NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال مين اتناك في حمام المدرسه

وانا صغير في اعدادي اول مره صاحبي ناكني في حمام المدرسه، كنت استأذن الاول من المدرس عشان اروح الحمام وبعدها كان يستاذن صاحبي ويجي ورايا وكنا ندخل الحمام في وقت الحصص عشان ينكني يعني كان يحطه وبيجيبهم علي طول مكنش بيطول عشان كمان منتاخرش بره الحصه

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: حمامه نونو وبزاز كبيره, هشام الملك سالب, ابو سامي و 19 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه
وانا صغير في اعدادي اول مره صاحبي ناكني في حمام المدرسه، كنت استأذن الاول من المدرس عشان اروح الحمام وبعدها كان يستاذن صاحبي ويجي ورايا وكنا ندخل الحمام في وقت الحصص عشان ينكني يعني كان يحطه وبيجيبهم علي طول مكنش بيطول عشان كمان منتاخرش بره الحصه

وانا كنت بعمل كدة
ومسكني الحارس
وبقا هوة اللي يركبني

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: النييك الزبير
  • عجبني
التفاعلات: زيزي اللزوزة

يابخت صحبك

كتييييييييييييير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

انا كنت برضع ازبار المدرسين لحد ما ينزلوا على وشى

• عجبني
التفاعلات: Dr.Basem
مرتين واحده بمزاجي وواحده كانت غصبن عني 🥲

• عجبني
التفاعلات: ميم العراقي

انا ديما كنت بنيك طلاب في الصف في الحمام وبين الشجر

ايااام كنت ف اعدادي و كان صاحبي بيلعبوا ف بتاعي فوسط الحصة و يقولي احا اي دا كلو و كنت بلمس بتاعي علشان يلعبلي بس و محصلش للأسف اني ازنقو بسبب انه حول من المدرسة

وانا صغير كنت يمص لصحابي في حمام المدرسه لحد اما مدرس شافنا و بقيت امصله هو كمان لحد في مره هاج اوي من المص و فتحني

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%