NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mohamedmiido

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
نفسي بجد نرتقي شويه الجنس مش بالعااااافيه ونحط تحتيها 100 خط بلاش الواحد يخدع واحده وبعد كدا يفضل يبتزها انت كدا بتقلل من رجولتك
الجنس متعه وشهوه مش غصب ولا فلوس
البنات او الستات برضه اللي تقولك حولي انتي كدا بترخصي نفسك اكتر انتي كدا بتقولي انا هبيعلك نفسي عشان فلوس
او واحد يدخل يزن علي الناس كل شويه او ببعت صور علي طول هي كدا مش هتموت فيك انت كدا برضه بترخص نفسك
انا واحد من الناس لاقيت واحده بدخل اكلمها ازيك عامله ايه بعد ازنك تسمحيلي نتكلم؟ ردت ردت مردتش مبقعدش ازن ياريت بجد نرتقي ندور اننا نبقا اصدقاء الاول وبعد كدا لما يبقا في ثقه هيبقا في جنس ومتعه بس الاهم من الجنس الثقه والصداقه

• عجبني
التفاعلات: Tina_wee, 𝔸𝔹𝕆 ℕ𝔸ℕ𝔸, الجوكر المصري و شخص آخر
نفسي بجد نرتقي شويه الجنس مش بالعااااافيه ونحط تحتيها 100 خط بلاش الواحد يخدع واحده وبعد كدا يفضل يبتزها انت كدا بتقلل من رجولتك
البنات او الستات برضه اللي تقولك حولي انتي كدا بترخصي نفسك اكتر انتي كدا بتقولي انا هبيعلك نفسي عشان فلوس
او واحد يدخل يزن علي الناس كل شويه او ببعت صور علي طول هي كدا مش هتموت فيك انت كدا برضه بترخص نفسك
انا واحد من الناس لاقيت واحده بدخل اكلمها ازيك عامله ايه بعد ازنك تسمحيلي نتكلم؟ ردت ردت مردتش مبقعدش ازن ياريت بجد نرتقي ندور اننا نبقا اصدقاء الاول وبعد كدا لما يبقا في ثقه هيبقا في جنس ومتعه بس الاهم من الجنس الثقه والصداقه
جميل جدا اتمني كلنا ناخد بنصيحتك😍

• حبيته
التفاعلات: Mohamedmiido
  • حبيته
التفاعلات: Mona Bebo
كلام جميل بس الي يفهم للاسف

• حبيته
لنسمو بأخلاقنا .. ونبدي الشيء الجميل في تعاملاتنا وليكن حديثنا وحوارنا هو الافضل وهو الارقى

تحياتي لك

• حبيته
زى ما الجنس مش بالغصب و مش بالابتزاز من طرف الراجل ... كذلك ماينفعش يبقى العلاقة لعبة فى ايد الست تستغل الراجل وقت ما تحب و وقت ما تحب بلا سبب أو مراعاة لشريكها تنهى العلاقة .... المشاعر مسئولية

• عجبني
زى ما الجنس مش بالغصب و مش بالابتزاز من طرف الراجل ... كذلك ماينفعش يبقى العلاقة لعبة فى ايد الست تستغل الراجل وقت ما تحب و وقت ما تحب بلا سبب أو مراعاة لشريكها تنهى العلاقة .... المشاعر مسئولية
تمام معاك بس انا بتكلم في العموم ان العلاقه تبقا صداقه قبل اي حاجه

• عجبني
التفاعلات: طيار١٤
تمام معاك بس انا بتكلم في العموم ان العلاقه تبقا صداقه قبل اي حاجه
انا مش قصدى هنا فى المنتدى ... هنا كلنا اصحاب .... و اعتقد كلنا رجالة .... هههههههههههه ... قصدى عموما ... الستات بتتعامل بمنتهى التساهل فيما يخص مشاعر الراجل و منتهى الحساسية بخصوص اى شىء يهمها

• عجبني
كلامك سليم لكن للأسف هناك ناس منحطون لا يتورعون عن عمل أي شيء إن كان في هذا أو غيره. ويجب على الجميع الحذر في هذا الأمر. والتعلم من تجارب غيرهم ولا يظن المرء أن على رأسه ريشة ولن يحدث له من البلاوي ما حدث لغيره.

• عجبني
كلامك صح لاكن انت عامل زى اللى بتقول للناس على النت
بطلو سجاير التدخين ضار بالصحة
حد هيبطل يشرب سجاير

انت بتدن فى مالطة

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مش قصدى هنا فى المنتدى ... هنا كلنا اصحاب .... و اعتقد كلنا رجالة .... هههههههههههه ... قصدى عموما ... الستات بتتعامل بمنتهى التساهل فيما يخص مشاعر الراجل و منتهى الحساسية بخصوص اى شىء يهمها
انت صح فعلا

• عجبني
التفاعلات: طيار١٤
كلامك سليم لكن للأسف هناك ناس منحطون لا يتورعون عن عمل أي شيء إن كان في هذا أو غيره. ويجب على الجميع الحذر في هذا الأمر. والتعلم من تجارب غيرهم ولا يظن المرء أن على رأسه ريشة ولن يحدث له من البلاوي ما حدث لغيره.
دي حقيقه ياريت تتغير

• عجبني
التفاعلات: البلبل الأزرق
حد هيبطل يشرب سجاير

انت بتدن فى مالطة
فعلا بس يمكن حد ياخد بالنصيحه

• عجبني
التفاعلات: شريف باشا
حد هيبطل يشرب سجاير

انت بتدن فى مالطة
عندك اقتراح أنفع في هذه المسألة؟

عندك اقتراح أنفع في هذه المسألة؟
مفيش اى اقتراح منى او من غيرى او من رجال العلم نفسهم
اللى مقتنع بحاجة بيعملها و اللى عندة قابلية للنصيحة بياخد بيها
و اللى مش عندو قابلية للنصيحة مش هيعمل بيها حاجة
العيب فى الناس اللى ماشية على الغلط و مبتتغيرش
و مبسوطين بالغلط و دى متعتهم و انبساطهم بس

ادة كل الموضوع ...........................................

مفيش اى اقتراح منى او من غيرى او من رجال العلم نفسهم
اللى مقتنع بحاجة بيعملها و اللى عندة قابلية للنصيحة بياخد بيها
و اللى مش عندو قابلية للنصيحة مش هيعمل بيها حاجة
العيب فى الناس اللى ماشية على الغلط و مبتتغيرش
و مبسوطين بالغلط و دى متعتهم و انبساطهم بس

ادة كل الموضوع ...........................................
أنت اعمل الذي عليك، والذي ليس عليك ليس عليك.

مهما اتكلمت اللى مقتنع بحاجه عمره ما هيغيرها

كلامك رائع تسلم

كلام تمام بس في ناس متعرفش تنيك من غير ماتدفع وفي ناس بالنسبلهاا بزنس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%