NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و محب الغمـوض
اللي بيعمل كده لازم يبقي عبره الاول قبل م يتعدم يتعلق ف ميدان عام من اهل البنت ويقطعوله العضو قدام الناس وبعد كده يتعدم انما بالنسبه لو بنت حد اعتدي عليها وهيا محترمه ومكنتش راضيه بكده وعافرت اوافق بيها عادي لان ده نصيبها وهيا ملهاش يد بكده مش هنبقي احنا والدنيا عليها يعني هيا لوحدها هتبقي نفسيتها متدمره اكيد
برضه متفق مع شدة العقاب مهما كان

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و محب الغمـوض
  • عجبني
لان فى ناس عاوز ضبط اعدادات بتظلم البنت وتضيع حقها وتشوف ان التبليغ فيه وصمة عار
ديه ناس مريضه لو استوعبوا انها جريمه من غير ما ندخل معتقدات غريبه مكناش احتجنا لكل ده
المفروض خلاص اننا عدينا خلاص مرحله اننا نرجع نتكلم في بديهيات

• عجبني
التفاعلات: محب الغمـوض و ناقد بناء
وارد جدا ان يحصل حالات اغتصااب سواء ستات او بنات ( طبعا اللى بيعمل كده عاوز اعدام عشان محدش يفهم غلط ) وفى حالات زى كده ناس بتبلغ عشان تاخد حقها وناس بتخاف وتقول فضيحه وخلافه
اية وجهة نظركم هل اللى يحصل معاها كده تبلغ ولا لا
النقطه التانية هل لو قدامك عروسة وحصلها حالة زى كده والبنت فعلا كويسه وقاومت هتوافق تتجوزها ولا هتقول لا اخد واحده غيرها احسن
يعني اي اخر واحدة غيرها احسن هي عربية وراشة بابين ورفرف ف هروح اخد واحدة زيرو😂😂
الي غلط بس هو الي يتعاقب بسبب الغلط انما الي الغلط حصل غصب عنه مينفعش يتحاسب

• عجبني
hglyj

اعدامه راحة له وستر لمصيبته هو ، المفروض المغتصب يقطع عضضوه في ميدان عام ويشهر به حتى يموت في اليوم 100 مرة نفس اللى يحصل مع ضحيته
اكيد يستاهل طبعا

• عجبني
وارد جدا ان يحصل حالات اغتصااب سواء ستات او بنات ( طبعا اللى بيعمل كده عاوز اعدام عشان محدش يفهم غلط ) وفى حالات زى كده ناس بتبلغ عشان تاخد حقها وناس بتخاف وتقول فضيحه وخلافه
النقطه التانية هل لو قدامك عروسة وحصلها حالة زى كده والبنت فعلا كويسه وقاومت هتوافق تتجوزها ولا هتقول لا اخد واحده غيرها احسن
تبلغ طبعا
انا عن نفسي لو حصل هبلغ
الفضيحه له هو

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: احمد ماندوو, Ahmedo, ناقد بناء و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ديه ناس مريضه لو استوعبوا انها جريمه من غير ما ندخل معتقدات غريبه مكناش احتجنا لكل ده
المفروض خلاص اننا عدينا خلاص مرحله اننا نرجع نتكلم في بديهيات
بس الواقع انهم مازالوا موجودين

• عجبني
يعني اي اخر واحدة غيرها احسن هي عربية وراشة بابين ورفرف ف هروح اخد واحدة زيرو😂😂
الي غلط بس هو الي يتعاقب بسبب الغلط انما الي الغلط حصل غصب عنه مينفعش يتحاسب
تسلم ايدك
كلام محترم

• عجبني
بس الواقع انهم مازالوا موجودين
للاسف مع ان مفيش سبب منطقي يخليهم موجودين يعني
تبرير لوم ظلم لسه بيعملوا كل ده مع ان جريمه زي ديه ممكن تحصل لي اقرب ناس ليهم

• عجبني
تبلغ طبعا
انا عن نفسي لو حصل هبلغ
الفضيحه له هو
ممكن اكون ضدكو ف النقطة دي الضعيف الي يبلغ يعني انا ك شخص لو حصل لحد تبعي حاجة زي كدا العقاب هيبقي من جنس العمل وبعد العقاب بقي حسب دماغي ودماغ صاحبة الموضوع

• عجبني
بص ياغالي لو بعيدا عن البنت الي حصل ليها كده ده مش ذنبها فميش مشكله في الجواز اما المغتصب ده المفروض و**** يتعاقب عقاب شديد فعلا يا اما الاعدام في مكان عام يا اما يقطعوا العضو بتاعو وده مش هيأثر علي حياته وطبعا لازم الي يحصل كده فيها تبلغ ومتسبقش حقها

• عجبني
الجواب بكل موضوعيه وحياد وصدق
هتجوزها واستر عليها وانا الكسبان

• عجبني
مبدئيا كدا لازم تبلغ طلما على حق يبقى تكمل وتجيب حقها والناس كدا كدا هتنسى
اتجوزها مفيش مشكله

• عجبني
لازم تبلغ طبعا متسكتش عشان كل واحد ياخد حقه وكمان لو بنت حصل معاها كده ده طلب انها تقاوم لحد الموت حتي لو هتموت تموت بشرف

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%