NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الكعب كله اثاره خاصه لو مهتميه بيه ويا سلام لو لابسه خلخال ...الرجاله بتضور علي الكعب المستديرة عشان المعرقبة بتكون متعبه في العلاقة​

عماله ابص واقول مدور ولا لا م عارفه😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • بيضحكني
التفاعلات: jjojja
  • بيضحكني
  • عجبني
تؤتؤ عيب ياعمو🫣😂

مهو عشان انا عمو مش عيب​

لا حياء في العلم ولا حياء،في الدين ولا حياء مع عمو​

• بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: jjojja و ناقد بناء
وبتعمل اي هنا يا جدو🙁😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂اي الشقاوه دي

احلي شقاوه بعد الخمسين...تبقي مش عاطيه خوانه وتلاقي نفسك بتتمرجحي​

• بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: بحب الكس الابيض و الصقر_الجارح
ا
عارفه أن قلليل من الرجاله البتحب الحوار دا أو بتهتم بيه بس سؤال انت كراجل لما اعمل كعب الغزال يعني ولا رجلي تبقي بيضه وبتلمع ورسماها وكدا شبه روجينا ف رامز جلال والكومنتات الطلعت عليها وقتها مثيره في اي ولا ببتعمل اي يعني
انا بحس أن في رجاله بتركز اوي ف الحوار دا كنت بكلم واحد اجنبي وبوري فيديو مصوراه ورجلي باينه في ساب الفيديو ومسك ف شكل رجلي يعني مفهمتش اي المغري مثلااا🤔🤔🤔🤔
ازاي مش عارفه؟ متفرجتيش ع مسلسل سابع جار لما كانت بتقولها هعمل كعب رجلي ليه قولتلها هو مش بيخبط فيه كده ولا كده😂😂 الكعب وهو نضيف بيبقي سكس فشخ وبيبقي حلو للناس للي عندها فوت فيتش

• أتفق
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عارفه أن قلليل من الرجاله البتحب الحوار دا أو بتهتم بيه بس سؤال انت كراجل لما اعمل كعب الغزال يعني ولا رجلي تبقي بيضه وبتلمع ورسماها وكدا شبه روجينا ف رامز جلال والكومنتات الطلعت عليها وقتها مثيره في اي ولا ببتعمل اي يعني
انا بحس أن في رجاله بتركز اوي ف الحوار دا كنت بكلم واحد اجنبي وبوري فيديو مصوراه ورجلي باينه في ساب الفيديو ومسك ف شكل رجلي يعني مفهمتش اي المغري مثلااا🤔🤔🤔🤔
يركز مع الرجل او تثيره عادي مفيش مشكله المهم ميبقاش من بتوع انا عبد عند رجليك 😂

• بيضحكني
الموضوع بالنسبة ليا مش اني بهيج علي الرجلين الموضوع اني بحكم علي نضافتها منو كعب رجلها

• عجبني
كعب الرجل من نضافته بنعرف اذا كانت الست نضيفه ولا لا وهيا جزء مثير بالنسبه للرجاله برضه

• عجبني
اها مش ديما
انا اه اعرف ناس بتعشق الودان....الصوابع الايد لازم ضوافر تكون طويله والمنوكير ديما ف الايد .....الرجلين هكذا وحاجه مرارا بجد
ده باينو هيبقي مرار طافح 😂😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%