NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا من يومين اخدت سيارة اجرة . و احنا من كلمه لكلمه اكتشفت انو السائق موجب و بديت اعطيه اشارات لحد ما فمهني و صرت ارمي ايدي لفخدو و زبو لحد ما هاج و حسيتو رايح يفجر البنطلون ... بعدها اخرج زبو و انا صرت اتحسس عليه و اداعبه و بعدها صفينا لجنب و انا نزلت ارضعو لحد ماجابو و تبادلنا ارقامنا

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول
يا جرأتك!

• عجبني
التفاعلات: امي الشرموطه و zobry gamed 200
بحب اوي لما الناس تعرف اني بتناك و يبصوا عليا و يغمزوا لبعض و يضحكوا و بعدها يخبطوا فيا من ورا و انا ابصلهم و اضحك

• عجبني
التفاعلات: ٢٠ سنة بدور ع ديوث ف سني و صعيدي هايج
معقولة ؟

• عجبني
  • هممم
التفاعلات: aser el bahar و شخصيه مجنونه
ص
انا من يومين اخدت سيارة اجرة . و احنا من كلمه لكلمه اكتشفت انو السائق موجب و بديت اعطيه اشارات لحد ما فمهني و صرت ارمي ايدي لفخدو و زبو لحد ما هاج و حسيتو رايح يفجر البنطلون ... بعدها اخرج زبو و انا صرت اتحسس عليه و اداعبه و بعدها صفينا لجنب و انا نزلت ارضعو لحد ماجابو و تبادلنا ارقامنا
عب يحصل لسببين اولا مجتمعنا هنا شهوانى للسف حتى اغلب السالب كله شهوانى وانا موجب بس مش همي الشهوة وللاسف بمجتمعنا الكدب اكتر من الصدق وعدم الامان الصفه السائده ملقتش سالب راقي نقي صادق مفيش لحد دلوقتى

انت بجد محظوظ لو كنت صادق فيما تقول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%