NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

the1255

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
النصيحه دي عن تجربه ماسمعتهاش من دكتور فا لو عملتها علي مسؤليتك الشخصية 😂
ساعات ببا متوتر و ماباش مركز فا الاداء مابيباش احسن حاجه جربت اخد دش ساقع فشخ قبلها و الحوار دا اتحل الدش الساقع بيقلل سرعه ضربات القلب و بعلي هرمون التيست في الجسم و هو كويس عموما لو انت بتتمرن هيحسن اداك في التمرين
لو عندك او عنديك نصيحه اخدتها بالخبره في العلاقات عموما مش شرط الجنسيه ياريت تقولها نستفيد كلنا

• عجبني
التفاعلات: Anas868
ساعات ببا متوتر و ماباش مركز فا الاداء مابيباش احسن حاجه جربت اخد دش ساقع فشخ قبلها و الحوار دا اتحل الدش الساقع بيقلل سرعه ضربات القلب و بعلي هرمون التيست في الجسم و هو كويس عموما لو انت بتتمرن هيحسن اداك في التمرين
لو عندك او عنديك نصيحه اخدتها بالخبره في العلاقات عموما مش شرط الجنسيه ياريت تقولها نستفيد كلنا
لا دي نصيحه فاشله لان مش كل الاجسام تستحمل المايه الساقعه ولا حتي السخنه 😂
النصيحه الصح انك تكون واثق من نفسك ومن قدراتك ومتفكرش انك ممكن تجيبهم بسرعه صفي ذهنك وحاول تتعايش مع المتعه ال انت داخل عليها ومش شرط تجيبهم متاخر اول مره المهم يكون عندك القدره ع التاني والتالت

الدش الساقع ف الشتا ممكن يموتك ياسطي والكلام ده من دكتور ممكن يوقف قلبك

دش ساقع ف الشتا معتقدش عشان الجسم نسبه البرودة فيه عاليه انا معاك انو حلو للجسم كستشفاء

لا دي نصيحه فاشله لان مش كل الاجسام تستحمل المايه الساقعه ولا حتي السخنه 😂
النصيحه الصح انك تكون واثق من نفسك ومن قدراتك ومتفكرش انك ممكن تجيبهم بسرعه صفي ذهنك وحاول تتعايش مع المتعه ال انت داخل عليها ومش شرط تجيبهم متاخر اول مره المهم يكون عندك القدره ع التاني والتالت
بص هو انا قولت دي تجربه فرديه الدش الساقع اصلا بيساعدك انك تصفي ذهنك و بيقلل التوتر و القلق و الكلام دا ممكن تدور علي كميه الابحاث و التجارب الي اتعملت

• عجبني
التفاعلات: متحرش تويتر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الدش الساقع ف الشتا ممكن يموتك ياسطي والكلام ده من دكتور ممكن يوقف قلبك
انا بستحمي بمياه متلجه بقالي اكتر من سنتين و كميه الناس الي بيستخدموا الدش الساقع للاستشفاء كبير جدا و ماسمعتش عن حد مات من مياه ساقعه

دش ساقع ف الشتا معتقدش عشان الجسم نسبه البرودة فيه عاليه انا معاك انو حلو للجسم كستشفاء
هو كويس للتستشفاء انا ماقولتش انه هيعالجك من الامراض و هيخليك بتطير هو كويس عشان هيخلي عقلك صافي و هيقلل عندك ال anxiety و هيهدي ضربات قلبك

• حبيته
التفاعلات: elbatał
بص هو انا قولت دي تجربه فرديه الدش الساقع اصلا بيساعدك انك تصفي ذهنك و بيقلل التوتر و القلق و الكلام دا ممكن تدور علي كميه الابحاث و التجارب الي اتعملت
منا قريت فعلا انا مثلا واحد من الناس اول ما الخريف يبدا واهي بتكون برضو لسه الدنيا حر مبعرفش استحمي بمايه ساقعه ابدا اول ما بتنزل ع دماغي بتصدع

منا قريت فعلا انا مثلا واحد من الناس اول ما الخريف يبدا واهي بتكون برضو لسه الدنيا حر مبعرفش استحمي بمايه ساقعه ابدا اول ما بتنزل ع دماغي بتصدع
مش لازم المياه تنزل علي دماغك ممكن تملا البانيو و تقعد فيه خمس دقائق

هو كويس للتستشفاء انا ماقولتش انه هيعالجك من الامراض و هيخليك بتطير هو كويس عشان هيخلي عقلك صافي و هيقلل عندك ال anxiety و هيهدي ضربات قلبك
معاك♥️

• حبيته
التفاعلات: the1255
مش لازم المياه تنزل علي دماغك ممكن تملا البانيو و تقعد فيه خمس دقائق
لا انا جسمي بيسقع بسرعه جدا

• عجبني
التفاعلات: the1255

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%