NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فحل على اي حد

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بقولكو يا اخواتي كنت عاوز نصيحة من اي حد مر باللي انا مريت بيه انا بقيت هايج 24 ساعة و عاوز انيك طول اليوم ووصل معايا الحوار اني بقيت بضرب عشرة بتاع 3 او 4 مرات في نفس اليوم ف لو حد مر بالفترة دي ياريت يعرفني عدا منها ازاي

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري
بقولكو يا اخواتي كنت عاوز نصيحة من اي حد مر باللي انا مريت بيه انا بقيت هايج 24 ساعة و عاوز انيك طول اليوم ووصل معايا الحوار اني بقيت بضرب عشرة بتاع 3 او 4 مرات في نفس اليوم ف لو حد مر بالفترة دي ياريت يعرفني عدا منها ازاي
بلاش حتندم بعد كدة 😉😉

• عجبني
اشغل وقتك في أي حاجة ولو مقللتش ضرب العشرة حتعيط لما تيجي تتجوز ومتلاقيش فيك صحة

• عجبني
بلاش حتندم بعد كدة 😉😉
هو ايه اللي بلاش ياسطى انا عاوز نصيحة عاوز اعرف اضرار الموضوع ده ولو حد مر بيه اتخطاه ازاي كدا يعني

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا كنت زي حلاتك ويمكن لسة بس كان ليا اوقات بقطع بالشهر مبضربهاش الموضوع طويل وفي تفاصيل لو حابب كلمنى خاص ندردش فيه على رواقه

انا كده حاليا وبقيت مفيش تركيز وحياتي بايظه حرفيا بسببها خد عندك فشل دراسه وفشل علاقات مع ناس ومع البيت ومع .... طبعا اهم حاجه
فشل في دراسه وهكذا
ياريتني كنت ارجع لليوم الزفت الي بدأت فيه اعملها كنت هضرب نفسي مليون جزمه ومعملهاش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%