دار الحوار كالتالي
جميلة : انت فين دلوقتي عاوزاك ضروري انت فين
انا : انا في البيت يا حبيبتي انتي فين
جميلة : في البيت و نازلة ينفع اشوفك !
انا : بصي انا بتخنق من الشارع و الزحمة عاوز اكلمك علي رواقة
جميلة : نروح فين طيب انا عاوزة كدا كمان جدا
انا : عندي شقتي في (....) تعالي نروح و اهو براحتنا و نتكلم و ننزل
ردت : طب و عادي يعني حد هيشوفنا
قولتلها : لا المكان فاضي و مفيش مخلوق هنا
ردت : ابعتلي العنوان و اسبقني انت ضروري حالا
انا : تمام مستنيكي
اتحركت انا علي الشقة و كانت مكركبة و مش مترتبة و تراب وليلة و قولت عادي هنقعد و خلاص مكنتش ناوي علي حاجة اصلا بصراحة انا صحيح زبي هيوديني في داهية بس بعرف اتحكم فيه ميتحكمش فيا لو واحدة عريانة و انا و مش عاوز كسمها ولا تهزني
و بعد نا وصلت و لقيتها بترن علي اول الشارع و طلعت علي الشقة و قفلت الباب و ارتاحي من السلم و خلاص وقالتلي عاوزة اروح الحمام و رديتها الحمام و رجعت و استنيت بتاع ربع ساعة و طلعت
لقيتها بتقولي شقتك دي
انا : اها شقتي الي هتجوز فيها
جميلة : هتتجوزني فيها يعني حلوة اوي
انا : اي الثقة دي
جميلة : أنا عارفة انك هتموت عليا بس حلوتك انك تقيل و دا الي مجنني عليك و مخلي بنات الدفعة كلها هتموت عليك بس تقلك مخلي الكل خايف يقرب منك لتحرجهم

انا : مش اي واحدة تحرك الاسد ياختي
هي : تنكر اني محركتكش يا حبيبي
رديت : مكنتش كملت معاكي لحد دلوقتي اهدي بقا انا ماسك نفسي
هي : و ماسكها ليه ما تسيبها ياخويا
انا : ما بلاش هتعيطي في الاخر 😂
( كنت متعود معاها و معروف عني اني مش بتحرج و لا بتكسف كسم اي حد و دا كلام و طريقتي )

بعدها علطول قربت مني و قالتلي وحشتني يا روحي
قولتلها : وحشتك ازاي منا بكلمك علطول يا محنو
قالتلي : وحشتني كدا (و قامت وخداني بالحضن)
هوب عنتر قام علطول و بقا زي الصاروخ و البنطلون بان و بقا بيوجعني
نسيت اوصفلكم نفسي صحيح ( شاب في ال ٢٥ سنة رياضي و بحب الكورة و جسم متناسق مش ضخم متناسق اهم شئ و عضلات خفيفة و بشرتي سمرة و زبي ١٩ سنتي دايما فاضحني في المواصلات و عاملي ازمة )
لقيتها بتزوم و هي في حضني و بتحضني جامد
كنت هيجت بصراحة و قررت افضي بقا جوايا

اندمجت و فضلت أحضنها و احرك ايدي علي ظهرها كانت ساحت خالص و اتجاوبت و بتتحرك و تضمني عليها ، قربت عليها و رفعت وشها و روحت في بوسة لقيتها خبرة نيك الشرموطة و فاهمة و بتاكل في شفايفي
صوت الاهات ملي المكان و لقيتني انفجرت فيها بقا و هوب روحت حطيت ايدي علي طيزها و ضربتها ضربة خفيفة كدا و هي في حضني و باكل شفايفها
لقيتها بتقول ااااي
قولتلها اي وجعتك
قالتلي اممم انت وحش يا بابا
قولتلها طب و كدا و قمت ماسك بزازها و لقيتها بتهجم عليا و قلعتها الهدوم كلها و لقيت قدامي جسم ابن متناكة ابيض نيك و ناعم بس كسها في شعر خفيف
و انا بهدومي زي منا لقيتها بتشدني و تقلعني و بدات تشدني عليها و فجاة بتقولي انا بحبك اوي هموت عليك
وهي في حضني و بعصر في بزازها و بشدها
لقيتها نزلت أيدها علي زبي قمت قولتلها اوووه دنتي خبرة و فهمانة بقا ظنا بحسبك خام يا لبوة
قالتلي انا شرموطتك و لبوتك انت بس
و طلعت زبي و مجرد ما شاف الهواء لقيتها نزلت علي ركبها و نزلت تمص فيه و تصرخ و تعضه و تقولي دا كبير كدا ليه مش عارفة امصه ولا قادرة احطه في بوقي يخربيتك
قولتلها بس مسمعش صوتك
و مسكت راسها و حشرت زبي في بوقها و انيك فيه و ادخله لحد ما تتخنق و كانت هتموت مني لحد ما قالتلي : انا تعبت دخله بقا مش قادر هموت يخربيتك
قولتلها : احا انتي مفتوحة ؟
قالتلي : احا لا طبعا بس بصراحة نفسي تفتحي منا هبقا مراتك ولا ناوي تخلع
قولتلها : لا بلاش دلوقتي خلينا من برة
و فضلت افرش فيها و زبي علي كسها ادعكه و الحسه و جابت فوق ال ٣ مرات علي زبي و في بوقي و كل مرة تهيج و صوتها يعلي اكتر لحد ما لقيتها في مرة بتقولي خخخخخ انا مش قادرة دخله يا آدم و الا هموتلك نفسي هنا ، ضربتها بالقلم وقولتها اسكتي يا لبوة ودا بكيفي انا مس بمزاجك انتي يا متناكة انتي تركعي تحت زبي وبس

قالتلي انا عبدة زبك ارحمني بقا ابوس رجلك و عمالة تبوس فيا
قولتلها : هنيك طيزك الجامدة دي
قالتلي هتقدر عليها قولتلها و انا بقرص الحلمة ان مخلتكيش مش قادرة تروحي قولي عليا خول

جميلة : لما اشوف يا قلب لبوتك ..
طبعا طيزها مليانة شعر و مسكت كريم و ادهن و اوسع طيزها و انيكها بصوابعي و كل صباع ادخله الاقيها بتدعك كسها و تجيب و تهيج اكتر
لحد ما قالتلي جرب بزبك انا هموت
دخلت راس زبي بس لقيتها بتصرخ كتمت بوقها و التانيا علي بزازها و اضربها و اقولها صوتك يا متناكة هششش

و فضلت كدا لحد ما لقيتها بتقولي حاسة بحرقان انا مش قادرة
قمت دخلت جزء كمان و هي توحوح و تتلوي و انا ماسك فيها و محكم عليها و عمال اعصر بزازها
لحد ما لقيتها بتتنفض و جسمها كله ساب و مرة واحدة لقيتها غمضت و مفتحتش

و انا زبي لسة جواها و مطلعش
قمت خرجته و كان روحها ردت فيها و شهقت و حسيت اني زبي هينفجر و هوب قولتلها هجيب مش قادر
قالتلي هاتهم علي بزازي
و فضلت اجيب كمية بنت متناكة علي بزازها و فضلت تدعكه كانه كريم لحد ما هدت و انا قمت اترميت جنبها و لقيتها بتحضني و تقولي انت جامد اوي انا كنت مراهنة نفسي عليك
قولتلها احا انتي جاية ناوية بقا
قالتلي انا عارفة انك منمتش مع بنات قبل كدا بس مستغربة خبرتك مع الحريم و تعاملك و قولت فب الجنس هتبقا خام احا دنا الي خام قصادك
قولتلها : متحاوليش تجربي رغبتي الكاملة عشان هتبقا بزعلة ليكي انتي قالتلي مسيري اجربها و اديك شوفت مراتك
قولتلها : اها طبعا هنشوف يا كتكوتة 😂

نقف لحد هنا و نكمل الجزء التاني و احداث كتير فشخ فيه









 
  • عجبني
التفاعلات: Mr. Cock, gimy2, Mada6666 و 2 آخرين
طيب هنا فضفضه مش قصص
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
ينقل الموضوع للقسم المناسب

مع مراعاة فى المشاركات القادمه رجاء عدم انشاء موضوعات للميول أو المحارم أو التحرر أو الدياثه أو قصص فى قسم الفضفضه

تقبل تحياتى
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جميله جدا كمل الباقي
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
قصة رائعة ننتظر منك الجزءالقادم شكرا لك
 
كمل اسلوبك جامد فشخ
بس حاول توصف اكتر اللبس والشكل والموقف والاحداث خليها تاخد حقها وتوصفها اكتر هيكون افشخ
 
حلوه بس مهد شوية مش كله رزع على طول
في انتظار القادم
 
جميله..وممتعه..لكن سرد الاحداث سريع ومفيش وصف للموفف كافى وتمهيد للى هيحصل يعنى..يريتك تزود الاثاره والموقف اكتر من كده وهيكون فيها كل المتعه اكتر طبعا
جميله وكمل وفى انتظار القادم بس يريت متتأخرش ياغالى...
 
بص هي حلوة بس سريعه جدا
 
كمل اسلوبك حلو
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 
في البداية اعرفكم بنفسي ( هحط اسم مستعار ليا حفاظا علي سرية القصة و عشان محدش يعرفني )

ابطال قصتي ٣ : انا (آدم) حبيبتي (جميلة) جوزها(مصطفي)


القصة علب ٣ اجزاء لو لقيت رد فعل كويس من الجزء الاول

بدات القصة من ايام الكلية في بداية سنة اولي جامعة ، كنت حالي جدا و مع نفسي سنة اولي كاملة لحد ما نجحت و قررت اندمج و اتعرف علي ناس كتير و فعلا كسبت شعبية كبيرة و بقيت معروف و اسمي كله بيحي بيه في الجامعة و محبوب من الكل و عندي شلة هنا و شلة هنا ، و بدات البنات تعجب بيا و الي تحكها و الي تقرب مني عشان معروف عشان تتعرف هي كمان و من هنا بدأت الحكاية ..
بدات جميلة تبعتلي علي الفيس باستمرار و تسال عن حاجات في الكلية و استهبال و كلام و اهتمام لحد ما حسيت انها كويسة و بدأت اتجاوب معاها و اعرفها بنفسي اكتر و عرفت سخصيتها انها عبيطة شويا و مزاجية و مجنونة بتحب تعمل الحاجات المجنون باستمرار مع تحفظ قدام الناس بس ، و بدات تحبني و تتعلق بيا و انا مكنتش عاوز بس لقيتها اوبن مايند مع انه غريب علي شكلها ميبانش عليها خالص خاصة انها معايا كانت بتعمل حاجات غريبة و ممكن تتكلم عن ابوها و امها بطريقة جنسية و عن نفسها و جواها و انا ببقا الي هو احا انتي بتتكلمي كدا ازاي و معايا و متعرفنيش غير من يومين تلاتة .

عدي شهرين من الكلام و المحن و تعلق بيا و فجأة لقيتها بتقولي انا محتاجلك و نفسي اشوفك حالا ، قولتلها و انا كمان و ساعتها بصراحة كنت هايج نيك و زبري مش مستحمل .. صحيح نسيت اوصفها ليكم ( جسمي كيرفي فشخ و طيزها كبيرة و بزازها كبار اوي و حلمتها بني شويا و كبيرة اكبر من سنها خالص و جسمها عود بصراحة و هدومها واسعة ميبانش عليها خالص )
و دار الحوار كالتالي
جميلة : انت فين دلوقتي عاوزاك ضروري انت فين
انا : انا في البيت يا حبيبتي انتي فين
جميلة : في البيت و نازلة ينفع اشوفك !
انا : بصي انا بتخنق من الشارع و الزحمة عاوز اكلمك علي رواقة
جميلة : نروح فين طيب انا عاوزة كدا كمان جدا
انا : عندي شقتي في (....) تعالي نروح و اهو براحتنا و نتكلم و ننزل
ردت : طب و عادي يعني حد هيشوفنا
قولتلها : لا المكان فاضي و مفيش مخلوق هنا
ردت : ابعتلي العنوان و اسبقني انت ضروري حالا
انا : تمام مستنيكي
اتحركت انا علي الشقة و كانت مكركبة و مش مترتبة و تراب وليلة و قولت عادي هنقعد و خلاص مكنتش ناوي علي حاجة اصلا بصراحة انا صحيح زبي هيوديني في داهية بس بعرف اتحكم فيه ميتحكمش فيا لو واحدة عريانة و انا و مش عاوز كسمها ولا تهزني
و بعد نا وصلت و لقيتها بترن علي اول الشارع و طلعت علي الشقة و قفلت الباب و ارتاحي من السلم و خلاص وقالتلي عاوزة اروح الحمام و رديتها الحمام و رجعت و استنيت بتاع ربع ساعة و طلعت
لقيتها بتقولي شقتك دي
انا : اها شقتي الي هتجوز فيها
جميلة : هتتجوزني فيها يعني حلوة اوي
انا : اي الثقة دي
جميلة : أنا عارفة انك هتموت عليا بس حلوتك انك تقيل و دا الي مجنني عليك و مخلي بنات الدفعة كلها هتموت عليك بس تقلك مخلي الكل خايف يقرب منك لتحرجهم

انا : مش اي واحدة تحرك الاسد ياختي
هي : تنكر اني محركتكش يا حبيبي
رديت : مكنتش كملت معاكي لحد دلوقتي اهدي بقا انا ماسك نفسي
هي : و ماسكها ليه ما تسيبها ياخويا
انا : ما بلاش هتعيطي في الاخر 😂
( كنت متعود معاها و معروف عني اني مش بتحرج و لا بتكسف كسم اي حد و دا كلام و طريقتي )

بعدها علطول قربت مني و قالتلي وحشتني يا روحي
قولتلها : وحشتك ازاي منا بكلمك علطول يا محنو
قالتلي : وحشتني كدا (و قامت وخداني بالحضن)
هوب عنتر قام علطول و بقا زي الصاروخ و البنطلون بان و بقا بيوجعني
نسيت اوصفلكم نفسي صحيح ( شاب في ال ٢٥ سنة رياضي و بحب الكورة و جسم متناسق مش ضخم متناسق اهم شئ و عضلات خفيفة و بشرتي سمرة و زبي ١٩ سنتي دايما فاضحني في المواصلات و عاملي ازمة )
لقيتها بتزوم و هي في حضني و بتحضني جامد
كنت هيجت بصراحة و قررت افضي بقا جوايا

اندمجت و فضلت أحضنها و احرك ايدي علي ظهرها كانت ساحت خالص و اتجاوبت و بتتحرك و تضمني عليها ، قربت عليها و رفعت وشها و روحت في بوسة لقيتها خبرة نيك الشرموطة و فاهمة و بتاكل في شفايفي
صوت الاهات ملي المكان و لقيتني انفجرت فيها بقا و هوب روحت حطيت ايدي علي طيزها و ضربتها ضربة خفيفة كدا و هي في حضني و باكل شفايفها
لقيتها بتقول ااااي
قولتلها اي وجعتك
قالتلي اممم انت وحش يا بابا
قولتلها طب و كدا و قمت ماسك بزازها و لقيتها بتهجم عليا و قلعتها الهدوم كلها و لقيت قدامي جسم ابن متناكة ابيض نيك و ناعم بس كسها في شعر خفيف
و انا بهدومي زي منا لقيتها بتشدني و تقلعني و بدات تشدني عليها و فجاة بتقولي انا بحبك اوي هموت عليك
وهي في حضني و بعصر في بزازها و بشدها
لقيتها نزلت أيدها علي زبي قمت قولتلها اوووه دنتي خبرة و فهمانة بقا ظنا بحسبك خام يا لبوة
قالتلي انا شرموطتك و لبوتك انت بس
و طلعت زبي و مجرد ما شاف الهواء لقيتها نزلت علي ركبها و نزلت تمص فيه و تصرخ و تعضه و تقولي دا كبير كدا ليه مش عارفة امصه ولا قادرة احطه في بوقي يخربيتك
قولتلها بس مسمعش صوتك
و مسكت راسها و حشرت زبي في بوقها و انيك فيه و ادخله لحد ما تتخنق و كانت هتموت مني لحد ما قالتلي : انا تعبت دخله بقا مش قادر هموت يخربيتك
قولتلها : احا انتي مفتوحة ؟
قالتلي : احا لا طبعا بس بصراحة نفسي تفتحي منا هبقا مراتك ولا ناوي تخلع
قولتلها : لا بلاش دلوقتي خلينا من برة
و فضلت افرش فيها و زبي علي كسها ادعكه و الحسه و جابت فوق ال ٣ مرات علي زبي و في بوقي و كل مرة تهيج و صوتها يعلي اكتر لحد ما لقيتها في مرة بتقولي خخخخخ انا مش قادرة دخله يا آدم و الا هموتلك نفسي هنا ، ضربتها بالقلم وقولتها اسكتي يا لبوة ودا بكيفي انا مس بمزاجك انتي يا متناكة انتي تركعي تحت زبي وبس

قالتلي انا عبدة زبك ارحمني بقا ابوس رجلك و عمالة تبوس فيا
قولتلها : هنيك طيزك الجامدة دي
قالتلي هتقدر عليها قولتلها و انا بقرص الحلمة ان مخلتكيش مش قادرة تروحي قولي عليا خول

جميلة : لما اشوف يا قلب لبوتك ..
طبعا طيزها مليانة شعر و مسكت كريم و ادهن و اوسع طيزها و انيكها بصوابعي و كل صباع ادخله الاقيها بتدعك كسها و تجيب و تهيج اكتر
لحد ما قالتلي جرب بزبك انا هموت
دخلت راس زبي بس لقيتها بتصرخ كتمت بوقها و التانيا علي بزازها و اضربها و اقولها صوتك يا متناكة هششش

و فضلت كدا لحد ما لقيتها بتقولي حاسة بحرقان انا مش قادرة
قمت دخلت جزء كمان و هي توحوح و تتلوي و انا ماسك فيها و محكم عليها و عمال اعصر بزازها
لحد ما لقيتها بتتنفض و جسمها كله ساب و مرة واحدة لقيتها غمضت و مفتحتش

و انا زبي لسة جواها و مطلعش
قمت خرجته و كان روحها ردت فيها و شهقت و حسيت اني زبي هينفجر و هوب قولتلها هجيب مش قادر
قالتلي هاتهم علي بزازي
و فضلت اجيب كمية بنت متناكة علي بزازها و فضلت تدعكه كانه كريم لحد ما هدت و انا قمت اترميت جنبها و لقيتها بتحضني و تقولي انت جامد اوي انا كنت مراهنة نفسي عليك
قولتلها احا انتي جاية ناوية بقا
قالتلي انا عارفة انك منمتش مع بنات قبل كدا بس مستغربة خبرتك مع الحريم و تعاملك و قولت فب الجنس هتبقا خام احا دنا الي خام قصادك
قولتلها : متحاوليش تجربي رغبتي الكاملة عشان هتبقا بزعلة ليكي انتي قالتلي مسيري اجربها و اديك شوفت مراتك
قولتلها : اها طبعا هنشوف يا كتكوتة 😂

نقف لحد هنا و نكمل الجزء التاني و احداث كتير فشخ فيه
ياريت يشخ في طيزها
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%