NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

The pussy Queen

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
انجذب للذكور
مين السبب في التحرش
ملابس الفتاه / ام اخلاق الرجل / ام المجتمع ؟؟؟

هرد علي كل الكومنتس واتناقش مع صاحبها ...

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: الصقر (الصياد), Nermin Banouti, الزب الكبير و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
١ / هيجان الشباب
٢ لبس البنات الي بيخلي الواحد جايب اخره
٣ مش اي واحده هتحرش بيها المتحرش الفنان الي يعرف ايذا كنت الي قدامه شرموطه حق ولا حوار

١ / هيجان الشباب
٣ مش اي واحده هتحرش بيها المتحرش الفنان الي يعرف ايذا كنت الي قدامه شرموطه حق ولا حوار
قصدك قلة ادب الشباب وحبهم في مضايقت الاخر

١ / هيجان الشباب
او ضعفهم ومحاولة اظهار قوتهم علي الاضعف منهم

قصدك قلة ادب الشباب وحبهم في مضايقت الاخر
ليه تقوليها كده متقوليش ان الشاب تعبان والعمر بيعدي قدامه ومش عارف يريح نفسه وتبع لقي واحده قدامه لابسه محزق وملزق علي اللحم وداخله تتقصع وباين انها شرموطه وقام يسلم عليها شويه

• عجبني
التفاعلات: Fox555
لبس البنت واخلاق الرجل التنتين بنفصلوش عن بعض

ليه تقوليها كده متقوليش ان الشاب تعبان والعمر بيعدي قدامه ومش عارف يريح نفسه وتبع لقي واحده قدامه لابسه محزق وملزق علي اللحم وداخله تتقصع وباين انها شرموطه وقام يسلم عليها شويه
رقم واحد اختار الفاظك

رقم اتنين لو الانت بتقوله صح ايه الولد ميقدرش يمسك نفسه او يصوم ولا هو عايز يتحول لحيوان بري

رقم واحد اختار الفاظك
انا مش قصدي عليكي اكيد انا بتكلم عموما انا اقصد البنت الي بتدخل وبنتحرش بيها بيبان عليها لاكن انا مش هتحرش بواحده دخلالي مختمره وباين علي وشها انها محترمه

رقم تلاته لو البتقوله صح علي ان البنات بتلبس ضيق ايه سبب التحرش باصحاب اللبس الواسع او اللابسين عبايات فضفاضه او بالمنقبات او المختمرات

رقم اتنين لو الانت بتقوله صح ايه الولد ميقدرش يمسك نفسه او يصوم ولا هو عايز يتحول لحيوان بري
طب ليه البنات متراعيش ان احنا صيمين ومسكين نفسنا وتلبسو واسع با العكس احنا لما بنشوف لبس واسع وشكل كويس بنقول كلام حلو

رقم تلاته لو البتقوله صح علي ان البنات بتلبس ضيق ايه سبب التحرش باصحاب اللبس الواسع او اللابسين عبايات فضفاضه او بالمنقبات او المختمرات
لا دي غباوه من المتحرش ده حمار وعاوز يفضح نفسه

انا مش قصدي عليكي اكيد انا بتكلم عموما انا اقصد البنت الي بتدخل وبنتحرش بيها بيبان عليها لاكن انا مش هتحرش بواحده دخلالي مختمره وباين علي وشها انها محترمه
وانا مقولتش انك تقصدني
انا بقول ان ليه الولد ميتحكمش فنفسه

مظنش اني لو لقيت حد با الشكل ده هتحرش بيها يعني احنا لينا عين بتنقي بردو

طب ليه البنات متراعيش ان احنا صيمين ومسكين نفسنا وتلبسو واسع با العكس احنا لما بنشوف لبس واسع وشكل كويس بنقول كلام حلو
الصيام ده واجب وفرض عليك انت ملكش دعوه بالبنات الموضوع عامل زي انك تكون صايم وواد بيشرب قدامك هل الصح انك تفطر وتشرب زيه ولا انك تتمسك بالفرض العليك

وانا مقولتش انك تقصدني
انا بقول ان ليه الولد ميتحكمش فنفسه
انا لقيتك اتعصبتي. بتقوليلي نقي الفاظك انا مغلطش ومكنش قصدي اني اغلط
ليه علشان داخله واحده عليه با عبايه سوبده علي اللحم مبينه جسمها كله ولا كانها مش لبساها وبتاعه ضرب في البنطلون هيعمل ايه الراجل

الصيام ده واجب وفرض عليك انت ملكش دعوه بالبنات الموضوع عامل زي انك تكون صايم وواد بيشرب قدامك هل الصح انك تفطر وتشرب زيه ولا انك تتمسك بالفرض العليك
من اداب الصيام بقي ان لو انت فاطر متشربش ميه قدام حد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%