NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

jjojja

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
عارفه أن قلليل من الرجاله البتحب الحوار دا أو بتهتم بيه بس سؤال انت كراجل لما اعمل كعب الغزال يعني ولا رجلي تبقي بيضه وبتلمع ورسماها وكدا شبه روجينا ف رامز جلال والكومنتات الطلعت عليها وقتها مثيره في اي ولا ببتعمل اي يعني
انا بحس أن في رجاله بتركز اوي ف الحوار دا كنت بكلم واحد اجنبي وبوري فيديو مصوراه ورجلي باينه في ساب الفيديو ومسك ف شكل رجلي يعني مفهمتش اي المغري مثلااا🤔🤔🤔🤔

• عجبني
  • حبيته
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: devil30, Anas868, أحمد السويسي و 25 آخرين
متابع

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
متابع ف صممممت ...

• بيضحكني
بعرف نضافة الست من كعب رجلها ودا رأيي الشخصي

• أتفق
التفاعلات: A.s و هانى عصام
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و EL_BEBO
  • بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena
قول رأيك يا ادهومتي
رأى واضح ومعروف فى الموضوع ده اى حاجه فى جسم الست هى نقطه اغراء للراجل بس المهم تعرف تستغلها كويس

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Prince amr, سيكساوي, هانى عصام و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اغراء واثارة

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Prince amr و jjojja
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
رأى واضح ومعروف فى الموضوع ده اى حاجه فى جسم الست هى نقطه اغراء للراجل بس المهم تعرف تستغلها كويس
ايون بتغري ازاي يعني 😂مش فاهمه بجد

عارفه أن قلليل من الرجاله البتحب الحوار دا أو بتهتم بيه بس سؤال انت كراجل لما اعمل كعب الغزال يعني ولا رجلي تبقي بيضه وبتلمع ورسماها وكدا شبه روجينا ف رامز جلال والكومنتات الطلعت عليها وقتها مثيره في اي ولا ببتعمل اي يعني
انا بحس أن في رجاله بتركز اوي ف الحوار دا كنت بكلم واحد اجنبي وبوري فيديو مصوراه ورجلي باينه في ساب الفيديو ومسك ف شكل رجلي يعني مفهمتش اي المغري مثلااا🤔🤔🤔🤔
زمان في عصور ااوسطي كان المراة بتعمل حجات غريبة في جسمها تدل علي جمالها زي مثلا

حلق الحواجب زي صورة موناليزا
بيلبسو فساتين لحد قصبة الرجل
مش بيلبسو شباشب و دي طبقة معينة من ناس الي عيشين حياة مرفهة يعني عشان يظهرو جمال رجلهم مجرد غسل اقدامهم فتبان قد اي الانثي جميلة و حلوة❤❤
الكريمات الي بتدهن عشان. تحمر الرجلين دلوقتي زمان كانت طبيعية لوحدها موردا فنتي استمري و خلي كعبك احمر.... انا مبشفش انو عيب او خرام ان الذكر يقبل رجل الانثي مش زمب يعني دة تعبير عن جمال و الحب في كف رجلها من تحت بوسة رقيقة

• عجبني
التفاعلات: mervat adel و jjojja
طب متقول رأيك يا قلبي
الفكرة انا الرجالة بيركزوا ف كل التفاصيل ... بس الفكرة ف النضافة انا بحب النضافة ف هكون حابب اشوف رجل البنت لامعة هي تكون شيك و ريحتها حلوة 👍🏼👍 و لالنسبة للرسمة ممكن تكون الرسمة بتهيج الشخص دا بس مش اكتر

• عجبني
انا معرفش بصراحه بس فى ناس كنت اسمعها تقول الكعب طول ما كعب الست مالى كدا وحلو يبين قد ايه ان البنت دى عود صح وتهد اى حد دا كلامهم انا بقا اتابع معرفش

• عجبني
اي ست نظيفه ورجلها نظيفه بتبقا عامله زي الشيطان الي دخل مخ البنادم وفتح نافورت التخيلات

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: هانى عصام و jjojja
زمان في عصور ااوسطي كان المراة بتعمل حجات غريبة في جسمها تدل علي جمالها زي مثلا

حلق الحواجب زي صورة موناليزا
بيلبسو فساتين لحد قصبة الرجل
مش بيلبسو شباشب و دي طبقة معينة من ناس الي عيشين حياة مرفهة يعني عشان يظهرو جمال رجلهم مجرد غسل اقدامهم فتبان قد اي الانثي جميلة و حلوة❤❤
الكريمات الي بتدهن عشان. تحمر الرجلين دلوقتي زمان كانت طبيعية لوحدها موردا فنتي استمري و خلي كعبك احمر.... انا مبشفش انو عيب او خرام ان الذكر يقبل رجل الانثي مش زمب يعني دة تعبير عن جمال و الحب في كف رجلها من تحت بوسة رقيقة
يارب ميكون تفكيرووكدا🙂🤦 عشان دي حاجه تحزف

• بيضحكني
التفاعلات: Joker96
اي ست نظيفه ورجلها نظيفه بتبقا عامله زي الشيطان الي دخل مخ البنادم وفتح نافورت التخيلات
اها يعني هي بتتقال عشان رجلها نضيفه تبقي كسها نضيف وكدا ؟
دا عبث

• بيضحكني
ده جزء من إغراء الرجل وجزء مثير في الست وجزء بيبين مدي اهتمام الست النضافه الشخصيه لنفسها

• عجبني
بصي هقول لحضرتك مثل واحده ست وتكون محجبه او منتقبه ومجرد عينيها الي باينه بس مثلا مزوده الكحل او الاي شادو بيتجذب الرجاله تبصلها
فاهمه قصدي

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%