NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عارفه أن قلليل من الرجاله البتحب الحوار دا أو بتهتم بيه بس سؤال انت كراجل لما اعمل كعب الغزال يعني ولا رجلي تبقي بيضه وبتلمع ورسماها وكدا شبه روجينا ف رامز جلال والكومنتات الطلعت عليها وقتها مثيره في اي ولا ببتعمل اي يعني
انا بحس أن في رجاله بتركز اوي ف الحوار دا كنت بكلم واحد اجنبي وبوري فيديو مصوراه ورجلي باينه في ساب الفيديو ومسك ف شكل رجلي يعني مفهمتش اي المغري مثلااا🤔🤔🤔🤔
الست نضفتها بتبان من كعب رجليها

• عجبني
التفاعلات: jjojja
  • بيضحكني
التفاعلات: دكتور نسا ونيك
عارفه أن قلليل من الرجاله البتحب الحوار دا أو بتهتم بيه بس سؤال انت كراجل لما اعمل كعب الغزال يعني ولا رجلي تبقي بيضه وبتلمع ورسماها وكدا شبه روجينا ف رامز جلال والكومنتات الطلعت عليها وقتها مثيره في اي ولا ببتعمل اي يعني
انا بحس أن في رجاله بتركز اوي ف الحوار دا كنت بكلم واحد اجنبي وبوري فيديو مصوراه ورجلي باينه في ساب الفيديو ومسك ف شكل رجلي يعني مفهمتش اي المغري مثلااا🤔🤔🤔🤔
جوجو الى بتهتم برجلها بتهتم بجسمها وكسها فلو مش نضيفه من تحت ممكن ومممكن النضافه الشخصيه لكن الى اهتمت بكعب رجلها يبقي عدت واهتمت بكسها وفخدها وكل حاجه

• عجبني
حصل وكنت مستغربه الحوار لحد متعودت
انا بحب ابوس و الحس الصوابع اوييي تبقي متناسقة كدة تبقي تجنن و عليها مخمرية عطر🥺🙈🥰

جوجو الى بتهتم برجلها بتهتم بجسمها وكسها فلو مش نضيفه من تحت ممكن ومممكن النضافه الشخصيه لكن الى اهتمت بكعب رجلها يبقي عدت واهتمت بكسها وفخدها وكل حاجه
ع فكره تفكير م ف محلو منا بعمل ليزر وبهتم بس بكسل اعمل رجلي عادي
مش شرط اكون منضفه الاتنين ف نفس الوقت بصراحه هو ف العيد وشكرا

امال انا اشمعما علطول بلقي خطبتي ناعمهوومفيش ولا شعره في اي مكان

لازم تنضفي جسمك كلو متكثليش تنضفي حتا الاندر ارم لازم ينضف مع اني بحبو بشعر اوي🥰🥰
في بنات ليزبين فصيلة كدة اسمها girl out west هيعجبوكي اوي🥰🥰🙈

• عجبني
امال انا اشمعما علطول بلقي خطبتي ناعمهوومفيش ولا شعره في اي مكان
عادي أنا مش بكلم غ الشعر لا الشعر دا أمر لا بد منو أنا بكلم ع النعومه اصل النعومه دي بتيجي من باديكير ...الكريمات سنفره حجات ياما

لازم تنضفي جسمك كلو متكثليش تنضفي حتا الاندر ارم لازم ينضف مع اني بحبو بشعر اوي🥰🥰
في بنات ليزبين فصيلة كدة اسمها girl out west هيعجبوكي اوي🥰🥰
طيب🙂

• ايه ده
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Prince amr و Joker96
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الي بتهتم بنضافة رجلها يبقي هتهتم بنضافة اصغر حته فيها ودي حاجة تحفة جدا ف الست

• عجبني
هي مجنونه بللحوار ده بتعد تعمال وتصور وتورني

• عجبني
بصي النظافه اجمل واحلى حاجه في الست ف انا كانا كراجل بحب اللي تهتم بنفسها و جسمها بعيدا عن الهيجان وبعدين انتي لو لقيتي خطيبك او راجل رجله مقفشه هتحبي يبقى كده علطول ولا ينظفها

• عجبني
بصي النظافه اجمل واحلى حاجه في الست ف انا كانا كراجل بحب اللي تهتم بنفسها و جسمها بعيدا عن الهيجان وبعدين انتي لو لقيتي خطيبك او راجل رجله مقفشه هتحبي يبقى كده علطول ولا ينظفها
لا اكيد هحب المهتم

لا اكيد هحب المهتم
بس كده ع فكره الراجل زي الست بيحب اللي تهتم بنفسها زي م الست بتحب الراجل يهتم بنفسه بس المهم هو فيديو ايه اللي اجنبي شافه

• عجبني
بس كده ع فكره الراجل زي الست بيحب اللي تهتم بنفسها زي م الست بتحب الراجل يهتم بنفسه بس المهم هو فيديو ايه اللي اجنبي شافه
يابني فيديو عادي كنت متصوره ف منتزه وانا ماشيه بس كنت لابسه شبشب😂😂😂عشان كنت ريحه البحر

يابني فيديو عادي كنت متصوره ف منتزه وانا ماشيه بس كنت لابسه شبشب😂😂😂عشان كنت ريحه البحر
هو حضرتك من فين اصلا وبعدين انا مقولتش أنه فيديو اباحي انا بسال عادي وبعدين ي بخت خطيبك بيكي

• بيضحكني
هو حضرتك من فين اصلا وبعدين انا مقولتش أنه فيديو اباحي انا بسال عادي وبعدين ي بخت خطيبك بيكي
اسكندريه المنتزه دي ف اسكندريه
لا عادي انا مقصدش أنا بوضح

اسكندريه المنتزه دي ف اسكندريه
لا عادي انا مقصدش أنا بوضح
انا عارف ان المنتزه ف اسكندريه بس قولت ممكن بتتكلمي زي الخلايجه بتقول ع الحديقة منتزه

• عجبني
فى نقطه
فى مراكز احساس شهوه فى الرجل عند المراه قليل من الناس تعرفها
+نضافه رجل الست ممكن مش عارفه ان دى منطقه اثاره فبتهتم بيها عشان بتديها احساس جميل
+الراجل اللى فاهم ممكن يداعب رجليها ويستثيرها جنسيا من رجليها (المناطق احساسها مش قوى زى البظر والشفايف وغيره) بس كبدايه بتبقى حلوه للست
+بعض الناس بتبص ان مداعبه الراجل للست من رجليها اهانه فى الجنسين
والبعض الاخر مش بيبصولها بالمنظور دا قد ما هو متعه وحب
فيفضل ان المداعبه دى تتم بين اتنين بيحبوا بعض
لا لو مش بيحبوا بعض الست هتخسر كتير بعد العلاقه 😂😂😂

• عجبني
بصي هي وجهه نظري ان فيه شعره بسيطه اووووي فاصله بين اني احب رجلين البنت واحب اهتمامها بيها ونضافتها وان هي بنت نضيفه في نفسها من شعر راسها لاصغر ضافر في رجليها وبين الفيتش الهوسي برجلين البنات لدرجه ان فيه رجاله بتعبدهم كده اللي هو ممكن يسيب كل حاجه في البنت ويسمك في رجليها

كل واحد من الطرفين ليه متعته في الجنس.. اللي بيقدر ويحترم اهتمام البنت برجليها علي شكل اعجاب وعلي شكل بوسه خاطفه او تهييج وتسخين قبل الجنس تمام
واللي بالنسباله مبسوط بالموضوع كفيتش وواخد الموضوع كخضوع تحت رجلين البنت وكده فتمام برضو

المهم في الاخر ان البنت بيبان نضافتها من اهتمامها برجليها .. مفيش بنت رجليها نضيفه اوي مش هتلاقي باقي جسمها نضيف اوي اوي

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%