NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نفس الكلام اللي مش هيتغير انتي اللي بتهربي و عايزه تفضلي في الوضع الغلط اللي انتي متاكده انك غلط
واحده غيرك عدت بتجربه مشابه و عدت منها مره هتقدر تعدي من التانيه برضو و تبقي
و الاخص انك عندك حياتك و دنيتك و البيزنبس اللي تقدري تشغلي نفسك فيه و توسعيه و تقدري تعملي حاجات كتير قوي و انتي عارفه انك مش الشخصيه اللي انتي فيها دلوقتي
بس حابه وضع الهروب و اللامبالاه دا
معلش بقي كلام من اخ بيطلع من غير تجميل او نفاق

يعني اعمل ايه برضه

موضوع جنسي

ممممم مش عارفه ابداء منين ولا ازاي لكن هدخل في الموضوع من البدايه.

تقريبا ده اول موضوع ليا من سنه تقريبا او اكتر لكن قلبي حب يفتح ويقول الي جويا زي زمان بدون قيود وبدون تصنع العفه أو المثاليه الي ملهاش لزمه .

اخباري :٠

انا كنت متحوزه للمره الثانيه في حياتي وكانت عن اقتناع ورضا تمام المهم عشت گ زوجه فتره كويسه وطبعا الفترة دي كنت الزوجه المثاليه وقطعت كل واي قرف في حياتي حتى المنتدي مش كنت بعمل مواضيع أو بدخل اي موضوع جنسي .

المهم انا اتطلقت من مده للمره الثانيه وتقدر تقول نفس الأسباب (( انا مش بخلف عقيمه مع انه عارف اني مستيحل اخلف ،، ثانيا زوج خائن گ العاده )) بدون دخول في تفاصيل تم الانفصال .

حاليا بتعالج نفسي ايوه بقيت مجنونه هههههه لاء متقلقش مش بعض ولا بجري ورا الناس بالطوب ... الموضوع بداء من اسبوعين تقريبا احد اخواتي اخدني عنده في البيت وقعدت مع رجل غريب ومع الوقت لقيت نفسي بحكي وبقول حاجات جوايا غصب عني بدون وعي ... مع الوقت اعترف لي أنه طبيب نفسي وأنه عايز يساعدني ووووووووووو وفعلا بعد زعل وافقت اتابع معاه بين العياده وبين بيته وبين الفون تقريبا يعرف كل تفاصيل حياتي العامه فقط ...

المهم علاجي كان نوم كتير بسبب الإدمان لاني رجعت ليه وبسبب اني دماغي ومخي لازم يفصل من التفكير الكتير .

طبعا عرف من نفسه اني اكيد لي علاقات واني لي حياتي الخاصه المقرفه وهو قالي انه عارف لكن مش محتاج مني اقول اي خصوصيه ممكن تخليني اشك فيه لو اخواتي عرفوا .

كلامي تفريغ كبت .

تفتكروا انا اصلا انسانه وعايشه معاكم على الدنيا ... ولا لسه حلقه الدائره لسه مش كملت .

تفتكروا اني مجنونه وبتعالج ولا مجنونه وبضحك على نفسي .

اخيرا انا قسما مش عارفه انا مين وعايشه ليه من الأساس وايه الهدف من وجودي معاكم على ظهر البسيطة.

لي حلم عجيب في البوست القادم 🙂‍↔️🙂‍↔️
ممكن سؤال رخم بس يا رودى لو ينفع هو انتى حاليا كام سنه
ثانيا انا مش عارف اقول ايه لان اى كلام هقولو اكيد هتشوفيه انه كلام جبر خاطر ليكى بس **** يعلم المحبه بجد ومش معنى انك مش بتخلفى يبقا دى نهاية العالم لا خالص اللى اعرفو اللى بيحب حد بيضحك باى حاجه فى الدنيا علشان خاطرو وطالما هو استغنو عنك يبقا هما مش يستهلكو ولا يستهلو انهم يعيشو مع انسانه زيك ممكن تستغني عن اى حاجه علشان شخص والشخص ده يكون ميستهلكيش اصلا
ولو على الخلفه بجد ومش جبر خواطر ودا من قلبى وربنا يعلم بجد الكلام ده طالع من قلبى اعتبرينى ابنك مش هقول زى ابنك لا ابنك بجد وانتى امى انا معنديش مانه انتى انسانه رقيقه واللى انتى فيه ده من كتر الصدمات مش مستحمله
اخر حاجه اسف على الاطاله وشكرا بجد اجمل انسانه فى الدنيا وصادقه جدا

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
عزيزتي تألمي لكن لاتجلدي ذاتك
نحنا بشر معرضين للخطأ ومعرضين للاستغلال من كتير ناس

رودي
توقفي قدام مرايتك وقولي مبروك عليي درس جديد تعلمته من الحياة .....
صدقيني بتختلف نظرتك للأمور ....
وبلشب من جديد
للتخلي شي يكسرك انتي قدها صديقتي
بس بدك وقت للتعافي ...

على فكره انا باكل وبشرب وبنام ووووووووو تخيلي انك تحكي حياتك مع انسان عشان يفصص فيها ويقترح ويقول لي اعمل ايه 😑😑

لما يكون علاجك النوم والمهدئات وكان في وقت الربط على السرير زي الكلبه عشان مش اعمل في نفسي حاجه يبقى ساعتها ممكن تقولي اعملي ايه 🙂‍↔️🙂‍↔️

• محزن
التفاعلات: LEGEND KYSER و S A R A H
يعني اعمل ايه برضه
يعني انتي شايفه لو قولتلك تعملي ايه هتعمليه
افتحي فرع تاني لشغلك طوري منه
بيزنيس تاني بتحبيه اعمليه كمان انتي عندك وقت كتير فاضي تقدري تعملي بيزنيس كمان
جيم رياضيه جديده اتعلميها
في حاجات كتيييير قوي و انتي في منها في دماغك بس للاسف مهما الناس قاالت تعملي ايه انتي مفيش عندك استعداد

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: احمد ماندوو و مجنونة مطرقعة
ممكن سؤال رخم بس يا رودى لو ينفع هو انتى حاليا كام سنه
ثانيا انا مش عارف اقول ايه لان اى كلام هقولو اكيد هتشوفيه انه كلام جبر خاطر ليكى بس **** يعلم المحبه بجد ومش معنى انك مش بتخلفى يبقا دى نهاية العالم لا خالص اللى اعرفو اللى بيحب حد بيضحك باى حاجه فى الدنيا علشان خاطرو وطالما هو استغنو عنك يبقا هما مش يستهلكو ولا يستهلو انهم يعيشو مع انسانه زيك ممكن تستغني عن اى حاجه علشان شخص والشخص ده يكون ميستهلكيش اصلا
ولو على الخلفه بجد ومش جبر خواطر ودا من قلبى وربنا يعلم بجد الكلام ده طالع من قلبى اعتبرينى ابنك مش هقول زى ابنك لا ابنك بجد وانتى امى انا معنديش مانه انتى انسانه رقيقه واللى انتى فيه ده من كتر الصدمات مش مستحمله
اخر حاجه اسف على الاطاله وشكرا بجد اجمل انسانه فى الدنيا وصادقه جدا
35

بصي يارودي كلنا مرضي ماشيين علي الارض
وانتي اكيد احسن من ناس كتيييير
بس عندك مشكله واحده انك مفيش فرامل لعواطفك يعني بتحبي حتي علي حساب نفسك لا يارودي حاولي تلجمي قلبك شويه وخلي العقل ياخد ذمام المبادرة
معلش يمكن مش بعرف اواسي وكلامي غريب شويه بس اتمني تخرجي من الدايرة دي وتعيشي حياتك وربنا يبعتلك الي احسن منه
ان مع العسر يسر

• عجبني
يعني انتي شايفه لو قولتلك تعملي ايه هتعمليه
افتحي فرع تاني لشغلك طوري منه
بيزنيس تاني بتحبيه اعمليه كمان انتي عندك وقت كتير فاضي تقدري تعملي بيزنيس كمان
جيم رياضيه جديده اتعلميها
في حاجات كتيييير قوي و انتي في منها في دماغك بس للاسف مهما الناس قاالت تعملي ايه انتي مفيش عندك استعداد
فرع مين انا هبيع كل حاجه ومسافره خلاص 🖐🏻

• معجبنيش
  • محزن
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER، احمد ماندوو و الجنتل حوده
انا مش زعلانه من حد ولا على حد ... تقدر تقول

(( حسرة على النفس ))

35 سنه وكل انجازاتي مطلقه مرتين مع سبق الإصرار والترصد 🙂‍↔️🙂‍↔️

دخلت الحياه ومعايا كل حاجه في نص عمري تقريبا وخسرت كل حاجه حتى نفسي 🖐🏻
اولا العمر كلو ليكي ثانيا حسره على نفسك ليه هو انا اخترت اللي انا فيه اكيد لا يبقى اعيش حياتي زي ماهي بس لسعادتي انا مش للاخرين ولا شيء في الدنيا يفرق معايا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
على فكره انا باكل وبشرب وبنام ووووووووو تخيلي انك تحكي حياتك مع انسان عشان يفصص فيها ويقترح ويقول لي اعمل ايه 😑😑

لما يكون علاجك النوم والمهدئات وكان في وقت الربط على السرير زي الكلبه عشان مش اعمل في نفسي حاجه يبقى ساعتها ممكن تقولي اعملي ايه 🙂‍↔️🙂‍↔️
اسمعيني منيح
ما في حد بيستحق انك تؤذي حالك علشانه
تجربة واطوي صفحتها ولا تمزيعها علشان دائما تضلي تتعلمي منها
فكرة انك ممكن تؤذي نفسك هاي حركات الضعف واليأس

ممكن سؤال هل يستحق هذا الشخص أنه تؤذي نفسك علشانه عزيزتي ........

نحنا في الحياة بحاجة دائما لصديق في حياتنا لكن بنكهة الحب
او حبيب أو شريك بنكهة الصديق لانه طبيعة بشرية فينا أنه نحنا دوما بنحب وجود الداعمين حولنا

خدي وقتك .... ابكي ..... صرخي ..... اغضبي..... ثوري ........ بس لا تؤذي نفسك عزيزي
ممكن تدخلي بحالة اكتئاب وهاد طبيعي يا قلبي .....
المهم تقدري توقفي على رجليكي
ولا تبيني ضعفك قدام حد
وفكرة الدكتور النفسي كتير ممتازة
وكملي معه للآخر لانك رح تستفيديي

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و Ms Roony
فرع مين انا هبيع كل حاجه ومسافره خلاص 🖐🏻
طالما اخدتي القرار دا يبقي انا واثق مليون في الميه انك عارفه انك ماشيه في طريق تدمير نفسك و حياتك
و مكمله في طريق الهروب اللي عايزه تفضلي فيه
و دماغك ناشفه و مش بتسمعي كلام حد
و للمره الالف و هفضل اقولها ليكي فوقي لنفسك فوقي لحياتك اللي انتي فيه دا بالنسبه لناس تانيه ميجيش واحد في الميه فوووووووووقي

موضوع جنسي

ممممم مش عارفه ابداء منين ولا ازاي لكن هدخل في الموضوع من البدايه.

تقريبا ده اول موضوع ليا من سنه تقريبا او اكتر لكن قلبي حب يفتح ويقول الي جويا زي زمان بدون قيود وبدون تصنع العفه أو المثاليه الي ملهاش لزمه .

اخباري :٠

انا كنت متحوزه للمره الثانيه في حياتي وكانت عن اقتناع ورضا تمام المهم عشت گ زوجه فتره كويسه وطبعا الفترة دي كنت الزوجه المثاليه وقطعت كل واي قرف في حياتي حتى المنتدي مش كنت بعمل مواضيع أو بدخل اي موضوع جنسي .

المهم انا اتطلقت من مده للمره الثانيه وتقدر تقول نفس الأسباب (( انا مش بخلف عقيمه مع انه عارف اني مستيحل اخلف ،، ثانيا زوج خائن گ العاده )) بدون دخول في تفاصيل تم الانفصال .

حاليا بتعالج نفسي ايوه بقيت مجنونه هههههه لاء متقلقش مش بعض ولا بجري ورا الناس بالطوب ... الموضوع بداء من اسبوعين تقريبا احد اخواتي اخدني عنده في البيت وقعدت مع رجل غريب ومع الوقت لقيت نفسي بحكي وبقول حاجات جوايا غصب عني بدون وعي ... مع الوقت اعترف لي أنه طبيب نفسي وأنه عايز يساعدني ووووووووووو وفعلا بعد زعل وافقت اتابع معاه بين العياده وبين بيته وبين الفون تقريبا يعرف كل تفاصيل حياتي العامه فقط ...

المهم علاجي كان نوم كتير بسبب الإدمان لاني رجعت ليه وبسبب اني دماغي ومخي لازم يفصل من التفكير الكتير .

طبعا عرف من نفسه اني اكيد لي علاقات واني لي حياتي الخاصه المقرفه وهو قالي انه عارف لكن مش محتاج مني اقول اي خصوصيه ممكن تخليني اشك فيه لو اخواتي عرفوا .

كلامي تفريغ كبت .

تفتكروا انا اصلا انسانه وعايشه معاكم على الدنيا ... ولا لسه حلقه الدائره لسه مش كملت .

تفتكروا اني مجنونه وبتعالج ولا مجنونه وبضحك على نفسي .

اخيرا انا قسما مش عارفه انا مين وعايشه ليه من الأساس وايه الهدف من وجودي معاكم على ظهر البسيطة.

لي حلم عجيب في البوست القادم 🙂‍↔️🙂‍↔️
مش عاوز اتكلم فالدين عشان ما اتحظرش بس متكرهيش حاجه وهى خير ليكى والصبر اخرتو خير

عمره شوفت شجرة ناشفه ليها لزمه ... كلمه اتقالت لي (( انتي شجرة ناشفه مفيش منها أي فائدة))
مجرد حمام 😑
لا على فكره طول مافينا نفس يبقى إلى خلقنا شايف لينا لازمه ممكن اها مع تفكيرنا المحدود تستنى انى حياتك مالهاش لازمه بس هو شايف غير كدا خالص وليه حكم

• عجبني
لسا صغيره اهو مال فى اى بقا روقى وفرفشى وعتبريتى ابنك اللى تبنيتيه اهم حاجه تكونى مبسوطه وتفرفشى ومتفكريش فى اى حاجه انزلى شغلك وكبرى من كلام اى حد انا عارف انك بتتمنى يكون ليكى حد سند وظهر ليكى واقت لما تحتاجيه تلاقيه معاكى انتى بجد طيبه وقلبك ابيض وصاله جدا ومفيش حد يمتلك الحاجات دى غير قليل جددى شغفك فى الحياه وبجد بتمنى تعتبرينى ابنك

• عجبني
بصي يارودي كلنا مرضي ماشيين علي الارض
وانتي اكيد احسن من ناس كتيييير
بس عندك مشكله واحده انك مفيش فرامل لعواطفك يعني بتحبي حتي علي حساب نفسك لا يارودي حاولي تلجمي قلبك شويه وخلي العقل ياخد ذمام المبادرة
معلش يمكن مش بعرف اواسي وكلامي غريب شويه بس اتمني تخرجي من الدايرة دي وتعيشي حياتك وربنا يبعتلك الي احسن منه
ان مع العسر يسر
هحاول

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
لا على فكره طول مافينا نفس يبقى إلى خلقنا شايف لينا لازمه ممكن اها مع تفكيرنا المحدود تستنى انى حياتك مالهاش لازمه بس هو شايف غير كدا خالص وليه حكم

وهو صح على فكرة 🖐🏻

لسا صغيره اهو مال فى اى بقا روقى وفرفشى وعتبريتى ابنك اللى تبنيتيه اهم حاجه تكونى مبسوطه وتفرفشى ومتفكريش فى اى حاجه انزلى شغلك وكبرى من كلام اى حد انا عارف انك بتتمنى يكون ليكى حد سند وظهر ليكى واقت لما تحتاجيه تلاقيه معاكى انتى بجد طيبه وقلبك ابيض وصاله جدا ومفيش حد يمتلك الحاجات دى غير قليل جددى شغفك فى الحياه وبجد بتمنى تعتبرينى ابنك

طلعت لك الترمسه ؟

• لا تعليق
التفاعلات: LEGEND KYSER
  • عجبني
انا مش زعلانه من حد ولا على حد ... تقدر تقول

(( حسرة على النفس ))

35 سنه وكل انجازاتي مطلقه مرتين مع سبق الإصرار والترصد 🙂‍↔️🙂‍↔️

دخلت الحياه ومعايا كل حاجه في نص عمري تقريبا وخسرت كل حاجه حتى نفسي 🖐🏻
مين قال كدا داانا باخد الأمل والحياه منك اجمدى كدا مش معنى انك اطلقتى يبقا خلاص نهاية العالم عادى ابقى تانى وتالت دا مش يقلل منك ولا من نفسك حطى فى دماغك انهم اللى خسروكى

• عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%