NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

السالب اللى جرب بجد اية شعورك انا عملت تبادل زوجات و اتناكت اة لقيتو حلو مش وحش و اتمتعت
و شعور مختلف و متعة جديدة و مختلفة لاكن عاوز اعرف شعورك بجد للى جرب او حتى اللى دخل حاجة من ورا بنفسو

• عجبني
التفاعلات: احمد عاشق المتعه, تاامر الحنون, رحيل هود و شخص آخر
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: احمد بنوتي 000 و خالد هزمى
سوال صعب ماش عندي رد

• محزن
التفاعلات: خالد هزمى
انا متعت واحد سالب قبل كدا لحس و حك كان هيموت من الشهوه
عاوز اعرف بقي احساسك كان عامل ازاي انت
انا اصلا انا و مراتى نعرف شيميل تونسية من مدينة نصر بجد ممكن ارفع صورتها بس هخفى وشها دى ناكتنى اول مرة هى متعة و بتدينى فى منظقة ال جى سبوط فى طيزى لحد مبيبهى زوبرى هينفجر و بينفجر من اللبن

المرفقات

• Z_Rachelle (6).jpg
    Z_Rachelle (6).jpg
    116.1 KB · المشاهدات: 276
  • Z_Rachelle (16).jpg
    Z_Rachelle (16).jpg
    128.3 KB · المشاهدات: 281
  • Z_Rachelle (43).jpg
    Z_Rachelle (43).jpg
    136.1 KB · المشاهدات: 264
  • Z_Rachelle (54).jpg
    Z_Rachelle (54).jpg
    96.5 KB · المشاهدات: 265
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Nodybosy
  • حبيته
بنحس بالخضوع والانوثه بزياده وإحساس ان يكون معاك حد يختلف كتير اوي عن احساسك لو بتستخدم حاجه تتمتع بيها الخيار والحاجات دي تعتبر واحد في الميه من المتعه الحقيقيه احساس انك تبقي سالب احلي بكتير جدا انك تبقي موجب طبعا الكلام ده لو لوقيت موجب عايز يتمتع معاك بحد مش مجرد يكبهم وخلاص

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Moanharder و خالد هزمى
👎

• الكلام ده مش عجبني
بنحس بالخضوع والانوثه بزياده وإحساس ان يكون معاك حد يختلف كتير اوي عن احساسك لو بتستخدم حاجه تتمتع بيها الخيار والحاجات دي تعتبر واحد في الميه من المتعه الحقيقيه احساس انك تبقي سالب احلي بكتير جدا انك تبقي موجب طبعا الكلام ده لو لوقيت موجب عايز يتمتع معاك بحد مش مجرد يكبهم وخلاص
انا لما بيبقى معايا سالب او بنوتى بعملهم بكل رقة و محبة و رومانسية فى العلاقة و فى الاول سوفت و بعدين هارد و بتكون اجمل علاقة فى الدنيا و كمان لما بمصلو و بيمصلى و بيجيب لبنو و بيتألم فى حضنى و اضمو اوى و ابص فى عنية و بتاعى واقف اوى و داخل فية و بتاعو بينزل اللبن و اجيب شوية لبن من بتاعو على شفايفى و ابوسو و احضنو اوى بجد متعة مختلفة تماما عن الست

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Nodybosy
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
السالب اللى جرب بجد اية شعورك انا عملت تبادل زوجات و اتناكت اة لقيتو حلو مش وحش و اتمتعت
و شعور مختلف و متعة جديدة و مختلفة لاكن عاوز اعرف شعورك بجد للى جرب او حتى اللى دخل حاجة من ورا بنفسو
بتفكر تجرب ولا ايه

شعور ممتع

انا اصلا انا و مراتى نعرف شيميل تونسية من مدينة نصر بجد ممكن ارفع صورتها بس هخفى وشها دى ناكتنى اول مرة هى متعة و بتدينى فى منظقة ال جى سبوط فى طيزى لحد مبيبهى زوبرى هينفجر و بينفجر من اللبن
بجد انا نفسي اتناك من شميل اوي

صور الشيميل دي بجد يعني دة ست ولا راجل مش فاهم يعنى فيها صدر بنت وفيه عضو ذكري

انا عن نفسي اتنكت كتير فشخ اكتر اتنكت حوالي ٦ اشخاص وكل مرة كنت بتمتع فشخ واحسن حاجة لما ينزلهم جوا طيزي

• عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
انا بتمتع اوى لما اتناك من بنت اوست .. انا ماليش فى الولاد .. احساس الخضوع لبنت اوست وانت تحتها وهيه بتنيكك احساس يجنن وممتع اووى

• عجبني
انا بتمتع اوى لما اتناك من بنت اوست .. انا ماليش فى الولاد .. احساس الخضوع لبنت اوست وانت تحتها وهيه بتنيكك احساس يجنن وممتع اووى
صاحب مزاج عالى انا كدا بردة

• حبيته
التفاعلات: ندى ولدبنوتى سالب للبنات
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%