NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

{رحيم}→↑←

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
احكي اكتر موقف محرج اتعرضت ليه

انا في مره كنت راكب عربيه اجره عادي جت واحده ركبت وانا رجعت ورا بعد كدا جت قعدت جنبي عادي مفيش اي حاجه لحد كدا جت تنزل بقي السواق تقريباً مسمعهاش وهيا بتقول علي جنب يسطا راح السواق جري بالعربيه راحت قاعده علي حجري😂😂

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun و ALZEIN
احكي اكتر موقف محرج اتعرضت ليه

انا في مره كنت راكب عربيه اجره عادي جت واحده ركبت وانا رجعت ورا بعد كدا جت قعدت جنبي عادي مفيش اي حاجه لحد كدا جت تنزل بقي السواق تقريباً مسمعهاش وهيا بتقول علي جنب يسطا راح السواق جري بالعربيه راحت قاعده علي حجري😂😂
انا كنت راكب سيارة اجرة ورايح الجامعة في المنصورة وكان فيه طالبة في الكرسي الامامي وبعد شويه ركبت طالبة جنبي وعشان الكنبة كانت مايلة ناحيتي، الطالبة اكان وركها لازق علي وركي او شبه فوقه، وانا حطيت ايدي علي وركها وطول الطريق ايدي بتتحرك فوق وركها وبتتسحب قريب من بطنها وبين وراكها وهي حطت شنطة الكتب بين وراكها تداري ايدي اللي بتتحرك بحرية بين وراكها لغاية مانزلنا عند الجامعة مع ابتسامة مشتركه بينا

• عجبني
التفاعلات: Gnoonelrooh و ALZEIN
جارتي اتمديت معاها ومديت ايدي علي صدرها الست اتبلت وزعلت مني بس صرحتها اني عاوزها

شوفت راجل بيتناك ادامي.
فتره كنت محبوس ف مكان و كان في مسجون بيتناك

لا انا كنت ف البحر وانا صغير ف كنا عيله في بعض نازلين بعدين خالتي نزلت الميه معانا هي من النوع اللي صدرها كبير اوي ف كلنا غطسنا بوشنا ف الميه بس واقفين نص واقفه و كلنا طلعنا الا هي ف جيت برفع رأسها من الميه بدل ما ارفعها من راسها من تحت الميه مسكتها من صدرها جامد و برفع منه لحد رفعت وشها و بصتلي بصه كانت هتاكلني و بعدين اتعاملت عادي بس كان موقف ابن كلب

• بيضحكني
التفاعلات: Gnoonelrooh
في مرة كنت راكب اتوبيس و مروح من الجامعة و واحدة ركبت جمبي و تقوم مواربة نفسها ناحية الشمال و لازقة فخدها فيا لدرجة حسيتها هتركب عليهم ، استمتعت بالموقف في صمت

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Gnoonelrooh و Cpl4fun
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا اتعرض لموقف محرج جداا عمري مراح انساة انا مش بشرب اي حجة وفي مرة كنت معزوم وشربت جمد وروحت وكلمت البوابة وكنت حبب انام معها والبوابة جرستني وقلت للحج ومراتي وامي وكل العمارة يااااه انا مريت بتحارب يامة اوي

• بيضحكني
التفاعلات: khaled123456789، Gnoonelrooh و elshbelsakt

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%