NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور سؤال طلب نفسي اجرب بس مرعوبه

نفسي اوي اجرب السحاق مع بنت بس مرعوبه.. بسمع افلام كتير وخلاص حاسه اني همسك اي واحده معديه ف الشارع ازنقها

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: samrnapal, ميرو هاني, Adam Samer و 76 آخرين
يبقا ترضي بالامر الواقع طلاما ريف لانى زيك كنت عايشة في ريف وعارفة الدنيا صعبة ازاى
طب بتعملي خياره ؟

طب هيا الدكوره قصرت ف حاجه

• عجبني
التفاعلات: hd32
خايفه اعمل حاجه زي دي اتفضح
برضوا الحل سهل ، افهمى ايام هياجانها من خلال دورتها الشهرية ، وكملي .............

• عجبني
نفسي اوي اجرب السحاق مع بنت بس مرعوبه.. بسمع افلام كتير وخلاص حاسه اني همسك اي واحده معديه ف الشارع ازنقها

تعالي خاص ل بنت جارتي سحاقيه

احساس حلو جدا و ختتبسطى بس لازم تاخدى بالم مع مين خت

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
نفسي.. بس ف الأول كده اخاف اجرب طبيعي.. ف عايزه حد معايا واحده واحده كده فيديو مثلا او صوت وبعدها نبقي سوا
فهماني؟
تعالي انا هظبطك كلميني خاص

• عجبني

انتىً جميلة

احسنلك متجربيش👍

طب كلميني و اساعدك و اقولك تعملي ايه
و هعملك النفسك فيه

اهدي يا سلوي😂

خايفه اعمل حاجه زي دي اتفضح
الجرأة مطلوبة ومفش فضيحة خالص / بوسه خفيفة ومسروقة علجنب الشفابف ، مره اخرى تقوي لحد ما تسخة ، ممن لبسه تكشف بزازك أو حلمة بزك ، بعده حركة يد طايشة مره عالبز ومرة عالطيز ، وكزه خفيفه عالجنب # دغدغة / ح تسيح وتذوب :: ركزي فترة زيادة الشهوة وانت كلك مفهومية

الموضوع مش بالسهوله دي نصيحه من اخ بلاش تثقي ف حد متعرفهوش شخصيا علشان تعملي اللي ف نفسك فيه محتاج وقت وف الفتره دي تقدري تمتعي نفسك بفيديوهات وقصص اول واهم حاجه ف الفتره دي تختاري حد من اصحابك يكون قريب ليكي جدا وواحده واحده تبدئي ترسمي الخطه ومش هتتنفذ الخطه بين يوم وليله ولو حابه تعرفي تفاصيل اكتر انا تحت امرك بس خلي بالك من نفسك دا اهم شئ علشان صورتك متتهزرش ادام حد

ليا واحدة صاحبتى زيك كدة بالظبط نفسها برضو بس مقلقة من رد الفعل لانها متعرفش اصلا واحدة ليز و خايفة تجرب مع واحدة من صاحبتها تفضحها .. انتى تعرفى حد بس مقلقة ولا متعرفيش اصلا برضو

شوفي واحدة صاحبتك واتفرج انت وهي على سكس وبعدين اتحرشي بيها اكنه هزار ولو تقبلت كملي

ليا واحدة صاحبتى زيك كدة بالظبط نفسها برضو بس مقلقة من رد الفعل لانها متعرفش اصلا واحدة ليز و خايفة تجرب مع واحدة من صاحبتها تفضحها .. انتى تعرفى حد بس مقلقة ولا متعرفيش اصلا برضو
خليها تبعتلي هنا

كلمينى خاص

• عجبني
التفاعلات: Aol

اذا حابه حدا يلحسلك و يمصمصك بدون نيك تعالي

انا كنت زيك بس في المنتدي عملت كل الي انا عايزاه ودلوقتي ليا صحاب برا المنتدي من المنتدي عادي بنتكلم انستجرام شات وكل حاجه بنعملها هناك

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: البوب الكبير اوي, أحسسك بأنوثتك, LEGEND KYSER و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%