NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

مولع اووي

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اختي 19 سنه نفسي جدا انام معاها . عملت اكونت فيك وحاولت اتكلم معاها وابعتلها سكس بس منجحتش .هل في حد عنده ريقه مضمونه انكها بيها .او تبادل نريح بعض علي اخواتنا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها, Sandro, رجل كتوم و 6 آخرين
اختي 19 سنه نفسي جدا انام معاها . عملت اكونت فيك وحاولت اتكلم معاها وابعتلها سكس بس منجحتش .هل في حد عنده ريقه مضمونه انكها بيها .او تبادل نريح بعض علي اخواتنا
كلمني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تعالى تلجرام اساعدك بس بشرط تسمع كل كلامي وتنفذه وانا هساعدك

• عجبني
التفاعلات: dosha40
تعال نريح بعض

تعالي ابعت ليا صورها وهخليك تنيكها

أنا ١٠٠٪

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها
اختك دى إلى انت بتتكلم عليها وبتخلى واحد ملهوش لازمه يتكلم عليها كلمه مش كويسه علشان ترضي شهوتك الى المفروض انت اول واحد تكون سند ليها وتحميها من اي حد يفكر يعمل معاها كده تطلع انت إلى اسمك اخوها عايز تعمل معاها كده زمن اي المنيل ده لما الاخ الى المفروض تتسند عليه ويكون سند ليها ويحميها عايز يعمل فيها كده تروح لمين بقا يحميها فوق ومتخليش شهوتك تسيطر عليك بكلام فاضى وتخلي ناس ملهاش لازمه تنهش فى عرضك

• عجبني
التفاعلات: jaberalitaooe1، تع انيك أمك يخول و موجب و تبادل
اختك دى إلى انت بتتكلم عليها وبتخلى واحد ملهوش لازمه يتكلم عليها كلمه مش كويسه علشان ترضي شهوتك الى المفروض انت اول واحد تكون سند ليها وتحميها من اي حد يفكر يعمل معاها كده تطلع انت إلى اسمك اخوها عايز تعمل معاها كده زمن اي المنيل ده لما الاخ الى المفروض تتسند عليه ويكون سند ليها ويحميها عايز يعمل فيها كده تروح لمين بقا يحميها فوق ومتخليش شهوتك تسيطر عليك بكلام فاضى وتخلي ناس ملهاش لازمه تنهش فى عرضك
تعالي خاص اكلمك

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: arraw و موجب و تبادل
شوف حد غيرى
بس انا شايف انتي اكتر حد مناسب جدا .بغض النظر عن الجنس .انتي عقليتك شكلها حلوه كمان ..نتعرف مش هتخسري

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%