NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت معلق ع المثل دا
نتي واخده بالك بقي😂
بس هو واقعي فشخ يعني فعلا في رجالة بتتشد للست كشهوة من مناطق مختلفة وحاجات غريبة في ناس بتتشد لشكل تحت باط الست كده وحاجات غريبة وناس تتشد للكعب زي مبتقولي بس اقولك علي حاجة سر موضوع الكعب ده بيبين اهتمام الست بنفسها قد اي وبدرجة عاملة ازاي بس مش دايما يبقي حقيقة

نتي واخده بالك بقي😂
بس هو واقعي فشخ يعني فعلا في رجالة بتتشد للست كشهوة من مناطق مختلفة وحاجات غريبة في ناس بتتشد لشكل تحت باط الست كده وحاجات غريبة وناس تتشد للكعب زي مبتقولي بس اقولك علي حاجة سر موضوع الكعب ده بيبين اهتمام الست بنفسها قد اي وبدرجة عاملة ازاي بس مش دايما يبقي حقيقة
اها مش ديما
انا اه اعرف ناس بتعشق الودان....الصوابع الايد لازم ضوافر تكون طويله والمنوكير ديما ف الايد .....الرجلين هكذا وحاجه مرارا بجد

• بيضحكني
التفاعلات: دكتور نسا ونيك
الراجل اول حاجه بيعملها في الست ان يجبها من تحت لفوق مش من فوق لتحت

عشان كده لو الكعب حلو ورسوم ده دليل على الاهتمام بالنفس

وحافز واغراء اني اكمل اشوف بقي الي فوق الكعب

لكن لو الدنيا من تحت عفشه هنكسل نكمل هيقولك دي مقشفه يبقا مش تمام

عارفه أن قلليل من الرجاله البتحب الحوار دا أو بتهتم بيه بس سؤال انت كراجل لما اعمل كعب الغزال يعني ولا رجلي تبقي بيضه وبتلمع ورسماها وكدا شبه روجينا ف رامز جلال والكومنتات الطلعت عليها وقتها مثيره في اي ولا ببتعمل اي يعني
انا بحس أن في رجاله بتركز اوي ف الحوار دا كنت بكلم واحد اجنبي وبوري فيديو مصوراه ورجلي باينه في ساب الفيديو ومسك ف شكل رجلي يعني مفهمتش اي المغري مثلااا🤔🤔🤔🤔
في مثل كدا بيقولك من رجل البنت تعرف هي حلوه ولا فشنك
زي البطيخه كدا خبطي عليها اعرفي هي قرعه ولا حمراا 😂😂 هنا بقا السؤال رجلك حلوا😉😏😂

• عجبني
التفاعلات: jjojja
😂😂😂😂صح ديما امي تقولي كدا
يخليهالك يارب
وكعب الغزال يا منحني خليتلي ايه علشان اغني علشان اغني

انا بسمع الأغنية دلوقت يا ديني علي كلمات عمنا كلنا حسين السيد والحان العظيم منير مراد انا شايف الأرض بتتمرجح تحت الخلاخال ....بالذمة في كده جماااال

عارفه أن قلليل من الرجاله البتحب الحوار دا أو بتهتم بيه بس سؤال انت كراجل لما اعمل كعب الغزال يعني ولا رجلي تبقي بيضه وبتلمع ورسماها وكدا شبه روجينا ف رامز جلال والكومنتات الطلعت عليها وقتها مثيره في اي ولا ببتعمل اي يعني
انا بحس أن في رجاله بتركز اوي ف الحوار دا كنت بكلم واحد اجنبي وبوري فيديو مصوراه ورجلي باينه في ساب الفيديو ومسك ف شكل رجلي يعني مفهمتش اي المغري مثلااا🤔🤔🤔🤔
انا برضو قولت ليه الراجل يبقي ناعم
لازم نقرأ صح برضو ونعدل دماغنا دي 😂😂😂

• بيضحكني
لاء هي مش مغريه لكل الرجاله
علي اد ما الكعب معيار لاهتمام الانثي بادق تفاصيل جسمها و نظافته و شكله

• عجبني
في مثل كدا بيقولك من رجل البنت تعرف هي حلوه ولا فشنك
زي البطيخه كدا خبطي عليها اعرفي هي قرعه ولا حمراا 😂😂 هنا بقا السؤال رجلك حلوا😉😏😂
زي الفل يخويا🥲🙁

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Prince amr
سايبه كل الرجاله الهايجه دي وريحه للاجانب

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح و jjojja
لان رجل الست و بالذات الكعب ابعد نقطة و معنى انك اهتميتى بيها يعنى انتى مهتمة بنفسك اوى و واخدة بالك من جمالك و نضافتك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
بتوع فيتش الرجول هيعملو عليكى حفله بسبب الكلمتين دول 😂

بس عموما يعنى هوا الراجل مش هياخد بالو من كعب رجليلك غير وهوا رافعك منو

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح، jjojja و اسلام باشا
بتوع فيتش الرجول هيعملو عليكى حفله بسبب الكلمتين دول 😂

بس عموما يعنى هوا الراجل مش هياخد بالو من كعب رجليلك غير وهوا رافعك منو
يعني اي فيتش الرجول يا دودو مش فاهمه
بياخد ولله لو عملاهم يقولي انتي رحتي انهارده الكوافير بيركزو ف حجات دقيقه اوي

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
يعني اي فيتش الرجول يا دودو مش فاهمه
بياخد ولله لو عملاهم يقولي انتي رحتي انهارده الكوافير بيركزو ف حجات دقيقه اوي
عيال متنيه كدا بتاعهم مش بيقف غير على الرجلين 😂

• عجبني
  • طب!
التفاعلات: Shylad91, جديد لانج 3535, اسلام باشا و 2 آخرين
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: jjojja و الصقر_الجارح

الكعب كله اثاره خاصه لو مهتميه بيه ويا سلام لو لابسه خلخال ...الرجاله بتضور علي الكعب المستديرة عشان المعرقبة بتكون متعبه في العلاقة​

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%