NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور سؤال طلب نفسي اجرب بس مرعوبه

نفسي اوي اجرب السحاق مع بنت بس مرعوبه.. بسمع افلام كتير وخلاص حاسه اني همسك اي واحده معديه ف الشارع ازنقها

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: حماد العاشق, HEISENBERG0324, كازانوفا و 66 آخرين
نفسي اوي اجرب السحاق مع بنت بس مرعوبه.. بسمع افلام كتير وخلاص حاسه اني همسك اي واحده معديه ف الشارع ازنقها

عايز بنت او مدام امتعها بجسم مراتي وانا بنيكها وهي تمتعني بجسمها تجي تليجرام بتاعي xnAy244m@

متقلقيش يا قلبي و جربي

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex و الصقر_الجارح
ي جماعه لو سمحت حد يبعتلي برنامج تركيب صور بس يكون شغال

انتي هايجه

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • بيضحكني
التفاعلات: حصان الفرسة
اعرف وحده كانت معايا في الشغل
و اتجوزت و طلع خول بيتناك
أطلقت
و من هيجانها
كانت عايزه تتناك من اي حد
و كنت هركبها
بس رفضت
هي ليها صحبه ليز عاشت معاها و مبسوطه
هي بتقولي كل حاجه
لو عايز. تتعرفي عليها ابعت ليك رقمها

اعرف وحده كانت معايا في الشغل
و اتجوزت و طلع خول بيتناك
أطلقت
و من هيجانها
كانت عايزه تتناك من اي حد
و كنت هركبها
بس رفضت
هي ليها صحبه ليز عاشت معاها و مبسوطه
هي بتقولي كل حاجه
لو عايز. تتعرفي عليها ابعت ليك رقمها
دة حوار 🤔

انا كنت زيك بس في المنتدي عملت كل الي انا عايزاه ودلوقتي ليا صحاب برا المنتدي من المنتدي عادي بنتكلم انستجرام شات وكل حاجه بنعملها هناك
ياريت نتعرف

الموضوع مش بالسهوله دي نصيحه من اخ بلاش تثقي ف حد متعرفهوش شخصيا علشان تعملي اللي ف نفسك فيه محتاج وقت وف الفتره دي تقدري تمتعي نفسك بفيديوهات وقصص اول واهم حاجه ف الفتره دي تختاري حد من اصحابك يكون قريب ليكي جدا وواحده واحده تبدئي ترسمي الخطه ومش هتتنفذ الخطه بين يوم وليله ولو حابه تعرفي تفاصيل اكتر انا تحت امرك بس خلي بالك من نفسك دا اهم شئ علشان صورتك متتهزرش ادام حد
خليها تتعلم هنا خلي تتمتع وبعدين هي تعمل الي هي عايزاه
تفرغ الكبت لجواها
ومسألة الثقة مع الوقت تعرف رأسها من رجليها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلميني مش عارفة ابعتلك

• عجبني
التفاعلات: madiraa

اولا حوار انك تلاقى حد نفس ميولك بدون سابق معرفه ده اخطر حاجه طبعا لو لاقيتى حد من صحابتك وفى نفس الوقت هيبقي فى خوف من ناحيتها حتى لو نفس الميول العلاقه لازم تبدأ بالأمان والثقه بينكو والعلاقه هتيجى مع الوقت

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%