NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

LADY MONA

لستُ سيدة بلا عُيوب..أنا فقط أظهر مَحاسِني💬🖤
العضوية الذهبيه
ناقد فني
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
النهاردة حصل معايا موقف جميل محتاجه اتكلم عنه كنت مروحة في الاتوبيس النقل العام مع اصحابي المهم انا كنت قاعدة في كرسي من الكرسين اللي جمب بعض جوه جمب الشباك فجيه راجل كبير في السن قعد جمبي وانا دايما متعوده طلام حد غريب قاعد جمبي ببص في الشباك واتفرج علي الشوراع والناس واسرح وانا باصه في الشباك
الراجل الكبير: احم احم معلش يا بنتي هزعجك محتاج اسألك سؤال كده غلس
أنا: اتفضل طبعا يا بابا (أنا اي راجل كبير في السن متعوده أقوله كده)
بابا: ايه مالك شايفك شايله الهم ليه كده يابنتي ؟
أنا : ابدا و**** مفيش حاجه أنا كويسه (كان الحقيقة فعلا مكانش فيه حاجه )
بابا: طب بصي يا ست البنات أنا عارف و**** إن المصاريف زادت وانتي شايله هم البيه الصغير بس صدقيني ربك اسمه الرزاق قادر يرزق الدودة جوا الحجر ولا شكلك من البنات الرهيفه بتاعت اليومين دول وخايفة من الولادة
أنا : شكرا اووي لحضرتك واه فعلا أنا قلقانة بس شوية
بابا : ااه قولي بقي يا هانم فكرتيني بالوليه العجلة اللي في البيت كانت زيك كده بتبقي مرعوبة وتقلقنا علي الفاضي بس هي دي الحاجه الوحيده اللي فالحه فيها وفي الاخر تاني يوم نلاقيها بتناطط قال ايه كانت بتدلع علينا

وفضلت أنا وبابا طول الطريق نهرز ونضحك واللي حبيته اووي بجد أنا بحب الناس دي اووي البسيطة اللي كله همها تهون وتضحك وتهزر ومزهقتش ثانيه من كلامنا حسيت ولا اكننا صحاب من سنين وكان عنده كمية قبول رهيبة وطلع عنده ٦٣ سنة....❣️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: شاب وحدانى, Fady Ahmed, غريب عن العالم و 3 آخرين
هقرا كمان شويه
بثبت حضور بس😂😂😂😂

مساء العسل ع اخويا الشالك

النهاردة حصل معايا موقف جميل محتاجه اتكلم عنه كنت مروحة في الاتوبيس النقل العام مع اصحابي المهم انا كنت قاعدة في كرسي من الكرسين اللي جمب بعض جوه جمب الشباك فجيه راجل كبير في السن قعد جمبي وانا دايما متعوده طلام حد غريب قاعد جمبي ببص في الشباك واتفرج علي الشوراع والناس واسرح وانا باصه في الشباك
بابا: طب بصي يا ست البنات أنا عارف و**** إن المصاريف زادت وانتي شايله هم البيه الصغير بس صدقيني ربك اسمه الرزاق قادر يرزق الدودة جوا الحجر ولا شكلك من البنات الرهيفه بتاعت اليومين دول وخايفة من الولادة
بابا : ااه قولي بقي يا هانم فكرتيني بالوليه العجلة اللي في البيت كانت زيك كده بتبقي مرعوبة وتقلقنا علي الفاضي بس هي دي الحاجه الوحيده اللي فالحه فيها وفي الاخر تاني يوم نلاقيها بتناطط قال ايه كانت بتدلع علينا

وفضلت أنا وبابا طول الطريق نهرز ونضحك واللي حبيته اووي بجد أنا بحب الناس دي اووي البسيطة اللي كله همها تهون وتضحك وتهزر ومزهقتش ثانيه من كلامنا حسيت ولا اكننا صحاب من سنين وكان عنده كمية قبول رهيبة وطلع عنده ٦٣ سنة....❣️
متقلقيش وانتى راجعه من الاتوبيس فى الفيوم صح بحب الفيوم جدا

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: LADY MONA و د/ حسام
موقف جميل جداا
تتهني

• حبيته
التفاعلات: LADY MONA
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يسطا هي بحيرة ولا فيوم 😂
انا من المحلة وبحب انكش الناس وحياتك انا بكلم واحد من هنا واتفاجئت انه من الاردن

ناس جميله

• حبيته
انا من المحلة وبحب انكش الناس وحياتك انا بكلم واحد من هنا واتفاجئت انه من الاردن
عادي انا من الهند اوعي تتفاجأ بقي😂

• بيضحكني
😂😂خد راحتك المكان مكانك كده كده مساء الفل
هقرا كمان شويه
بثبت حضور بس😂😂😂😂

مساء العسل ع اخويا الشالك

• حبيته
التفاعلات: EVILL KING

مفيش اجمل من الناس دي بجد 🤗❤

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: LADY MONA و د/ حسام
  • بيضحكني
التفاعلات: EVILL KING
  • عجبني
التفاعلات: د/ حسام
😂😂خد راحتك المكان مكانك كده كده مساء الفل

😂😂بليل فيوم والصبح بحيرة واهي ماشية

😂😂سلملي علي شاروخان

اخلا تحيه ل اخويا الشالك من قلب الهند من اوترا براديش يعني سهرانبور يعني الشمال وناس الشمال 😂😂😂😂😂

😂😂سلملي علي شاروخان
شروخان بيسلم عليكم وبيقولكم هيبهتلكم رقمه وكلموه هههههههههههههه 0695869995854556544 ده الرقم الهندى

شروخان بيسلم عليكم وبيقولكم هيبهتلكم رقمه وكلموه هههههههههههههه 0695869995854556544 ده الرقم الهندى
غلط يسطا الرقم😂😂

بيبدأ ب ٠٠٩١ وبعدين ٨ أرقام 😂😂

• عجبني
التفاعلات: د/ حسام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%