NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا مش بجادل ولله انا بحاول اوصل معلومه انتي بتتغاضب عنها وماسكه في اني متحرش
يعم انت ال علقت ع البوست 😂م الاول خالص بس معرفتش توصل كلامك
م الاخر كلامك ملوش علاقه بالبوست من الاول ،😂😂😂

وبعدين تعبتي ايه ده انتي اللهم صلي علي النبي عليكي جدال يلهواااي ده انا كنت خايف الاقيكي داخله عليا القوضه معاكي خنجرين وربنا
بص انا تعبت انا غلط انت صح 😂

ده مش مسكن ده علاج يفندم انت بتقول ايه بلاش عك في الامور الدينيه بعد اذنك
انتي خريجة ايه سيادتك عشان بتقوليلي اننا بعك انا مبعكش وبقولك كلام مظبوط الصوم مجرد مسكن فقط لا غير وليس علاج

الست مبتدخلش خاص عشان متحسش انها رخيصة وكدا وزي مقولت قبل كدا في منشوري الستات بقت تلعب في نفسها يعني تشوف الصورة ال انا حاططها تحط ايدها تحت علطول والست عندها هاجس الرفض ال هو انا مينفعش حد يرفضني ابدا فبتخاف من المبادرة وبعدين الست بتحب تحس انها مرغوب فيها وكدا فهمتي ؟
هو انت كنت ست علشان تعرف انا الست هنا يفندم وعارفه بقولك ايه

الست مبتدخلش خاص عشان متحسش انها رخيصة وكدا وزي مقولت قبل كدا في منشوري الستات بقت تلعب في نفسها يعني تشوف الصورة ال انا حاططها تحط ايدها تحت علطول والست عندها هاجس الرفض ال هو انا مينفعش حد يرفضني ابدا فبتخاف من المبادرة وبعدين الست بتحب تحس انها مرغوب فيها وكدا فهمتي ؟
ومع كامل احترامي الصوره ملهاش تلاته لازمه و****

• بيضحكني
التفاعلات: عنتيل المرح
انتي خريجة ايه سيادتك عشان بتقوليلي اننا بعك انا مبعكش وبقولك كلام مظبوط الصوم مجرد مسكن فقط لا غير وليس علاج
خريجة طب نفسي ودارسه فقه والمذاهب الاربعه

ومع كامل احترامي الصوره ملهاش تلاته لازمه و****
عادي ملهاش اي تلاته لازمة بس دي حاجة بتبسطني لاننا عارف اننا بتاعي كبير فحطيته كنوع من الاحساس بالرجولة وكدا ملهاش لازمة بالنسبالك بس بالنسبالي انا مهمة

• بيضحكني
التفاعلات: عنتيل المرح
اخلاق الشاب و المجتمع الي بساعده

• عجبني
التفاعلات: الزب الكبير
بعد اذنك بلاش ندخل الدين ف الكلام بينا
ياريت تراجع انت معلوماتك وتتاكد مين ال بيثاار ازاي
انا بوضح وجهة نظري مش بدخل الدين انا مش بقولك حرام او حلال علشان تقولي متدخلش الدين انا بثبت كلامي بالأدلة كون ان انت مش قادر تبرر كلامك وبتقول كلام وبس ومش عارف ترد دي مشكلتك قولتلي راجع كلامك فين دليلك ولا كلام سمعتو وبس متغالطنيش بدون دليل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مع كامل احترامي ليك٠ الطيبون للطيبات ٩ وانت عارف بقي الباقي
الطيبون للطيبات دا فهم خاطئ للآية بدليل زوجة سيدنا نوح وامرأة فرعون في اختلاف حضرتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%