NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه مين حاول يجدد العلاقة مع مراته

الأولاد نعمة بس أنا بقيت مش مستمتع ب و مع مراتي
ماشي في وقت للمتعة

جربت كل الحاجات و لسه العمليه بتسرح لحاجات بره الصندوق و مؤخرا بخليها تخوني معايا
عملتها إزاي دي🤣🤣🤣

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Cpl4fun و SNIPER89⛓️
عملتها إزاي دي🤣🤣🤣
بدايه حلوة ومشجعة،،، خليها تلبس عريان وتدخلى ماهى ليلى وانت تقابلها كانك عشيق أو راحل غريب بتشقطها وبتروح معاك تقضوا ليلة حمرا فى غرفه فى فندق

مين هنا متجوز وزهق من الروتين وحاول يجدد العلاقة مع مراته زى مثلا ينام معاها فى العربية فى البلكونة
مرة فى فندق حتى لو فى طريق ضلمة ومين حصل معاه مشكلة مثلا لو كان هيتقفش او حد يشوفه؟
كله يحكى تجاريه
جربت في البلكونه و عند اهلها و سمعوا صوتها و في الفندق

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
جربت في البلكونه و عند اهلها و سمعوا صوتها و في الفندق
حلوة قوى فى البلكونه وخصوصا لو فيه حد ماشي فى الشارع وممكن يشوفكم،
لكن أهلها عملوا ايه لما سمعوا؟
وهل مراتك كانت بتصرخ بصوت عالى والا كنت بتشتمها وهى بتشتمك وانت بتنيكها

• عجبني
التفاعلات: هيثم مجدى و Alex 45
جوزي جرب معايا في بلكونة فندق برة مصر، و على سلم العمارة بليل متأخر، و جربنا كتير نمارس في أوضتنا ويبقى فيه صنايعي شغال برة ،كهربائي او نجار مثلا

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Nodybosy, xxahmedx, ℤ𝔸ℙ𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖ℝ و 2 آخرين
جربت كل الحاجات و لسه العمليه بتسرح لحاجات بره الصندوق و مؤخرا بخليها تخوني معايا
تحب نتكلم او ندردش عنها

تحب نتكلم او ندردش عنها

حلوة قوى فى البلكونه وخصوصا لو فيه حد ماشي فى الشارع وممكن يشوفكم،
لكن أهلها عملوا ايه لما سمعوا؟
وهل مراتك كانت بتصرخ بصوت عالى والا كنت بتشتمها وهى بتشتمك وانت بتنيكها
هي اصلا صوت صراخها عالي و اهلها اكيد سمعوا بس محدش علق

ابقا كلمنى لو حابب انا متجوز بردو وممكن ندردش سوا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مين هنا متجوز وزهق من الروتين وحاول يجدد العلاقة مع مراته زى مثلا ينام معاها فى العربية فى البلكونة
مرة فى فندق حتى لو فى طريق ضلمة ومين حصل معاه مشكلة مثلا لو كان هيتقفش او حد يشوفه؟
كله يحكى تجاريه
ضروري إن كل زواج، بعد 10 سنوات أو اكثر، يحدث فيه توتر و روتين وخصومات. حساسية الزوجة تخليها تشك في الزوج حتى لو هو مستقيم، هي مش مقدرة إن الحال تغير شوية، ولهذا غالبا تصاب الزوجة بمرض الاكتئاب. وهو مرض نفسي يجعلها تتهاون وتنسى شغل البيت، ولهذا... يمكن لأي مؤشر جديد، سهرة أو عرس أو سفر في القطار أو الطائرة، قد يدفع أحد الزوجين إلى الخيانة.. تجد الزوجة نفسها مندفعة بدون ارادتها تحت تأثير الشخص الذي تنجدب اليه، ودون تفكير تقريبا، تدخل في علاقة عابرة، تستعيد من خلالها حماسها وشهوتها القديمة.. ونفس الشئ قد يحدث للزوج.. هذه المغامرة تحيي المشاعر الميت وتقضي على التوترات وتشعل الرغبة الجنسية بين الزوجين. وهو ما يسميه علماء النفس هيجان جديد..

جوزي جرب معايا في بلكونة فندق برة مصر، و على سلم العمارة بليل متأخر، و جربنا كتير نمارس في أوضتنا ويبقى فيه صنايعي شغال برة ،كهربائي او نجار مثلا
وريني العمارة 😜😜😜😜😜😜😜

جوزك دة كان جرىء جدا كنت مفكرك انتى بس الى جريئة

انا بغير الاماكن والاوقات فى شقتنا
واحينا بنحجز ليله فى فندق بس مش مع بعض
كل واحد بيحجز لوحدو ونتقابل كاننا منعرفش بعض 😁
ذكريات الخطوبه
شقاوة يعني

هو ايه التجديد في موضوع سلام أو البلكونة!!!
ايه التجديد و المتعة في انك تخاطر بفضيحة و وضع محرج ليها قبل مايكون ليك...
خدها و سافر
قميص نوم جديد
تمثيلية مدير و سكرتيرة أو دكتور و ممرضة أو أي حاجة من كدة
غير كدة يبقى لعب عيال و شغل مراهقين

اكيد انت ومراتك كنتم سعداء بنظراتهم لكم بعدها ، والمتعة اكتر لو حد منهم شايفكم من شباك مفتوح أو باب موارب

• عجبني
التفاعلات: Alex 45
جربتوا ايه تانى؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%