NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كنت انا واختي في سوبر ماركت في منطقه شعبيه ودخلنا نشتري اكل ومايه والمحل كان زحمه المهم دخل شابين من الشباب الصايع دول بتوع التكاتك وكده وعشان المحل زحمه اتحرشوا بينا وزنقونا جامد وازبرهم كانت كبيره انا كنت مضيقه وكنت هصوت بس اختي ساحت وعجبها الوضع اوي في سكت عشانها
لا اختك شكلها حايحه جامدة وحمادة بتاعي لازم يلعب معاها عريس وعروسة

من شوية بعت لواحد صورة مكنش ينفع ابعتها وانا مهزقة قبليها وقلقان يفشخني تهزيق واهانة لو عرف انها ماما
نيالو 😂😂🤤

الدكاتره
طب انا ممرض اي رئيك تيجي تتشرمطي عليا وانا بعملك رسم قلب او بديكي حقنه عضل

كنت انا واختي في سوبر ماركت في منطقه شعبيه ودخلنا نشتري اكل ومايه والمحل كان زحمه المهم دخل شابين من الشباب الصايع دول بتوع التكاتك وكده وعشان المحل زحمه اتحرشوا بينا وزنقونا جامد وازبرهم كانت كبيره انا كنت مضيقه وكنت هصوت بس اختي ساحت وعجبها الوضع اوي في سكت عشانها
اختك شرموطه

رحت مع اختي المطعم وكانت بدون حمالات و حلماتها باينين و كل الناس شافوهم

• عجبني
التفاعلات: king 👑1 و Ahmed samo
هلو انت عاوز فحل ينيك كس مراتك و يجلخه و يكب و يغرقه لبن طبيعي بجد انا موجود و جاهز و تحت الامر و للعلم انا راجل سنجل في كامل فتوتي دكر فحل عنتيل موجب جامد جداً لو انت موافق و معندكش مانع اتصل على الخاص و نتفق على المكان و الوقت و نتقابل و انيك كسها و اعملها ال هي عاوزاه و بتحبه و نفسها فيه من الاوضاع و اجلخ كسها و اكب و اغرقه لبن و اطفي نارها و اريحها و ادلعها و امتعها و اكيفها و اكفيها و اشبعها و اظبطها و اروقها و اسعدها و ابسطها معايا اكتر و هتحبني اوي اوي و شكراً

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت في مشروع في اخر كنبة وانا وبنت قاعدين ع الأطراف
جت واحدة وجوزها يركبو جوزها رجعها ورا بقت بينا قومت أنا مدخل ايدي عند طيزها وفضلت احسس وكسم طراوتها وبعدين البت اللي قاعدة ع الطرف نزلت فاللي جنبي مرضيتش تتحرك وخلت جوزها جنبها الناحية التانية وبقت في النص وانا ايدي عند طيزها من ورا وشغال ارفع فيها جامد وزبي مش قادر من كتر جرعة الدياثة اللي شيلتها لجوزها الشرموطة وخلت قرونه للسما المهم فضلت اهبد وارزع فيها بايدي من ورا وعملت اني هنام ولمست كتفها بشفايفي اكنه مش قصدي ولما جت تنزل بعدت بالجنب وبصت عليا قبل ما تنزل روحت غمزتلها فضحكت ونزلت معاه ومسكت أيده ومشيو تلاقيها هتروح تحكيلو وتخليه ينيكها
اوف

انا مدرب في چيم كان في واحد بيتمرن معاية سنتين بس طري اوي فى شخصيته و اتجوز و نزل مراته معاه الچيم وجابها عرفها عليا وقالها دة كأنه انا وكانت غريبة قدامه و فى ضهره بتهزر و بتلبس لبس مفيش وحدة سنجل تلبسه وبتكلمني على الوتساب وهزار وشرمطة قدامه وهوا ديماً مبسوط وانا الحوار بيولعني لحد ما هجيبها قريب

احكوا اي موقف دياثة حتى لو صغير شوفتوه او حصل معاكم

H8z8I4I.jpg H8z8AYX.jpg H8z8u2t.jpg
الصراحه بجد. ماما تشقطت مني في الغردقه

• عجبني
التفاعلات: 🏋️ Captain Nader
من شوية بعت لواحد صورة مكنش ينفع ابعتها وانا مهزقة قبليها وقلقان يفشخني تهزيق واهانة لو عرف انها ماما
فين الصورة دي😂😂

جامد دة
هي دي الاخوة ♥️

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%