NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في ظاهره انتشرت الفتره الخيره بشكل كبير ان في ميول كتيره فجأه ظهرت كده زي التحرر(الدياثه) والسالب والسحاق الساديه وحجات كده تفتكروا ده بسبب ايه مع العلم بحترم كل ميول الاخرين بس عايز نفضفض مع بعض شويه ونعرف ايه السبب اللي يخلي الشخص ميوله تتغير من طبيعيه الي حاجه من الحاجات دي

• عجبني
التفاعلات: عشق الأجسام، ديوث ممحون و el-korsan
فعلا انا بديث 8 و جادين جدا و بيتمتعو بالدياثة جدا جدا جدا و بيبقو متمتعين اوووووي

فعلا انا بديث 8 و جادين جدا و بيتمتعو بالدياثة جدا جدا جدا و بيبقو متمتعين اوووووي

• عجبني
التفاعلات: أفہنہديہنہأاا
في ظاهره انتشرت الفتره الخيره بشكل كبير ان في ميول كتيره فجأه ظهرت كده زي التحرر(الدياثه) والسالب والسحاق الساديه وحجات كده تفتكروا ده بسبب ايه مع العلم بحترم كل ميول الاخرين بس عايز نفضفض مع بعض شويه ونعرف ايه السبب اللي يخلي الشخص ميوله تتغير من طبيعيه الي حاجه من الحاجات دي
انت غلطان دي من اول البشرية لما ابونا وامنا يتركونا نيك بعض بمعرفتهن ذكور او اناث يعني نش وليد اللحزة

• عجبني
التفاعلات: أفہنہديہنہأاا
  • حبيته
التفاعلات: شريـف باشا
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%