NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ممكن يكون دي طريقة للعلاج علشان يزود ثقتك بنفسك
ماتطلعيش القطط الفاطسة في حاجة كده 😂
وبعدين كلنا بنغلط انتي عالارض مش وسط ملايكة
ممكن

• حبيته
التفاعلات: SHITOS_25
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الجنتل حوده و Aymanx123
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
طب ارجعي التعليم تاني ... كل حاجة ممكن تتصلح بجد صدقيني مفيش زعل او تعب بيدوم و لو صممنا اننا تعبانين هيجرالنا حاجة

يمكن انا معرفكيش ولا انتي تعرفيني بس بجد الدنيا ماتساهلش كل الزعل دا ... اشتغلي ع نفسك و كوني حد احسن بجد بجد كله هيبقا تمام صدقيني 👍
انا خلص تعليم من اكتر 12 سنه تعليم ايه بقى

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: EL_BEBO
انا خلص تعليم من اكتر 12 سنه تعليم ايه بقى
ممكن فيه جامعات مفتوحة .... او اشتغلي .. اشغلي وقتك باي حاجة تفيدك ماتسيبيش نفسك للتفكير👍🏼👍🏼

• عجبني
ممكن فيه جامعات مفتوحة .... او اشتغلي .. اشغلي وقتك باي حاجة تفيدك ماتسيبيش نفسك للتفكير👍🏼👍🏼

عندي بزنس خاص بي
عندي أملاك ورثتها محتاجه رعايه
تعليمي عالي ومكتمل

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER، الجنتل حوده و EL_BEBO
موضوع جنسي

ممممم مش عارفه ابداء منين ولا ازاي لكن هدخل في الموضوع من البدايه.

تقريبا ده اول موضوع ليا من سنه تقريبا او اكتر لكن قلبي حب يفتح ويقول الي جويا زي زمان بدون قيود وبدون تصنع العفه أو المثاليه الي ملهاش لزمه .

اخباري :٠

انا كنت متحوزه للمره الثانيه في حياتي وكانت عن اقتناع ورضا تمام المهم عشت گ زوجه فتره كويسه وطبعا الفترة دي كنت الزوجه المثاليه وقطعت كل واي قرف في حياتي حتى المنتدي مش كنت بعمل مواضيع أو بدخل اي موضوع جنسي .

المهم انا اتطلقت من مده للمره الثانيه وتقدر تقول نفس الأسباب (( انا مش بخلف عقيمه مع انه عارف اني مستيحل اخلف ،، ثانيا زوج خائن گ العاده )) بدون دخول في تفاصيل تم الانفصال .

حاليا بتعالج نفسي ايوه بقيت مجنونه هههههه لاء متقلقش مش بعض ولا بجري ورا الناس بالطوب ... الموضوع بداء من اسبوعين تقريبا احد اخواتي اخدني عنده في البيت وقعدت مع رجل غريب ومع الوقت لقيت نفسي بحكي وبقول حاجات جوايا غصب عني بدون وعي ... مع الوقت اعترف لي أنه طبيب نفسي وأنه عايز يساعدني ووووووووووو وفعلا بعد زعل وافقت اتابع معاه بين العياده وبين بيته وبين الفون تقريبا يعرف كل تفاصيل حياتي العامه فقط ...

المهم علاجي كان نوم كتير بسبب الإدمان لاني رجعت ليه وبسبب اني دماغي ومخي لازم يفصل من التفكير الكتير .

طبعا عرف من نفسه اني اكيد لي علاقات واني لي حياتي الخاصه المقرفه وهو قالي انه عارف لكن مش محتاج مني اقول اي خصوصيه ممكن تخليني اشك فيه لو اخواتي عرفوا .

كلامي تفريغ كبت .

تفتكروا انا اصلا انسانه وعايشه معاكم على الدنيا ... ولا لسه حلقه الدائره لسه مش كملت .

تفتكروا اني مجنونه وبتعالج ولا مجنونه وبضحك على نفسي .

اخيرا انا قسما مش عارفه انا مين وعايشه ليه من الأساس وايه الهدف من وجودي معاكم على ظهر البسيطة.

لي حلم عجيب في البوست القادم 🙂‍↔️🙂‍↔️
نفس الكلام اللي مش هيتغير انتي اللي بتهربي و عايزه تفضلي في الوضع الغلط اللي انتي متاكده انك غلط
واحده غيرك عدت بتجربه مشابه و عدت منها مره هتقدر تعدي من التانيه برضو و تبقي
و الاخص انك عندك حياتك و دنيتك و البيزنبس اللي تقدري تشغلي نفسك فيه و توسعيه و تقدري تعملي حاجات كتير قوي و انتي عارفه انك مش الشخصيه اللي انتي فيها دلوقتي
بس حابه وضع الهروب و اللامبالاه دا
معلش بقي كلام من اخ بيطلع من غير تجميل او نفاق

• عجبني
عندي بزنس خاص بي
عندي أملاك ورثتها محتاجه رعايه
تعليمي عالي ومكتمل
طوري ف البزنس بتاعك .. انا قصدي دورس ع حاجة تشغلك عن الافكار السلبية الممكن تجيلك

• عجبني
بصي هو كل الكلام الي اتقال قبلي حلو ومفيش كلام اكتر من كدا بس اهم حاجه انك تعترفي أن عندك مشكله فعلا دي اول خطوه في الحل غير كدا يبقي بنضحك عليكي ما دام اقتنعتي بكدا كل حاجه هتتحل أن شاء **** وحاولي تحبي نفسك اكتر ما تحبي الناس

• عجبني
طوري ف البزنس بتاعك .. انا قصدي دورس ع حاجة تشغلك عن الافكار السلبية الممكن تجيلك

ممكن اقتراح

• الموضوع ده يدعو للتفكير
بصي هو كل الكلام الي اتقال قبلي حلو ومفيش كلام اكتر من كدا بس اهم حاجه انك تعترفي أن عندك مشكله فعلا دي اول خطوه في الحل غير كدا يبقي بنضحك عليكي ما دام اقتنعتي بكدا كل حاجه هتتحل أن شاء **** وحاولي تحبي نفسك اكتر ما تحبي الناس

مفيش ناس عشان احبها اصلا

مفيش ناس عشان احبها اصلا
مفيش حد فينا معندوش ناس بتحبه انتي مثلا عندك اخواتك وممكن صاحبه أو اتنين الناس دي اكتر ناس بتحب بدون مقابل اوعي تخسريهم

• بيضحكني
  • عجبني
هو مين ده اللي انا ازعل علشانه اكتيئب لبعده عني مهما كان اللي **** كتبه للواحد الحمد لله على كل حال بس اني اموت نفسي بالحياه علشان ناس ماتستاهلش يبقى هما اتغلب عني ودايما الحاجه اللي مش في ايدنا وفايد **** يبقى خلاص عيشي حياتك زي ماتحبي وامشي بمبدأ كسم اي حد واي حد كسمه وكسم اللي ماقلش كسمه

• عجبني
ايتها الجميلة رودي
اولا اسمحي لي بأن أحييك على مدى قوتك وصراحتك مع نفسك ......
الطلاق أصعب مرحلة ممكن تمر بأي أنثى وطبيعي بعد أي تجربة مؤلمة وصعبة خصوصا بعد الخيانة المتكررة بأنه نلجأ للدكتور النفسي مو لانه نحنا مجانين متل اعتقاد الاغلب للاسف الشديد
بل لأننا بحاجة الفضفضة الحرة دون قيود لشخص يعتبر غير قريب ولا بيعرف عنا أي شي بالمطلق

انا ما رح اتعاطف معك ولا رح أشفق عليكي لانه انتي فعلا قوية ومو بحاجة لاي تعاطف عزيزتي الجميلة .....
كل يلي بقدر احكي الك كلنا نمر بمراحل صعبة ومؤلمة بحياتنا .... لكننا دائما توجد لدينا القوة والإرادة لتجاوزها .....
انا مؤمنة جدا جدا بمقدرتك على التعافي لكن خدي وقتك لحد ما تقدري توقفي على أرض صلبة

كلنا مرينا بظروف مشابههة ولازلنا نعاني من أثارها .......
اسمحي ارفع قبعتي لكي جميلتي
وتأكدي اني رح اكون اول المساندين لكي ❤️❤️❤️❤️

• عجبني
مفيش حد فينا معندوش ناس بتحبه انتي مثلا عندك اخواتك وممكن صاحبه أو اتنين الناس دي اكتر ناس بتحب بدون مقابل اوعي تخسريهم

ماما وبابا تعيش انت

اخوتي ممكن يغيبوا عني بالشهور ولما يرجعوا بيتهم وعيالهم اهم طبعا .

مليش غير نفسي شوفت فريسه اسهل من كدة

• محزن
التفاعلات: LEGEND KYSER
ايتها الجميلة رودي
اولا اسمحي لي بأن أحييك على مدى قوتك وصراحتك مع نفسك ......
الحلاق أصعب مرحلة ممكن تمر بأي أنثى وطبيعي بعد أي تجربة مؤلمة وصعبة خصوصا بعد الخيانة المتكررة بأنه نلجأ للدكتور النفسي مو لانه نحنا مجانين متل اعتقاد الاغلب للاسف الشديد
بل لأننا بحاجة الفضفضة الحرة دون قيود لشخص يعتبر غير قريب ولا بيعرف عنا أي شي بالمطلق

انا ما رح اتعاطف معك ولا رح أشفق عليكي لانه انتي فعلا قوية ومو بحاجة لاي تعاطف عزيزتي الجميلة .....
كل يلي بقدر احكي الك كلنا نمر بمراحل صعبة ومؤلمة بحياتنا .... لكننا دائما توجد لدينا القوة والإرادة لتجاوزها .....
انا مؤمنة جدا جدا بمقدرتك على التعافي لكن خدي وقتك لحد ما تقدري توقفي على أرض صلبة

كلنا مرينا بظروف مشابههة ولازلنا نعاني من أثارها .......
اسمحي ارفع قبعتي لكي جميلتي
وتأكدي اني رح اكون اول المساندين لكي ❤️❤️❤️❤️

صدقيني كلامك كله جميل .

لكن جويا اوجاع من نفسي ... ناقمه على نفسي نفسها انها ازاي تضحك وعايشه وانا متاهلكه من جوايا

• محزن
التفاعلات: LEGEND KYSER و S A R A H
هو مين ده اللي انا ازعل علشانه اكتيئب لبعده عني مهما كان اللي ** كتبه للواحد الحمد لله على كل حال بس اني اموت نفسي بالحياه علشان ناس ماتستاهلش يبقى هما اتغلب عني ودايما الحاجه اللي مش في ايدنا وفايد ** يبقى خلاص عيشي حياتك زي ماتحبي وامشي بمبدأ كسم اي حد واي حد كسمه وكسم اللي ماقلش كسمه

انا مش زعلانه من حد ولا على حد ... تقدر تقول

(( حسرة على النفس ))

35 سنه وكل انجازاتي مطلقه مرتين مع سبق الإصرار والترصد 🙂‍↔️🙂‍↔️

دخلت الحياه ومعايا كل حاجه في نص عمري تقريبا وخسرت كل حاجه حتى نفسي 🖐🏻

• محزن
التفاعلات: الجنتل حوده
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
صدقيني كلامك كله جميل .

لكن جويا اوجاع من نفسي ... ناقمه على نفسي نفسها انها ازاي تضحك وعايشه وانا متاهلكه من جوايا
عزيزتي تألمي لكن لاتجلدي ذاتك
نحنا بشر معرضين للخطأ ومعرضين للاستغلال من كتير ناس

رودي
توقفي قدام مرايتك وقولي مبروك عليي درس جديد تعلمته من الحياة .....
صدقيني بتختلف نظرتك للأمور ....
وبلشب من جديد
للتخلي شي يكسرك انتي قدها صديقتي
بس بدك وقت للتعافي ...

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%