NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لي الشخص بيميل للتعدد في العلاقات مبيكتفيش بواحده ولي في حاليا شباب كتير ميولهم طبيعي بس بيحبو الجاي والشيميل والبنات بردو بيميلو لى الليسبيان وناس بتحب العنف وساعات بتحب الرومانسيه ويعتبر بيحب كل حاجه في الجنس عموما

• عجبني
التفاعلات: لست حائرا و aahmedegypt
لي الشخص بيميل للتعدد في العلاقات مبيكتفيش بواحده ولي في حاليا شباب كتير ميولهم طبيعي بس بيحبو الجاي والشيميل والبنات بردو بيميلو لى الليسبيان وناس بتحب العنف وساعات بتحب الرومانسيه ويعتبر بيحب كل حاجه في الجنس عموما
الميل للتعدد ده أمر طبيعى لذكور كل الثدييات مش الإنسان بس
أما باقى الأمور المذكورة فى تساؤل حضرتك فسببها الرئيسى أفلام البورن المعروضة على كل مواقع السكس لإن المراهق بطبيعته بينجذب لكل ما هو غريب ولما بيكبر بتكون الحاجات دى بقت جزء من تكوينه النفسي

• عجبني
التفاعلات: VIOLET و لست حائرا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الاولى فى التعدد بالنسبة للرجال طبيعى اما للبنات انحراف فكرى وانحطاط فطرة غير سليمة

ده طبيعي
بالنسبه لي جربت كل حاجه

• عجبني
التفاعلات: BLaCK.
هوا عادي يكون بيحب يتفرج فقط اما ميجربش حاجه منهم

الاولى فى التعدد بالنسبة للرجال طبيعى اما للبنات انحراف فكرى وانحطاط فطرة غير سليمة
طب لي طبيعي للراجل وللست انحراف

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%