NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حموكشا

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا حموكشا ٢٢ سنة وامى رشا ٤٧ سنة...ماما طول اليوم قاعدة بهدوم ضيقة اوى وهى طيزها كبيرة اوى شبه الخنزيرة هتفرتك البنطلون ببقي هيجان اوى عليها وهموت وانط على طيزها الملبن دى ودايما تتطلع قدامى بقمصان نون شفافة قصيرة وببقي الكلوت بتاعها دايما وهى قاعدة هى بتتشرمط اصلا على جروبات فيسبوك وتلجرام مع رجالة فا هى عندها قابلية انها تتشرمط عادى بس انا مش عارف اجبلها ازاى انى عايز انيكها وادخله في كسها وافضل الحس في كسها المشعر الخفيف واقعد امص حلمات بزازها اللى شبه البقرة الحلوب وتمصلى زوبرى نفسي في كده بس مش عارف اعمل ايه

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: cuckoldx، تعبان علي الاخر 122 و Ebn el labwa
بص انت علشان امك اسهل انثي جنبك مشتهيها اتعرف ع بنات يسطا

• عجبني
التفاعلات: krara
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جرب اعد كدة بالبوكسر في شقة و حاول خلي زبك واقف
و شوف ايه ردت فعلها ايه
او و انت بتستحمى اطلع من الحمام ملط

انا حموكشا ٢٢ سنة وامى رشا ٤٧ سنة...ماما طول اليوم قاعدة بهدوم ضيقة اوى وهى طيزها كبيرة اوى شبه الخنزيرة هتفرتك البنطلون ببقي هيجان اوى عليها وهموت وانط على طيزها الملبن دى ودايما تتطلع قدامى بقمصان نون شفافة قصيرة وببقي الكلوت بتاعها دايما وهى قاعدة هى بتتشرمط اصلا على جروبات فيسبوك وتلجرام مع رجالة فا هى عندها قابلية انها تتشرمط عادى بس انا مش عارف اجبلها ازاى انى عايز انيكها وادخله في كسها وافضل الحس في كسها المشعر الخفيف واقعد امص حلمات بزازها اللى شبه البقرة الحلوب وتمصلى زوبرى نفسي في كده بس مش عارف اعمل ايه
وريني لحم امك شرموطه

تعالي انيكك انت وامك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%