NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال مين اتناك في حمام المدرسه

وانا صغير في اعدادي اول مره صاحبي ناكني في حمام المدرسه، كنت استأذن الاول من المدرس عشان اروح الحمام وبعدها كان يستاذن صاحبي ويجي ورايا وكنا ندخل الحمام في وقت الحصص عشان ينكني يعني كان يحطه وبيجيبهم علي طول مكنش بيطول عشان كمان منتاخرش بره الحصه

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: حمامه نونو وبزاز كبيره, هشام الملك سالب, ابو سامي و 19 آخرين
انت قمر وموزة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عملتها مرتين و علي السطح بتاع العماره كتير

• عجبني
التفاعلات: Ali Ali994، موجب و تبادل و arim top
جامدة يا لبوه

وانا صغير في اعدادي اول مره صاحبي ناكني في حمام المدرسه، كنت استأذن الاول من المدرس عشان اروح الحمام وبعدها كان يستاذن صاحبي ويجي ورايا وكنا ندخل الحمام في وقت الحصص عشان ينكني يعني كان يحطه وبيجيبهم علي طول مكنش بيطول عشان كمان منتاخرش بره الحصه

وانا في اعدادي برضو كان عندي واحد زميلي كان اسمر كنا بعد اليوم الدراسي والرجل تكون خفت من المدرسه كنا بنلعب في ازبار بعض بس انا كنت بستمتع في الحقيقه بملمس زبه وكنت بحسو ماسك زبي بس عشان العبله في زبه

• عجبني
التفاعلات: عبود السودانى و موجب و تبادل
يبخته عايز انيككك زي ما هو ناكك يقمر

يا بخته بجد نفسى فى طيز زى دى مش لاقى خالص

اه ايام 💔

• عجبني
التفاعلات: karaz, Ali Ali994, موجب و تبادل و شخص آخر
وانا في اعدادي برضو كان عندي واحد زميلي كان اسمر كنا بعد اليوم الدراسي والرجل تكون خفت من المدرسه كنا بنلعب في ازبار بعض بس انا كنت بستمتع في الحقيقه بملمس زبه وكنت بحسو ماسك زبي بس عشان العبله في زبه
ماهي ابتديت معايا كده بمسك ازبار بعض لكن بعد كده ابتدئ يحطه ف طيزي وانا استحليت الموضوع

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Ali Ali994, موجب و تبادل, لولو ممحونه و شخص آخر

فكرتني ايام المدرسه كان معايا ٣ سوالب بنكهم و محدش يعرف ان الثاني بيتناك كان بعد ما المدرسه تفضي او ممكن في بيت حد فيهم وقت الدرس بس الثلاثه كانوا قمر الصراحه ايام بقي

• عجبني
التفاعلات: chioha، موجب و تبادل و لولو ممحونه

ممكن نتكلم تلجرام

اممم يابختك

• عجبني
التفاعلات: chioha و Ali Ali994
ماهي ابتديت معايا كده بمسك ازبار بعض لكن بعد كده ابتدئ يحطه ف طيزي وانا استحليت الموضوع
وده بالظبط اللي جري معايا بقت ايدو بتروح علي طيزي يحسس وانا كنت مستحلي الموضوع بزبو اللي في ايدي وايدو اللي بتحسس علي طيزي

• عجبني
التفاعلات: chioha، Ali Ali994 و موجب و تبادل

انا نكت قبل كده وكنا هنتقفش

• عجبني
التفاعلات: chioha
لا بمدرسه ماسارت بس انتكت في سنما من واحد وقفشني الحارس بعد مخلص مني

• عجبني
التفاعلات: chioha، Ali Ali994 و موجب و تبادل
  • عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه
  • عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%