NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المنحرف¹

سرسجي المنتدي
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جماعه ف واحده اعرفها انا شاكك انها شرموطه عايز اتاكد بس هي كلامها اوبن مايند حبه ف لو حد عنده طريقه اتاكد بيها هيخدمني خدمه العمر لان ليا كذا مصلحه معاها مش نيك بس 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: doctor_massage, karama, T i to و شخص آخر
جماعه ف واحده اعرفها انا شاكك انها شرموطه عايز اتاكد بس هي كلامها اوبن مايند حبه ف لو حد عنده طريقه اتاكد بيها هيخدمني خدمه العمر لان ليا كذا مصلحه معاها مش نيك بس 😂
كلامها اوبن مايند = شرموطة
عقليتك ممتازة 👏

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: safeer، fighter10 و Aymanx123
مش معني انها اوبن مايند تبقي شرموطه

• عجبني
التفاعلات: عبود السودانى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش معنى انها بتشتم انها شرموطة عادي كطون بتتكلم كدا مميزاك عن الباقي وواخدة راحتها في الكلام معاك بلاش التفكير دا يسطا ممكن يندمك وتخسرها

مش معنى انها بتشتم انها شرموطة عادي كطون بتتكلم كدا مميزاك عن الباقي وواخدة راحتها في الكلام معاك بلاش التفكير دا يسطا ممكن يندمك وتخسرها
يسطا انتو فاهمين غلط انا بسال اتاكد ازاي

انا بسال اتاكد ازاي لان خايف اخد خطوه مصالحي معاها تضيع
طيب سؤال انت طالما في مصالح مشتركه ايه اللي هتستفادوا انك تتأكد من شرمطتها

طيب سؤال انت طالما في مصالح مشتركه ايه اللي هتستفادوا انك تتأكد من شرمطتها
لان الموضوع ده هيفيدني جامد

*واحدة قالت احا عادي
شبابنا الجميل : شرموطة برخصة

لان الموضوع ده هيفيدني جامد
بص مفيش حد يقدر يفيدك اكتر من نفسك لانك الوحيد اللي عارفها وعارف كل دخله لكل حاجه عندها

لو عرفت عرفنى

بص مفيش حد يقدر يفيدك اكتر من نفسك لانك الوحيد اللي عارفها وعارف كل دخله لكل حاجه عندها
بص انا بلمسها و بحسس عادي و بحسها بتحاول تهزر ب الايد كتير و كذا مره تحاول تخلينا ف مكان لوحدنا هيا مطلقه من 10 سنين

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%