NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه مين حاول يجدد العلاقة مع مراته

احييه على المتعة وانا شايف شاب بيعوم قريب مننا وعيونه هتاكل بزاز مراتى وانا بامصها فى البحر وهى طالعة من برا البكينى ، وسامع مراتى وهى بتصرخ ومعمضو عيونها
اخ لو اني مكانو كان جيت انيكها معك

احييه على المتعة وانا شايف شاب بيعوم قريب مننا وعيونه هتاكل بزاز مراتى وانا بامصها فى البحر وهى طالعة من برا البكينى ، وسامع مراتى وهى بتصرخ ومعمضو عيونها
كان
كانت احلى متعه وانا باتفرج عليه وهو حاضن مراته وانا نازل نيك فى مراتى
نفسى اقوله يلا نبدل

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
بس تجربة انك تنيكها على الطريق فى العربية مثير اكتر من عمل كده؟
انا نكت على طريق الضبعه بتاع مرسى مطروح كانت احلى نيكه وكررناها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بغير الاماكن والاوقات فى شقتنا
واحينا بنحجز ليله فى فندق بس مش مع بعض
كل واحد بيحجز لوحدو ونتقابل كاننا منعرفش بعض 😁
عملتي قبل كده ف العربيه

ياريتني الشاب

اخت مراتى كانت ساكنه معانا وهى فى الجامعة، وشافتنا كتير بالصدفه عريانين واحنا خارجين من الحمام أو راقدين على السرير، واحيانا كنت باتعمد اسيب باب غرفة النوم مفتوح بالليل عشان تشوفنا لو خرجت من غرفتها بالليل على صوت مراتى وهى بتصرخ وانا يانبكها وشافت مراتى وهى بتمص زوبري، وبعدها كان دائما بينى وبينها نظرات فيها كسوف مع مص الشفايف ومعانى كتير
نيكتها ؟

سفرية حلوه مع لبس سكسي جددددا وكام يوم مختلفين ونبقي مستعدين لأى حاجه

انا بغير الاماكن والاوقات فى شقتنا
واحينا بنحجز ليله فى فندق بس مش مع بعض
كل واحد بيحجز لوحدو ونتقابل كاننا منعرفش بعض 😁
حلو الخيال ده💝😂

سفرية حلوه مع لبس سكسي جددددا وكام يوم مختلفين ونبقي مستعدين لأى حاجه
بتحب تخليها تلبس سكسي في الشارع ولا معاك

مين هنا متجوز وزهق من الروتين وحاول يجدد العلاقة مع مراته زى مثلا ينام معاها فى العربية فى البلكونة
مرة فى فندق حتى لو فى طريق ضلمة ومين حصل معاه مشكلة مثلا لو كان هيتقفش او حد يشوفه؟
كله يحكى تجاريه
قبل موضوع الجواز كنت شغال فى قاريه سياحيه وفى اتنين عرسان نزلو حمام السباحه وكانو حضنين بعض وفى دنيه تانى وواحد سعودى قال الادارة بتعرص عليهم 😂😂عملت من بنها 😂

بتحب تخليها تلبس سكسي في الشارع ولا معاك
احساس انك تسيبها وتروح تعمل حاجه وانت راجع من بعيد تلاقي حد بيحاول يلاغيها ده يهيج جددا

معايا واحنا خارجين ... اللى نفسها فيه بتلبسه
هتحس بإيه لو لقيت واحد زبره وقف بسبب جسمها وانتم ع البحر

احساس انك تسيبها وتروح تعمل حاجه وانت راجع من بعيد تلاقي حد بيحاول يلاغيها ده يهيج جددا
هات تليجرام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%