NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ميولي علي اختي اوصلتني لدياثتي علي زوجتي الجزء الثالث

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

AD7AM

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
16 يوليو 2022
المشاركات
42
مستوى التفاعل
51
نقاط
112
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اتمني نقلها ل (ميولي علي اختي اوصلتني لدياثتي علي زوجتي)
من غير ما اطول في المقدمه اسيبكوا مع الجزء الثالث من القصه,

الجزء الثالث:


وقفنا الجزء اللي فات لحد مرجعت من قعدت صحابي ولقيت اختي نايمه وونصها التحتاني كله باين ودخلت نمت.
بفتح عيني علي اختي وهي بتصحيني وهي لابسه حاجه زي شورت كدا وفوق ركبتها ولابسه من فوق قميص(قميص شباب هههههه)
_انا: صباح القرف علي دماغك.
_اختي: بقولك اي متجيب فلوس انزل انا وصاحبتي نجيب الطقم واهو بالمره مضيعش وقتك يعني.
_انا: يابنتي في حد بيقول لحد اول ميصحي هات فلوس , لا ولا مش هتضيعي وقتي ولا حاجه هجيبه انا وانا راجع باليلل.
_اختي: يامحمود بقي انت مش عارف زوقي ولا عارف اي اللي انا عيزاه وانا نفسي في حاجه معينه هننزل نجيبها انا وصاحبتي.
_انا: عادي ياحبيبتي ابقي ابعتيلي صورته وانا هجيبه.
_اختي: يا محمود بقي عشان خاطري.
_انا: وسعي بس كدا انا مش رايق للمناهده علي الصبح.
وقمت ولسي هخرج من الاوضه سمعت صوت الدورج بيتفتح ف ببص لقيتها في اديها المحفظه بتاعتي.
_انا وانا بجري اخدها منها: بت بلاش جو السرقه دا.
هي ماسكه فيها ومش عايزه تسيبها , خدتها منها بالعافيه قامت ناطه عليا وقعنا انا وهي علي السرير انا علي ضهري وهي فوقي وبتحاول تاخدها.
رفعت ايدي فوق دماغي عشان متعرفش توصلها وهي بتميل عليا عشان تعرف تاخده , وعينك متشوف الا النور اكتشفت انها لابسه القميص علي اللحم وحرفيا صدرها كله بقي فوشي وهي عماله تزوق نفسها اكتر علي لحد ملقيت صوت جاي من بره .
_امي: يلا يبني انت وهي الفطار اتحط خلصوا.
زقيتها من عليا وقولتيلها خلاص هديكي الفلوس.
_هي وماده اديها بشكل مستقيم[زي ثانك يو داريي هههههه]: انتوا كدا مش بتيجو الا بالعين الحمرا.
وبعد ما خدت الفلوس بصتلي كدا وقالتلي: دا انا مش خدت الفلوس وبس د انا تعبتك كمان هههههه.
بصيت علي نفسي لقيت زبي عامل خيمه في البوكسر قومت قايلها اطلعي يبت برا.
بعد ما طلعت وقفت في الشباك شربت سجارتي وسرحت مفوقتش الا علي صوت تليفوني بيرن وطلع ادهم.
_ادهم: اي يبني جهزت ولا لسي.
_انا: انا مش نازل الشغل النهارده.
_ادهم: لي يبني كدا بس دا انا دقيقتين واكون عندك.
_انا: خلاص يعم اطلع من برا برا علي هناك وقول لعم سيد محمود تعبان ومش هييجي النهارده.
_ادهم: خلاص تمام يسطا هكلمك بعد الشغل واشوف نظامك اي.
قفلت معاه ولسا هخرج الحمام اخد دش افتكرت كلام ابويا ال هو انت كبرت والمفروض تكون فاهم انك متخرجش قدام اختك كدا.
ف قولت اريح دماغي من صداع الصبح ولبيست شورت وخدت الهدوم اللي هلبسها ودخلت الحمام.
وانا بستحمي اختي جت قالتلي: محمود تليفونك بيرن.
_انا: مين؟
_اختي: ملك.(اللي قولتلكوا ليها دور كبير في الاجزاء اللي جايه هي وحبيبه)
_انا: كنسلي عليها ولما اخرج هكلمها.
بعد مخرجت خدت الفون ورني عليها.
_هي: ينفع كدا تسيبني باليومين متسالش عليا.(ملك دي صاحبتي من 3 سنين بس واخدين ع بعض جدا)
_انا: طب انا ومفشوخ في الشغل انتي بقا مبتساليش ليه.
_هي بدلع: كان عندي ظروف تعباني اوي يحوده.
_انا: طب واللي بتجيلها الداوره بتكلم الناس تتموحن عليهم.
_هي: بقا دي غلطتي بردوا اني قولت اكلمك , علي العموم انا عايزه نتقابل قريب.
_انا: اي خطيبك ضاربك ولا اي.
_هي: ضاربني اي دا انا كنت اقطعلوا ايدوا قبل ما يفكر يمدها عليا انت عارفني شبح , بس كنت عايزه نقعد مع بعض عادي.
_انا: لا بطل , خلاص هكلمك بكرا باليلل نتقابل.
_هي: لي بكرا , مينفعش النهارده.
_انا: لا مهو بكسمك انا مش ماجز من الشغل عشان تعبان واجي انزل معاكي.
_هي: محمود متزعلنيش منك انا فين وفين لما بطلب منك حاجه.
_انا: خلاص هكلمك اخر النهار كدا.
_هي وكان باين عليا فرحانه: شكرا جدا , منا بردوا مش بحبك من قليل.
_انا: انتي قولتي اي؟؟
_هي: هاا.. اه بحبك مش احنا صحاب يبقي لازم احبك.
_انا: اه بحسب , اقفلي دلوقتي بقا عشان ورايا حاجات كتير تتعمل.
_هي: محمود استني في حاجه كمان حاول تجيب صاحب ليك عشان انا نازله مع صاحبتي.
_انا: صاحبتك اي يبنتي وبعديت هو احنا نازلين ديت مع بعض؟
_هي: ب**** عليك بقا اسمع الكلام.
_انا: ماشي بكسمك لما اشوف اخرتها معاكي.
قفللت معاه وبقول لنفسي اجيبلها مين بنت الجزمه دي .
مجاش في بالي الا رافت , لبست وكلت لقمه علي السريع كدا وعديت علي ورنيت عليه وانا تحت البيت.
_انا: انزلي يسط عايزك في حاور.
_هو: خير يعم في اي.
_انا: يعم انزل بس هفهمك.
_هو: خلاص اطلعلي يسطا ابويا مش هنا.
طلعت وفتحلي الباب ودخلت.
_رافت: خير قلقتني.
حكيتله علي الحوار وقالي اهي دي الصحاب ولا بلاش.
_انا: يعني جاي؟
_رافت: طبعا دي محتاجه سؤال.
_انا: طب اروح انا بقي واعمل حسابك هنخرج اخر النهار.
واحنا خارجين لقيت اخو رافت الصغير(علي) وخدت بالي انه ماسك نفس الفون اللي كان حد مخبيه في الحمام عشان شوف رياكشن اللي هيلمح كلوت اخته(بسمله)
وهنا وقف عقلي عن التفكير احا علي ديوث علي اخته؟؟؟
علي صاحب ال 14 سنه؟؟ احااااا هي الدنيا جرا فيها اي.
عيني جت في عينه وبصلي بصه حسيت انها نظره خوف منه , شكله شك اني شوفت الفون وهو مستخبي.
مرضيتش اكلمه ونزلت روحت البيت وانا دماغي عماله تودي وتجيب بسبب الحوار دا.
قطع تفكيري صوت رنه الفون, ببص رقيته رائوف. رديت
_هو: اي يخويا انا فين كدا.
_انا: في البيت.
_هو: طب اي هتعمل اي في الحوار اللي كلمتك في.
_انا: يسطا مش قولتلك باليلل؟
_هو: يسطا منتا كدا كدا في البيت .
_انا: احا يعم , بقولك اي معاك صوره للبت دي.
_هو: ايوه بس لي يعني.
_انا: متتكلمش كتير وابعتها.
بعت صوره ليها وبيتهيقلي اني بشوفها كتير بس مش متذكر.
_انا: خلاص تمام سيبني بقا اسبوع كدا اظبطهالك.
_هو: احا اسبوع اي يسطا كتير اوي, وبعدين ازاي.
_انا: ملكش دعوه ازاي, وبعدين كتير اي يكسمك انت مش قولت تقيله , هو انا ساحر هقول للبت تعالي ف تيجي.
_هو: اللي تشوفه يسطا بس اهم حاجه تظبطها ل اخوك.
انا: عيب اكيد مش هاخدها يعني.
بعد ما قفلت معاه دخلت الحمام لقيت قميص كلوت لاختي ومش عارف اي اللي خلاني ساعتها احس باللاثاره مع ان دا كان شئ طبيعي بالنسبالي.
خدته وقعدت اضرب عشره وانا بشم ريحته وكنت حاسس فهيكان مش طبيعي ومن كتره معرفتش امسك نفسي وجيبتهم عليه بكميه كبيره فشخ.
بعد ما خلصت فكرت احطه في الغساله بس مكانش في غسيل ف قومت معللقه زي ما كان مداريه شويه عشان حتي لو حد خد باله تكون مريم.
خرجت قعدت شويه علي التليفون وريحت وصحيت اذان العصر.
شويه ولقيت اختي داخله وفي ايدها الفون.
_هي: محمود دلوقتي انا محتاره بين الفستانين دول اختار انهي فيهم.
(الفستانين كانوا لونهم احمر بس الفرق انا واحد كان ب نص كم ومكشوف اوي من الصدر, والتاني بكم ومكشوف من الصدر بس مش زي الاول وكمان كان تحب الروكبه بشويه.
_انا: انتي عبيطه يبنتي الاتنين مينفعش يتخرج بيهم.
_هي: اي دا من امتي وبتقولولي اخرج ب اي ومخرجش ب اي.
_انا: يبنتي افهمي بس...
قاطعتني في الكلام بصوت يسيح الجبل: جرا ايبقا يحوده هو انت هتعمل زيهم وتتحكم بيا, وبعدي انا عايزه اكون احلي واجمد واحده وسط صحابي في الخروجه دي.
لسا هتكلم قاطعتني تاني : خلاص بقا ياحوده بقا قولي اشتري انهي فيهم.
وانا باصص في عنيها ومتردد قومت مختار ابو نص كوم.
_هي: تسلم يا احلي اخ في العالم كله وقامت بيساني,
وقالتلي: انا اتاكدت ان الفوستان جامد.
مفهمتش كلامها غير بعد ماخرجت.
اي دا.... احا انا زبي واقف؟؟؟
خخخخ وانت واقف لي بكسمك هو انا مقصر معاك في حاجه عشان تقف علي مجرد تفكير ان اختك هتلبس البتاع دا؟؟
لا لا مستحيل انا مش عرص لاااا , اصلا ازاي عرص وزبه 21 سنتي ونايك 3 بنات قبل كدا.
حاولت اشيل الافكار دي من دماغي لاكن معرفتش غير علي صوت تليفوني وهو بيرن....


وبكدا يكون الجزء الثالث خلص واتمني يكون عجبكوا وقولولي رايكوا فيه, ((ملحوظه: لو الجزء دا منزيلش مع الاول والثاني حد يشرحلي علي الخاص شرح مفصل اعمل اي عشان اخلي الاجزاء ورا بعضها)) وشكراااااا......
 
  • عجبني
التفاعلات: van de mor
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%