NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه مين حاول يجدد العلاقة مع مراته

اكيد انت ومراتك كنتم سعداء بنظراتهم لكم بعدها ، والمتعة اكتر لو حد منهم شايفكم من شباك مفتوح أو باب موارب
انا كنت مبسوط بنظراتهم هي اتكسفت

انا كنت مبسوط بنظراتهم هي اتكسفت
اخت مراتى كانت ساكنه معانا وهى فى الجامعة، وشافتنا كتير بالصدفه عريانين واحنا خارجين من الحمام أو راقدين على السرير، واحيانا كنت باتعمد اسيب باب غرفة النوم مفتوح بالليل عشان تشوفنا لو خرجت من غرفتها بالليل على صوت مراتى وهى بتصرخ وانا يانبكها وشافت مراتى وهى بتمص زوبري، وبعدها كان دائما بينى وبينها نظرات فيها كسوف مع مص الشفايف ومعانى كتير

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mst, اردني رايق, Sosoz و 2 آخرين
روحنا فندق و مرة روحنا كامب فى الصحرا

لا الحكايه دي في السر طبعا يعني انا ومراتي بنجدد يعني ساعات في الحمام ودي طلعت غلط طبعا هانتليس وساعات في الصاله ايام الصيف والحر

نكت في البلكونهرونعككت فيرالعزبيه ومصتلي في المطبخ

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: اردني رايق و هيثم مجدى
  • عجبني
التفاعلات: هيثم مجدى
انا نكت مراتى فى البحر اكتر من مرة عملناها

• عجبني
التفاعلات: حمدي 0 و هيثم مجدى
انا نكت مراتى فى البحر اكتر من مرة عملناها
كان فيه حد قريب منكم وانت بانيك مراتك فى البحر ، وهل حد شافكم. وقلعت هدومها ازاى فى البحر

• عجبني
التفاعلات: هيثم مجدى و وليد رضا
كان فيه حد قريب منكم وانت بانيك مراتك فى البحر ، وهل حد شافكم. وقلعت هدومها ازاى فى البحر
واحد ومراته كانوا قريبين وشوفته هو كمان حاضن مراته جامد وممكن يكون كان بينيك مراته

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: اردني رايق
واحد ومراته كانوا قريبين وشوفته هو كمان حاضن مراته جامد وممكن يكون كان بينيك مراته
حضن بس عادى جدا، أنا كنت احب قوى احضن مراتى وابوسها وفيه شباب وكيل وبنات قريبين مننا، وبتكون ايدى تحت طيظ مراتى بابعبصها وبتدعك كسها وهى ماسكة زوبري تحت الماء وممكن اي حد قريب يشوف ايدى وايد مراتى وكنت باحس بلذه وناس بتتفرج علينا

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: اردني رايق، وليد رضا و هيثم مجدى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
واحد حكالى انه ناكها على سلم العمارة وقلها ملط كمان

انا بغير الاماكن والاوقات فى شقتنا
واحينا بنحجز ليله فى فندق بس مش مع بعض
كل واحد بيحجز لوحدو ونتقابل كاننا منعرفش بعض 😁
فاجرة من يومك

فى الخيمة اللى كنا قاعدين فيها ، محدش كان معانا
مجرد وجود احتمال اي حد يدخل عليكم الخيمة وبشوفم وانت بانيك مراتك عريانة تزيد الإثارة والشهوة

• عجبني
التفاعلات: جنون الشهوة
مجرد وجود احتمال اي حد يدخل عليكم الخيمة وبشوفم وانت بانيك مراتك عريانة تزيد الإثارة والشهوة
اكيد ، و فى الغالب لو مافيش حد شافنا ف انا اعتقد ان اكيد فيه حد سمع صوتنا 😜

حضن بس عادى جدا، أنا كنت احب قوى احضن مراتى وابوسها وفيه شباب وكيل وبنات قريبين مننا، وبتكون ايدى تحت طيظ مراتى بابعبصها وبتدعك كسها وهى ماسكة زوبري تحت الماء وممكن اي حد قريب يشوف ايدى وايد مراتى وكنت باحس بلذه وناس بتتفرج علينا
كانت احلى متعه وانا باتفرج عليه وهو حاضن مراته وانا نازل نيك فى مراتى

كانت احلى متعه وانا باتفرج عليه وهو حاضن مراته وانا نازل نيك فى مراتى
احييه على المتعة وانا شايف شاب بيعوم قريب مننا وعيونه هتاكل بزاز مراتى وانا بامصها فى البحر وهى طالعة من برا البكينى ، وسامع مراتى وهى بتصرخ ومعمضو عيونها

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: وليد رضا و اردني رايق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%