NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عندي موهبة اني ممكت اتعلم اي حاجه في فترة قصيرة،
مش سريع يعني بس معدل حلو

و انا بحب أكتب كليمات تراك راب
و حاسس اني عندي موهبة الكتابة برضه و تأليف القصص بس مجربتش قوي موضوع الكتابة بتاعت القصص

• حبيته
التفاعلات: لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
معرض avioo 😂😍😍
**** يجبر بخاطرك شكرا علي تشجيعك ده وانا اللي تشرفت بمعرفتك بجد🌹🌹🙏
والرسم بالنسبالي هواية لم تصل للاحتراف
بس كل مده لما اشوف صورة تعجبني بحاول ارسمها
بس التخيل بس مش يتظبط نسب ومناسيب مني خالص 😂

مش احسن حاجه بس بحس فيها بحزن وخنقة شديدة

اعتقد تستحق توصل للاحتراف وتكسب منه كمان
🙏🏼🙏🏼🌹🌹🌹🖤 والشرف ليا وبجد كمل اكتر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عايز أتمتع 1, Moheb sex, avioo و شخص آخر
انا عندي موهبة اني ممكت اتعلم اي حاجه في فترة قصيرة،
مش سريع يعني بس معدل حلو

و انا بحب أكتب كليمات تراك راب
و حاسس اني عندي موهبة الكتابة برضه و تأليف القصص بس مجربتش قوي موضوع الكتابة بتاعت القصص
القدره الأولي خلي بالك متذكرهاش نهائي خليها سرك 🙏🏼🙏🏼🌹🌹🌹🖤 زي ما هي المفروض تبقي
الموهبه الثانيه جميييله جدا وعرفت ناس قويه وتقيله فيها من بدري شويتين 🤣🤣🤘🏼🌹🌹🖤
الفكره بقي اني ممكن نتعاون في كتابة شئ لاني احب اقول اني ملكة الكلمات بس خاوية المعني 🙂🙏🏼🌹🌹🌹
فا ممكن يطلع شئ جميل وقوي 🙏🏼🥋😅🌹🌹🌹

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عايز أتمتع 1 و الزعيــــــــم
جداااااااااا بشكل مرعب بس لكل شئ جديد مش افكار مكرره ممكن لو صناعتها رائعه 🙏🏼🖤🌹🌹🌹
ماشي اجرب
انتي بتحبي الانمي على كدا

• حبيته
التفاعلات: DarkHorse
لا تتمني كثيرا لازم لازم تعمل كده لانك تستحق ده اكيد فموهبتك مليئه بالشغف 🙏🏼🖤🖤🌹🌹🌹 وخير دايما حتي لو مجال آخر لكن لا تنسي موهبتك فهتفيدك في كل المجالات 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🌹🌹🌹

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القدره الأولي خلي بالك متذكرهاش نهائي خليها سرك 🙏🏼🙏🏼🌹🌹🌹🖤 زي ما هي المفروض تبقي
الموهبه الثانيه جميييله جدا وعرفت ناس قويه وتقيله فيها من بدري شويتين 🤣🤣🤘🏼🌹🌹🖤
الفكره بقي اني ممكن نتعاون في كتابة شئ لاني احب اقول اني ملكة الكلمات بس خاوية المعني 🙂🙏🏼🌹🌹🌹
فا ممكن يطلع شئ جميل وقوي 🙏🏼🥋😅🌹🌹🌹
كتابة قصة يعني ولا رواية و لا قصدك تراك

• عجبني
التفاعلات: لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: avioo و DarkHorse
الرسم

• عجبني
التفاعلات: avioo
ايه الموهبه اللي تشوف ممكن تكسب /ي منها كتيييير لان كان فيه حوار بيني وبين صديق انا شايفه أنه موهوب جدا في شئ بس مش شايف ده هو لو شاف ده اوووووه هيتغير تماما نفسيا حتي ..
فاعتقد أن ده حال كتييير اعتقد صح ؟
فقولت نتناقش في الموضوع ده وهل بتنمي موهبتك دي أو حاولت /ي أو شوفت / ي أهميتها وأنها تتحول لفلوس دغري كده لان دي اهم شئ دلوقتي فا ايه المواهب بقي اللي هنا وانا معرفش 🙏🏼🌹🌹🌹
الاهم من وجود الموهبة تنميتها والعمل عليها .. المجتهد دايما بيكسب الموهوب .. ما بالك لو كان موهوب ومجتهد وذكي .. وقتها فعلا هيتغير ۱۸۰ درجة ..
من وجهة نظري ينزل سوق العمل لحد ما يلاقي حاجة بيحبها لو ركز فيها واشتغل هتجيبله عائد مادي .. بعد كدة يقرا كتب وممكن ابعتلك لينك بيدچ مصرية بتبيع كتب اجنبية لتطوير الذات والبيزنس والمانيچمنت واكتر .. وبعدها يور من شغله ويطبق ال اتعلمه ..
دي تجربتي الشخصية ال الحمد لله وصلتني اني اقبض بالدولار وبالساعة دلوقتي ده غير الكوميشن ..
افضل حاجة انه يبقى freelancer ويتعلم ينظم وقته ويتعلم فقه الاولويات .. ايه الاهم مثلا؟ اني اضيع خروجة؟ ولا اني اضيع ۸ ساعات من يومي ممكن يعملولي ۱٥٠٠ جنيه او ٢٠٠٠ جنيه؟
ويبقى multi-tasker يخلص تاسكات كتير ف وقت قصير .. وقتها هيبقى بريمو وهيمسك مبالغ محترمة فشخ .

ايه الموهبه اللي تشوف ممكن تكسب /ي منها كتيييير لان كان فيه حوار بيني وبين صديق انا شايفه أنه موهوب جدا في شئ بس مش شايف ده هو لو شاف ده اوووووه هيتغير تماما نفسيا حتي ..
فقولت نتناقش في الموضوع ده وهل بتنمي موهبتك دي أو حاولت /ي أو شوفت / ي أهميتها وأنها تتحول لفلوس دغري كده لان دي اهم شئ دلوقتي فا ايه المواهب بقي اللي هنا وانا معرفش 🙏🏼🌹🌹🌹
انا فاشل ف كل حاجه ما عدا الدومينو والكورة

جيمنج

تحليل الشخصيه من الشكل الخارجي وفق ما يسمى علم الفراسه
وايضا تفسير الأحلام

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: Moheb sex، kidding samo😂🫂😈😜❤️ و $.KHA LED.$
بحب اكتب شعر وقصص وبحب ارسم قووي

الموهبة صعب يلاحظها الموهوب لازم يجرب كثير اشياء حتى يعرف موهبته، و تطلع موهبته في رياضية معينة او حرفه معينه او ممكن شخص ينبهه انه موهوب في هذا المجال
صحيح ان الموهبة شي جميل لكن لا يركز عليها الانسان و يهتم اكثر في تعلم الشي سواء بموهبه او بدونها.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%