NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مين اللى مارست معاها / مارستى معاه

Bad Mano

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اكيد اللى مارس كتير او مارست كتير فى حد معين مش هينسوه ابدا لان الجنس معاهم حرفيا كان طعمه مختلف.
كل واحد / واحدة يقول مين هى ؟ و اتعرف عليها او اتعرفتى عليه ازاى؟
اول مرة كانت مع واحدة كنت قبل ما اتجوز بكتير كانت ايام الكلية لسه .. كنا اتعرفنا على بعض من ع الفيس و كان تعارف عادى خالص بس الموضوع اتطور لاعجاب و حب و عرفت بعد مدة انها اكبر منى كمان ب ١٣ سنة.. و كانت احلى علاقة معاها اللحظة معاها بعمر كامل

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ahmed Ail, لؤلؤة لامعة, رجل الخفاء و 3 آخرين
تعرفت على واحدة ايام الجامعة وتعلمت منها وتعلمت مني معنى اللذة الحقيقية.
هالكلام قبل زواجي بعشر سنوات (قبل امتر من ١٨ سنة الان) ما بنسى تفاصيل جسمها ولا بنسى اي مرة من المرات الي مارسنا فيها سوا. ادمنت الممارسة بالطرق معها لدرجة اني بحاول اعيد الوضعيات والاحاسيس مع مرتي

• عجبني
التفاعلات: Bad Mano
واحده قدام جوزها وكانت من امتع المرات
واتعرفت عليهم من الفيس

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: fuckwomenn، mido 16 و Bad Mano
تعرفت على واحدة ايام الجامعة وتعلمت منها وتعلمت مني معنى اللذة الحقيقية.
هالكلام قبل زواجي بعشر سنوات (قبل امتر من ١٨ سنة الان) ما بنسى تفاصيل جسمها ولا بنسى اي مرة من المرات الي مارسنا فيها سوا. ادمنت الممارسة بالطرق معها لدرجة اني بحاول اعيد الوضعيات والاحاسيس مع مرتي
ما تتنسيش طبعا ❤️

• عجبني
التفاعلات: عباس الديري
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
اكيد اللى مارس كتير او مارست كتير فى حد معين مش هينسوه ابدا لان الجنس معاهم حرفيا كان طعمه مختلف.
اول مرة كانت مع واحدة كنت قبل ما اتجوز بكتير كانت ايام الكلية لسه .. كنا اتعرفنا على بعض من ع الفيس و كان تعارف عادى خالص بس الموضوع اتطور لاعجاب و حب و عرفت بعد مدة انها اكبر منى كمان ب ١٣ سنة.. و كانت احلى علاقة معاها اللحظة معاها بعمر كامل
نكت ام صديقي فطيزها وكانت لحضات لاتنسى ابداً

• عجبني
التفاعلات: Adam6666
واحدة اكبر مني ب 10 سنين اتجوزنا عرفي من كتر ما كنا فاهمين بعض

• حبيته
التفاعلات: هانى عصام
اختي لليوم انيكها

اغرب نيكة او مش هتتنسي لسه احتمال تحصلي بعد كام اسبوع
واحد ومراته اجانب من المانيا شاف قضيبي وشاف فيديو واتكلمنا ، بس هو عايزني انيك مراته ، وهما موافقين ، المفروض هيجي الجونة بعد كام شهر وانه عايزني اىوجله وكل الطلبات مجابة طبعا ليا ، ف مش عارف هل هو بيتكلم جد ولا لا لكنه اتفق معايا هيجي اخر شهر ٦ وهيجبلي عربية تاخدني او اروحله باي طريقة

• عجبني
مرات ابن عمي

نيكت وحده جوزه قبلنى ومسك زبى فى القطار وقلى زبك دى مش هسيبه غير لما تنيك مراتى ورحت معاه البيت ونكت مراته طول الليل قدامه

• عجبني
١٢ سنة

• عجبني
المحروق

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: fuckwomenn

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%