NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

🏋️ Captain Nader

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا مدرب في چيم كان في واحد بيتمرن معاية سنتين بس طري اوي فى شخصيته و اتجوز و نزل مراته معاه الچيم وجابها عرفها عليا وقالها دة كأنه انا وكانت غريبة قدامه و فى ضهره بتهزر و بتلبس لبس مفيش وحدة سنجل تلبسه وبتكلمني على الوتساب وهزار وشرمطة قدامه وهوا ديماً مبسوط وانا الحوار بيولعني لحد ما هجيبها قريب

احكوا اي موقف دياثة حتى لو صغير شوفتوه او حصل معاكم

H8z8I4I.jpg H8z8AYX.jpg H8z8u2t.jpg

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: mezoo2210, يحب نيك, خالد ابن عزة و 15 آخرين
انا مدرب في چيم كان في واحد بيتمرن معاية سنتين بس طري اوي فى شخصيته و اتجوز و نزل مراته معاه الچيم وجابها عرفها عليا وقالها دة كأنه انا وكانت غريبة قدامه و فى ضهره بتهزر و بتلبس لبس مفيش وحدة سنجل تلبسه وبتكلمني على الوتساب وهزار وشرمطة قدامه وهوا ديماً مبسوط وانا الحوار بيولعني لحد ما هجيبها قريب

الي مواقف كتييييير مع مرتي

• عجبني
التفاعلات: زوبرى 21 سم، سادي للديوثين و الكلبات و Mirogogo
من كام سنة كنت مع ماما بتجيب اوردر في مطعم وكان زحمة شوية لقيت حد بيقرب منها من ورا وزانق نفسه جامد عليها وعمال يحك جسمه على طيزها وهي وشها للحيط مش عارفة تتحرك فضل زانق فيها كام دقيقة لحد ما الاوردر جه وانا كنت واقف بتفرج ورا وعامل نفسي مش شايف

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: زيزو٩٩, بطل مصر في نيك الطيز, سادي للديوثين و الكلبات و شخص آخر

كنت في مشروع في اخر كنبة وانا وبنت قاعدين ع الأطراف
جت واحدة وجوزها يركبو جوزها رجعها ورا بقت بينا قومت أنا مدخل ايدي عند طيزها وفضلت احسس وكسم طراوتها وبعدين البت اللي قاعدة ع الطرف نزلت فاللي جنبي مرضيتش تتحرك وخلت جوزها جنبها الناحية التانية وبقت في النص وانا ايدي عند طيزها من ورا وشغال ارفع فيها جامد وزبي مش قادر من كتر جرعة الدياثة اللي شيلتها لجوزها الشرموطة وخلت قرونه للسما المهم فضلت اهبد وارزع فيها بايدي من ورا وعملت اني هنام ولمست كتفها بشفايفي اكنه مش قصدي ولما جت تنزل بعدت بالجنب وبصت عليا قبل ما تنزل روحت غمزتلها فضحكت ونزلت معاه ومسكت أيده ومشيو تلاقيها هتروح تحكيلو وتخليه ينيكها

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: AndyCat, سادي للديوثين و الكلبات, ابو سامي و 5 آخرين
كباتن الجيم اكتر ناس بتشرمط عليهم

• عجبني
التفاعلات: Ahmed samo، 🏋️ Captain Nader و حلّاق مرتي
كنت في مشروع في اخر كنبة وانا وبنت قاعدين ع الأطراف
جت واحدة وجوزها يركبو جوزها رجعها ورا بقت بينا قومت أنا مدخل ايدي عند طيزها وفضلت احسس وكسم طراوتها وبعدين البت اللي قاعدة ع الطرف نزلت فاللي جنبي مرضيتش تتحرك وخلت جوزها جنبها الناحية التانية وبقت في النص وانا ايدي عند طيزها من ورا وشغال ارفع فيها جامد وزبي مش قادر من كتر جرعة الدياثة اللي شيلتها لجوزها الشرموطة وخلت قرونه للسما المهم فضلت اهبد وارزع فيها بايدي من ورا وعملت اني هنام ولمست كتفها بشفايفي اكنه مش قصدي ولما جت تنزل بعدت بالجنب وبصت عليا قبل ما تنزل روحت غمزتلها فضحكت ونزلت معاه ومسكت أيده ومشيو تلاقيها هتروح تحكيلو وتخليه ينيكها
حلو نيك دة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من كام سنة كنت مع ماما بتجيب اوردر في مطعم وكان زحمة شوية لقيت حد بيقرب منها من ورا وزانق نفسه جامد عليها وعمال يحك جسمه على طيزها وهي وشها للحيط مش عارفة تتحرك فضل زانق فيها كام دقيقة لحد ما الاوردر جه وانا كنت واقف بتفرج ورا وعامل نفسي مش شايف
ابن جدع بيسيب امه تتدلع 😂♥️

حصل انا كبتن چيم بيجيلي شويه عيال علي ستات شرميط بس الواحد مش بيحط في دماغو

• عجبني
التفاعلات: 🏋️ Captain Nader
حصل انا كبتن چيم بيجيلي شويه عيال علي ستات شرميط بس الواحد مش بيحط في دماغو
وانا و بجد كتير نيك

عملت نفسي مش واخد بالي من كسمها بس في نسوان شراميط نيك في الچيمات

• عجبني
التفاعلات: زوج الملكه
  • عجبني
التفاعلات: 🏋️ Captain Nader
  • بيضحكني