NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نهدى شويه ي جماعه

محترم

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
معلش انا اسف ف اللى هتكلم فيه بس هى حاجة تخنق بجد و اكيد مع ناس كتير ... هو ليه كل اما تيجي تتكلم او يبقا موضوع نقاش او .. او . ... يروح داخل ع طول امك و اختك ف اي و اسمهم و بتهيج عليهم ولا لا ..الموضوع ميبقاش كده ..كل واحد ماشي شايل زبه ع كتفه .. نهدى شويه يجماعه لان الموضوع دا يخنق بجد...

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر, حسام اكتوبر, Saul Goodman و 3 آخرين
😉😂😂😂عندك حق فعلا

• عجبني
التفاعلات: محترم
بص يا محترم احنا هنا في منتدي جنسي مفيش حدود اللي نفسه في حاجه بيقلها واللي بيتخيل واحده بيجي هنا يقلك انا نكتها واللي عنده ميول شاذه سوالب سحاق دياثه محارم بيجي يطلعها هنا يعني مالاخر كله بيخرج كبته الجنسي هنا فمتحاولش مفيش فايده اسمع مني

معلش انا اسف ف اللى هتكلم فيه بس هى حاجة تخنق بجد و اكيد مع ناس كتير ... هو ليه كل اما تيجي تتكلم او يبقا موضوع نقاش او .. او . ... يروح داخل ع طول امك و اختك ف اي و اسمهم و بتهيج عليهم ولا لا ..الموضوع ميبقاش كده ..كل واحد ماشي شايل زبه ع كتفه .. نهدى شويه يجماعه لان الموضوع دا يخنق بجد...
االشعوب هابجه الذي ديوث الدياثه شغاله عنده واصل يهبج لما ينتاكو محارمه والفحول شغاله ومجرده ازبارها على شان الديوثين السبب فلا تلوم اي شخص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص يا محترم احنا هنا في منتدي جنسي مفيش حدود اللي نفسه في حاجه بيقلها واللي بيتخيل واحده بيجي هنا يقلك انا نكتها واللي عنده ميول شاذه سوالب سحاق دياثه محاارم بيجي يطلعها هنا يعني مالاخر كله بيخرج كبته الجنسي هنا فمتحاولش مفيش فايده اسمع مني
انا فاهمك و عارف كل دا .. بس اللى بتكلم فيه اننا نحترم اللى بنتكلم معاه حتى ميبقاش لسه بيتكلم ف اول الحوار و حد يدخل يقوله امك و اختك فاهمنى

انا فاهمك و عارف كل دا .. بس اللى بتكلم فيه اننا نحترم اللى بنتكلم معاه حتى ميبقاش لسه بيتكلم ف اول الحوار و حد يدخل يقوله امك و اختك فاهمنى
هنا ناس كتير داخله المنتدي عشان تشقط فاي كلمه من اي حد تلاقيهم داخلين يردو علي فكره ادارة المنتدي بتلاقي صعوبه في تحجيم الموضوع ده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%