NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

lolo sexsy

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
16 مارس 2024
المشاركات
10
مستوى التفاعل
50
نقاط
213
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا لولو الممحونه
المهم بعد قصتي الي فاتت الحقيقيه وبعد ما خدت رائي الناس اني عايز اتناك وخايف وكده وكنت منزل صوره طيظي كذا حد كلمني وكان عايز ينكني المهم كلمت كتير بس كنت خايف لانهم بيتكلمو بمحنه ولاوع الي هو هنيكك وخلاص فين امتي ازاي مش فارقه فدول خغت منهم اوي وطنشتهم لحد مادخل عليا سيدي هنسميه سيدي والتاني دكري المهم
سيدي:ايه شرموط عايز حد يركبك وخايف من ايه ؟
انا :خايف لا حد يشوفني او انت تصورني وتمسكها عليا
سيدي :بقولك ايه يمتناك هات تليجرام بتاعك
انا ؛حاضر اهو
سيدي:هتصل عليك فديو غطي الكاميره وصور المكالمه فيديو
انا :حضار اتصل وحطيت لازقه علي الكاميرا وفتحت المكالمه
سيدي :بص ياقلبي علي طيظي عشان تركبها ...!!
انا اول ماسمعت كده اتخضيت ولاقيتو بيقول المره الي فاتت لما زبرك دخل فيها خلاني مش قادر اتخضيت واملي في النيكه باظ ولاقيتو بيقرب من الفون وقفل الخط وقفلت تسجيل الشاشه ولاقيتو بيرن عليا اول ما فتحت
سيدي :عارف ياشرموط زبري لو حد شاف الفديو ده هخلي مصر كلها تركبك انا عملت كده عشان اطمنك
انا :في بالي بقول هو اكيد هايج عشان كده عمل كده .روحت رادد عليه قولتله حاضر ياكذا اسمو ياعني
سيدي :اسمي سيديك يالبوه
انا :حاضر ياسيدي
سيدي :بقوليك مش هتوريني حته يافرسه روحت متصورلو وباعتلو الصوره في ثاانيه عجبتني دماغه بصراحه


J8kefQp.md.jpg
انا :اهو ياسيدي
سيدي: مش نفسك تتفشخ
انا:امم
سيدي:انطقي ياشرموطه
انا:اه عايز
سيدي :اسمها عايزه
انا:قولت اما اتشرمط ده مستحيل يجلي اصلا ورحت قايل عايزه ياسيدي وسيد طيظي يالي هتفشخني
سيدي:طب ماتقوليلي اقرب مكان ليكي وجيلك اخديك
انا :حسيت انو بيهري روحت خارج متمشي بعيد شويا عن البيت وبعتلو لوكيشت . اهو بعتلك لوكيشن
سيدي :خلصانه وراكي حاجه ياشرموطه ولا هنتكلم شويه
انا :انا فاضيه ليك ياقلب الشرموطه طول اليوم اتكلم براحتك
سيدي:طب ساعه وهكلمك
انا :اامرك ياسيدي
بعد ساعه لاقتو بيرن علي التليجرام
انا :الو ياسيد الناس
سيدي :ايه ياحبيبي فينك انا عند اللوكيشن جيت اخدك انا وواحد صحبي بعربيتو اطلعلي عشان هو وراه شغل واحنا نلحق نخلص موضو العلاج الطبيعي بتاع رجلي بس انهارده بدري عشان عندي مشوار
انا اتخضيت ومبقتش عارف اعمل وراح قالي مستنيك اهو وانا مبردش هو ياكبتن انت معايا
انا: قولتلو معاك قالي طب يلا مبقتش عارف اعمل ايه استنيت 10دقايق ولاقيته بيرن تاني
سيدي :بقولك ياكبتن لو مطول انزل انا استناك وصاحبي يمشي عشان وراه مشوار. تقريبا حس اني مقلق من صاحبو
انا : اتجرائت وقولتلو خليكو انا جاي
سيدي :ماشي ياكبتن
انا قومت لبست وروحت المكان ومرعوب رجل لورا ورجل لقدام اول ماوصلت رنيت عليه
انا :فينك . وهو كان نزل من العربيه يشتري حاجه
سيدي:اسمها فينك ياسيدي ياشرموطه متفكريش لما احترميك قدام صحبي انك تخدي عليا
انا :بس عشان انا خايف
سيدي :خايفه من ايه يالبوه. وشفتو قدامي علي طول
انا دخلت قدام لانو مشافنيش وسلمت عليه وانا مرعوب وهو جسمو ضخم وعضلات ركبنا العربيه
وسلمت علي صحبو والعربيه باين عليها غاليه ولاقيتو بيقولي معلش ياكبتن معرفتش اجيلك بعربيتي عشان عطلت امبارح قولتلو ولا يهمك ولاقتو مسك تلفونو وبعتلي رساله
سيدي:متقلقيش يالبوه الدنيا امان
انا :اما نشوف ياسيد الناس وطيظي بتاكلني وفضلنا نتكلم ونهزر لحد ما وصلنا واول ما وصلنا صحبو مشوارو اتئجل وهيفضل معانا
المهم هو فهمني العلاج بتاع وهعمل ايه وهو صاحبو بيركن العربيه وطلعنا وقعدنا شربنا شاي وبعدين قالي يلا نبداء انا قلقت بس قولتلو يلا وجابلي زيت وقلع هدومه فضل بلبوكسر وزبو شبه واقف قدامي وبدائت احسس علي جسمه واعمل اي هبل لحد ما بقتش قادر
روحت قايلو عايزك قالي قرب من ودني وقول عشان الزيت ميبهدلش الدنيا
انا :قولتلو انا معانديش مانع صاحبك يشارك بس يلا عشان طيظي مولعه
سيدي:يالبوه طب ادخلي الحمام وانا هظبط الدنيا واجي
الكلام ده في ودن بعض
انا: عملت ان الزيت وقع عليا وقولتلو معلش ممكن شويا مياه لان الزيت ده مبيطلعش
سيدي :قالي هش الحمام الهدوم في الغساله وتعالي بلبوكسر عادي منا قاعد اهو عادي
انا :حاضر
سيدي:طب يلا
انا:دخلت الحمام وقلعت الهدم وعملت زي ماقلي وطلعت اه نسيت اقول حاجه انا بلبس بوكسرات ديقه خالص وعشان طيظي كبيره من كتر الحركه البوكسر بيدخل بين فلق طيظي المهم طلعت وقملت وكنت معتمد اتحرك كتير وارزع رجلي في الارض عشان صاحبو يشوف طيظي بتتهز
انا : خلاص كده تقدر تستحمي
سيدي :حاضر ياقمر لو عايز تلبس حاجه ادخل الاوضه دي فيها حمام وهدوم البس الي عايزه
انا :حاضر
اول مامشيت هو قرب لصاحبو وقالو طيظو فاجره اوي
انا لازم انيكو داوقتي الاوضه فبها هدوم بناتي بس تعالي معاياوصوتو كان عالي وقاصد يسمعني المهم دخلت الاوضه وهم ورايا وقفل الباب
سيدي :بقولك ايه ياقمر بتدور علي اي
انا :علي هدوم
سيدي :هخطارلك انا وزبو كان وقاف اوي
انا :ماشي
راح قرب من الدولاب وطلع قميص نوم احمر وقالي ده هيكون رايق عليك يابطل
انا :انت هتهزر
سيدي :انتي هتهزري ياشرموطه وقرب مني وضربني غلي طيظي وقالي اللبن ده متملاش لبن قبل كده
انا :انت بتقول ايه وبصيت في الارض
سيدي :بقوليك ايه يالبوتي انتي بتاعتي انهارده وهنيكيك هنيكك انا وصاحبي مش نفسيك في ده وطلع بتاعو كان حجر بمقام تلاته راح باصص لصاحبه وغمزله صحبه قلع ملط وزبو واقف خالص والاتنين نفس الحجم
انا :هزيت راسي بايوه
راح جايب مخدر وصاحبو قرب يبوس في جسمي وهو قالو قلعها الكلوت الشرموطه دي ودهانلي مخدر والاتنين قعدو يبوسو ويحضونو ويحسسو انا جبتهم
سيدي :هنبدل عليكي يالبوه ومش هتحسي بوجع وراح منيمني زي الكلبه ودخل زبو في بقي وقالي يلا يالبو مصي وصاحبو جاب مياه وغسل خرم طيظي وقعد يلحس فيه لحد مخلصت مص وراحو مبدلين وطيظي علي اخرها بتفتح وتقفل ولاقيت سيدي يدخل راس زبو وبيقولي اكمل وانا في دنبا تانيه ومردتش راح معاقبني ومدخلو مره وحده وحنا انا شخرت شخره وكنت هبلع زب صاحبو المهم فضل مخلي زبرو جوه لحد ما هديت وارح مطلعو مدخلو كذا مره لحد ماتعودت وبقيت بطلب من يزود
انا :اححححححححح اكتر ياسيدي اكتر يابطلي كمان وارجع امص بنهم لصاحبو
سيدي :ايوه يالبوه كملي كلام ووقف نيك ققعدت اقدم وارع انا واشخر واقولو عايزو كلو ياسيدي
راح رازع زبو في طيظي وقالي يلا هنبدل وصاحبو دخل زبرو مره واحده وفضل ينيك زي الحمار لحد ماجبهم وفضل سيدي ينيك فيا نص ساعه لحد ماتعب قالي كملي ياشرموطه

J8v28wg.jpg
وهنا انا كملت وفضلنا علي الوضع ده عشر دقايق وجابهم وراح باسني بوسه جامده وقالي خلااص يالبوه بقتي شرموطي وفضلنا طول اليوم ده هو ينيك فيا هو وصاحبو وانا اصوت وخلصنا وروحت وقعدنا نتكلم وقابلتو كذا مره ونمنا مع بعض وفشخني هو صاحبو لحد ماوفي مره قالي لو عايز حد تاني موجود وبقو تلاته واربعه في مره قدت خمس سعات اتناك لحد ما اتبهدلت واتعورت واتعالجت وروحت تاني وروحنا مصيف مع بعض وناكني في المياه وجاب شرموطه ناكني وناكها مع بعض هو وصحابو وخلاني الحس اابنهم من علي كسها وخلاني انيكها وابات معاها ومن يومها مشفتوش

انتظرو الجزء الي جاي مع دكري الي خلي طيزي تجيب ددمم هو واخواتو
 
  • عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: كريم ابن مني، gupA و 7mada_sexy_sexy
انا لولو الممحونه
المهم بعد قصتي الي فاتت الحقيقيه وبعد ما خدت رائي الناس اني عايز اتناك وخايف وكده وكنت منزل صوره طيظي كذا حد كلمني وكان عايز ينكني المهم كلمت كتير بس كنت خايف لانهم بيتكلمو بمحنه ولاوع الي هو هنيكك وخلاص فين امتي ازاي مش فارقه فدول خغت منهم اوي وطنشتهم لحد مادخل عليا سيدي هنسميه سيدي والتاني دكري المهم
سيدي:ايه شرموط عايز حد يركبك وخايف من ايه ؟
انا :خايف لا حد يشوفني او انت تصورني وتمسكها عليا
سيدي :بقولك ايه يمتناك هات تليجرام بتاعك
انا ؛حاضر اهو
سيدي:هتصل عليك فديو غطي الكاميره وصور المكالمه فيديو
انا :حضار اتصل وحطيت لازقه علي الكاميرا وفتحت المكالمه
سيدي :بص ياقلبي علي طيظي عشان تركبها ...!!
انا اول ماسمعت كده اتخضيت ولاقيتو بيقول المره الي فاتت لما زبرك دخل فيها خلاني مش قادر اتخضيت واملي في النيكه باظ ولاقيتو بيقرب من الفون وقفل الخط وقفلت تسجيل الشاشه ولاقيتو بيرن عليا اول ما فتحت
سيدي :عارف ياشرموط زبري لو حد شاف الفديو ده هخلي مصر كلها تركبك انا عملت كده عشان اطمنك
انا :في بالي بقول هو اكيد هايج عشان كده عمل كده .روحت رادد عليه قولتله حاضر ياكذا اسمو ياعني
سيدي :اسمي سيديك يالبوه
انا :حاضر ياسيدي
سيدي :بقوليك مش هتوريني حته يافرسه روحت متصورلو وباعتلو الصوره في ثاانيه عجبتني دماغه بصراحه


J8kefQp.md.jpg
انا :اهو ياسيدي
سيدي: مش نفسك تتفشخ
انا:امم
سيدي:انطقي ياشرموطه
انا:اه عايز
سيدي :اسمها عايزه
انا:قولت اما اتشرمط ده مستحيل يجلي اصلا ورحت قايل عايزه ياسيدي وسيد طيظي يالي هتفشخني
سيدي:طب ماتقوليلي اقرب مكان ليكي وجيلك اخديك
انا :حسيت انو بيهري روحت خارج متمشي بعيد شويا عن البيت وبعتلو لوكيشت . اهو بعتلك لوكيشن
سيدي :خلصانه وراكي حاجه ياشرموطه ولا هنتكلم شويه
انا :انا فاضيه ليك ياقلب الشرموطه طول اليوم اتكلم براحتك
سيدي:طب ساعه وهكلمك
انا :اامرك ياسيدي
بعد ساعه لاقتو بيرن علي التليجرام
انا :الو ياسيد الناس
سيدي :ايه ياحبيبي فينك انا عند اللوكيشن جيت اخدك انا وواحد صحبي بعربيتو اطلعلي عشان هو وراه شغل واحنا نلحق نخلص موضو العلاج الطبيعي بتاع رجلي بس انهارده بدري عشان عندي مشوار
انا اتخضيت ومبقتش عارف اعمل وراح قالي مستنيك اهو وانا مبردش هو ياكبتن انت معايا
انا: قولتلو معاك قالي طب يلا مبقتش عارف اعمل ايه استنيت 10دقايق ولاقيته بيرن تاني
سيدي :بقولك ياكبتن لو مطول انزل انا استناك وصاحبي يمشي عشان وراه مشوار. تقريبا حس اني مقلق من صاحبو
انا : اتجرائت وقولتلو خليكو انا جاي
سيدي :ماشي ياكبتن
انا قومت لبست وروحت المكان ومرعوب رجل لورا ورجل لقدام اول ماوصلت رنيت عليه
انا :فينك . وهو كان نزل من العربيه يشتري حاجه
سيدي:اسمها فينك ياسيدي ياشرموطه متفكريش لما احترميك قدام صحبي انك تخدي عليا
انا :بس عشان انا خايف
سيدي :خايفه من ايه يالبوه. وشفتو قدامي علي طول
انا دخلت قدام لانو مشافنيش وسلمت عليه وانا مرعوب وهو جسمو ضخم وعضلات ركبنا العربيه
وسلمت علي صحبو والعربيه باين عليها غاليه ولاقيتو بيقولي معلش ياكبتن معرفتش اجيلك بعربيتي عشان عطلت امبارح قولتلو ولا يهمك ولاقتو مسك تلفونو وبعتلي رساله
سيدي:متقلقيش يالبوه الدنيا امان
انا :اما نشوف ياسيد الناس وطيظي بتاكلني وفضلنا نتكلم ونهزر لحد ما وصلنا واول ما وصلنا صحبو مشوارو اتئجل وهيفضل معانا
المهم هو فهمني العلاج بتاع وهعمل ايه وهو صاحبو بيركن العربيه وطلعنا وقعدنا شربنا شاي وبعدين قالي يلا نبداء انا قلقت بس قولتلو يلا وجابلي زيت وقلع هدومه فضل بلبوكسر وزبو شبه واقف قدامي وبدائت احسس علي جسمه واعمل اي هبل لحد ما بقتش قادر
روحت قايلو عايزك قالي قرب من ودني وقول عشان الزيت ميبهدلش الدنيا
انا :قولتلو انا معانديش مانع صاحبك يشارك بس يلا عشان طيظي مولعه
سيدي:يالبوه طب ادخلي الحمام وانا هظبط الدنيا واجي
الكلام ده في ودن بعض
انا: عملت ان الزيت وقع عليا وقولتلو معلش ممكن شويا مياه لان الزيت ده مبيطلعش
سيدي :قالي هش الحمام الهدوم في الغساله وتعالي بلبوكسر عادي منا قاعد اهو عادي
انا :حاضر
سيدي:طب يلا
انا:دخلت الحمام وقلعت الهدم وعملت زي ماقلي وطلعت اه نسيت اقول حاجه انا بلبس بوكسرات ديقه خالص وعشان طيظي كبيره من كتر الحركه البوكسر بيدخل بين فلق طيظي المهم طلعت وقملت وكنت معتمد اتحرك كتير وارزع رجلي في الارض عشان صاحبو يشوف طيظي بتتهز
انا : خلاص كده تقدر تستحمي
سيدي :حاضر ياقمر لو عايز تلبس حاجه ادخل الاوضه دي فيها حمام وهدوم البس الي عايزه
انا :حاضر
اول مامشيت هو قرب لصاحبو وقالو طيظو فاجره اوي
انا لازم انيكو داوقتي الاوضه فبها هدوم بناتي بس تعالي معاياوصوتو كان عالي وقاصد يسمعني المهم دخلت الاوضه وهم ورايا وقفل الباب
سيدي :بقولك ايه ياقمر بتدور علي اي
انا :علي هدوم
سيدي :هخطارلك انا وزبو كان وقاف اوي
انا :ماشي
راح قرب من الدولاب وطلع قميص نوم احمر وقالي ده هيكون رايق عليك يابطل
انا :انت هتهزر
سيدي :انتي هتهزري ياشرموطه وقرب مني وضربني غلي طيظي وقالي اللبن ده متملاش لبن قبل كده
انا :انت بتقول ايه وبصيت في الارض
سيدي :بقوليك ايه يالبوتي انتي بتاعتي انهارده وهنيكيك هنيكك انا وصاحبي مش نفسيك في ده وطلع بتاعو كان حجر بمقام تلاته راح باصص لصاحبه وغمزله صحبه قلع ملط وزبو واقف خالص والاتنين نفس الحجم
انا :هزيت راسي بايوه
راح جايب مخدر وصاحبو قرب يبوس في جسمي وهو قالو قلعها الكلوت الشرموطه دي ودهانلي مخدر والاتنين قعدو يبوسو ويحضونو ويحسسو انا جبتهم
سيدي :هنبدل عليكي يالبوه ومش هتحسي بوجع وراح منيمني زي الكلبه ودخل زبو في بقي وقالي يلا يالبو مصي وصاحبو جاب مياه وغسل خرم طيظي وقعد يلحس فيه لحد مخلصت مص وراحو مبدلين وطيظي علي اخرها بتفتح وتقفل ولاقيت سيدي يدخل راس زبو وبيقولي اكمل وانا في دنبا تانيه ومردتش راح معاقبني ومدخلو مره وحده وحنا انا شخرت شخره وكنت هبلع زب صاحبو المهم فضل مخلي زبرو جوه لحد ما هديت وارح مطلعو مدخلو كذا مره لحد ماتعودت وبقيت بطلب من يزود
انا :اححححححححح اكتر ياسيدي اكتر يابطلي كمان وارجع امص بنهم لصاحبو
سيدي :ايوه يالبوه كملي كلام ووقف نيك ققعدت اقدم وارع انا واشخر واقولو عايزو كلو ياسيدي
راح رازع زبو في طيظي وقالي يلا هنبدل وصاحبو دخل زبرو مره واحده وفضل ينيك زي الحمار لحد ماجبهم وفضل سيدي ينيك فيا نص ساعه لحد ماتعب قالي كملي ياشرموطه

J8v28wg.jpg
وهنا انا كملت وفضلنا علي الوضع ده عشر دقايق وجابهم وراح باسني بوسه جامده وقالي خلااص يالبوه بقتي شرموطي وفضلنا طول اليوم ده هو ينيك فيا هو وصاحبو وانا اصوت وخلصنا وروحت وقعدنا نتكلم وقابلتو كذا مره ونمنا مع بعض وفشخني هو صاحبو لحد ماوفي مره قالي لو عايز حد تاني موجود وبقو تلاته واربعه في مره قدت خمس سعات اتناك لحد ما اتبهدلت واتعورت واتعالجت وروحت تاني وروحنا مصيف مع بعض وناكني في المياه وجاب شرموطه ناكني وناكها مع بعض هو وصحابو وخلاني الحس اابنهم من علي كسها وخلاني انيكها وابات معاها ومن يومها مشفتوش

انتظرو الجزء الي جاي مع دكري الي خلي طيزي تجيب ددمم هو واخواتو
بصراحه تجننننننننننن ناقصها زبري فيها 🤯
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%