NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مين سمع أو شاف أمه أو واحده من أهله بتتناك ؟

مين سمع أو شاف أمه أو واحده من أهله بتتناك؟

و كان احساسك ايه و سمعت ايه ؟

شاركونا التجارب الصايعة دى .^^.

مشاهدة المرفق 260559
أنا مرة تجسست ع ابوي وهو بينيك امي ، امي كانت نايمة ع ظهرها ورجليها ع كتاف أبوي وزبره بيرزع في كسها وهو بيرضع بزازها ، ومن وقتها وانا زبري بيوقف ع امي

• عجبني
التفاعلات: المشتهي للاسود, الجنتل حوده, بطل مصر في نيك الطيز و 2 آخرين

مشاهدة المرفق 260559
حرام احلف هنا او في موطوع زي دا
بس بجد و بكل امانه. انا شفت ماما بتتقفش وشفتها معا ابن عمتي. في السري. بجد. هيا مره اه.
بس المره دي كانت كفيله انها تقلبني من راجل. لي متحرر بحب اتكلم عليها المواقف دي بجد

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الجنتل حوده, Maher 83, بطل مصر في نيك الطيز و 4 آخرين
شفت أبوي بينيك أمي مرات كتير وكنت أسمعهم وأتجسس عليهم ومرة شفت عمي بينيك مراتو كنت نايم عندهم وشافني ابنهم وقلي أنو هو دايماً بيتجسس عليهم وبيلحس ويشم كيلوتات أمه في الحمام

• عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز و midoo911
انا وقتها مكنتش فاهم اوى و كنت زعلان

مشاهدة المرفق 260559
كنت مع ماما في محل عبايات وكنت بتشتري وتقيس في البوروفه بتاع المحل ولما كانت بتطلع من البروفه كان الشاب اللي في المحل بيحط اه علي صدها ويسألها ضيقه من هنا؟؟ وفي نفس الوقت يعمل كدا علي طيزها وعلي وسطها وهي مكنتش ممانعة بالعكس كانت مبسوطه انه كام بيعمل كدا

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز، Fares star و هيثم الجوكر
  • حبيته
التفاعلات: بــروفيـســـور فى الـرزع
  • عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز
انا شوفت امي واقفة و جاري واقف في البلكونة اللي جمبنا و كانت لابسة بصدر مفتوح اوي و هي بزازها كبيرة و كانت بتغريه بيهم و هو عينه منزلتش من على بزازها بس اول ما انا دخلت هو اتخض و دخل جوة

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده، أمجد المصري و استشاري الحياه
حرام احلف هنا او في موطوع زي دا
بس بجد و بكل امانه. انا شفت ماما بتتقفش وشفتها معا ابن عمتي. في السري. بجد. هيا مره اه.
بس المره دي كانت كفيله انها تقلبني من راجل. لي متحرر بحب اتكلم عليها المواقف دي بجد
ممكن تحكيلى ؟؟

سمعت ماما وهيا بتتناك من بابا

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده
  • عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده و Maher 83
  • عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده
واللي مشفش يبعتلي العنوان وانا هروح لمه انكها قدامه

سمعت و شاهدت أمي بتتأوه و بتلعب بكسها و عارية في غرفتها و تنتاك على الهاتف مع رجل و بتكلمه صوت و صورة و أكثر من مرة شاهدت رسائل و صور و محادثات سكس على هاتفها و أتوقع أنها تنتاك أيضا على الواقع

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده و Maher 83
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سمعت و شاهدت أمي بتتأوه و بتلعب بكسها و عارية في غرفتها و تنتاك على الهاتف مع رجل و بتكلمه صوت و صورة و أكثر من مرة شاهدت رسائل و صور و محادثات سكس على هاتفها و أتوقع أنها تنتاك أيضا على الواقع
تحب تحكى على ال خاص

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%