NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ

لا تستمعوا للنصيحه بل استمتعوا بها وتأملوها كالباق
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
ايه الموهبه اللي تشوف ممكن تكسب /ي منها كتيييير لان كان فيه حوار بيني وبين صديق انا شايفه أنه موهوب جدا في شئ بس مش شايف ده هو لو شاف ده اوووووه هيتغير تماما نفسيا حتي ..
فاعتقد أن ده حال كتييير اعتقد صح ؟
فقولت نتناقش في الموضوع ده وهل بتنمي موهبتك دي أو حاولت /ي أو شوفت / ي أهميتها وأنها تتحول لفلوس دغري كده لان دي اهم شئ دلوقتي فا ايه المواهب بقي اللي هنا وانا معرفش 🙏🏼🌹🌹🌹

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: STroNG a👑, أحمد السويسي, DarkHorse و 2 آخرين
الموضوع ده جميل جدا لا كتير من المواهب ممكن تنقل اصحابها نقلة نوعيه فوق أو تحت

• أتفق
التفاعلات: لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ
الموضوع ده جميل جدا لا كتير من المواهب ممكن تنقل اصحابها نقلة نوعيه فوق أو تحت
اتفق جداااا وان المعظم لا يدري عنها خالص أو عن أهميتها تحديدا وده من دوشة الدنيا

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
ايه الموهبه اللي تشوف ممكن تكسب /ي منها كتيييير لان كان فيه حوار بيني وبين صديق انا شايفه أنه موهوب جدا في شئ بس مش شايف ده هو لو شاف ده اوووووه هيتغير تماما نفسيا حتي ..
فقولت نتناقش في الموضوع ده وهل بتنمي موهبتك دي أو حاولت /ي أو شوفت / ي أهميتها وأنها تتحول لفلوس دغري كده لان دي اهم شئ دلوقتي فا ايه المواهب بقي اللي هنا وانا معرفش 🙏🏼🌹🌹🌹
متابع🙏

• عجبني
عن نفسى انا رسام وبحب الرسم من صغرى كهوايه بس عمرى ما كسبت منه ولا كان مجال شغلى
لانه بالنسبه مصدر الراحه والهدوء

• عجبني
أعرف اتعامل مع كل أصناف البشر .ودة ساعدني فشغلي
والجانب الرومانسي أي ست جوزها مهمل ومش محسسها بأنوثتها أنا افجر أنوثتها وارجع جواها الثقة فنفسها

• عجبني
التفاعلات: Mimo130sm
بلعب بليه مائي ينفع

• بيضحكني
التفاعلات: &🅨🅞🅖🅘 و لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ
الكوره

• عجبني
اي مهندس كمبيوتر موهبته البرمجه لو استفاد بيها صح بيعمل فلوس زينا كده بس انا لغايه دلوقتي مستفدتش :)

• عجبني
عن نفسى انا رسام وبحب الرسم من صغرى كهوايه بس عمرى ما كسبت منه ولا كان مجال شغلى
لانه بالنسبه مصدر الراحه والهدوء
مش عايز تخصصه أنه يبقي مصدر دخل ليك ؟
مع أن حلو دخلك يبقي باللي بتحبه وفيه لك هدوء وراحه

• عجبني
التفاعلات: Flyer
أعرف اتعامل مع كل أصناف البشر .ودة ساعدني فشغلي
والجانب الرومانسي أي ست جوزها مهمل ومش محسسها بأنوثتها أنا افجر أنوثتها وارجع جواها الثقة فنفسها
دي موهبتك اللي شايفها اكتر ؟
وهل فكرت تكسب منها فلوس ؟

اي مهندس كمبيوتر موهبته البرمجه لو استفاد بيها صح بيعمل فلوس زينا كده بس انا لغايه دلوقتي مستفدتش :)
شايف ايه سبب عدم استفادتك وهل دي الموهبه ؟
لان ده شغل وشطاره وذكاء لكن الموهبه هي الشئ اللي انت بتختاره بارادتك وتحس براحه شديده وانت بتعمله وبتعمله باختلاف وشطاره عن اي حد

شاطر في الابراج جدا

• عجبني
انا نفسي اعرف مواهبي بردو

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: DarkHorse
  • عجبني
التفاعلات: Mimo130sm
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%