NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

꧁𝕄𝕒𝕤𝕥𝕖𝕣 𝕊𝕒𝕚𝕗꧂

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
الكاتب المفضل
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أنا ملاحظ ان معظم الفحول هنا شايفين ان الديوث لازم زبه يكون صغير ومابيقفش ومابيعرفش ينيك وانه لازم يكون خول وبيتناك
على فكرة الموضوع مالوش علاقة بزبه لأن ممكن الديوث ده يكون زبه اكبر من زب اي فحل وبيعرف ينيك احسن من اي فحل ومش ضروري يكون بيتناك يعني لانه ديوث مش خول
الفكرة كلها انه شخص ميوله كده وبيستمتع بالطريقة دي وكل واحد حر في ميوله فمش معنى انه متحرر او ديوث يبقى لازم يكون خول وبيتناك ومش لازم يكون زبه صغير ومابيقومش علشان كده قبل ماتغلط في اي ديوث وقبل ماتشتمه او تغلط فيه او تقول عنه خول اعرف الاول ميوله هل هو فعلا ديوث وخول ولا ديوث وبس؟
ملاحظة بس : ( على فكرة انا فحل مش ديوث )

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عبدو جدو, Red cock, عشق_المتعة و 3 آخرين
اتمنى ماحدش ياخد الكلام بحساسية هو مجرد رأي

حقيقي الموضوع بقى غريب اوي وفكرة الفحول عن الديوثين مابتتغيرش مهما نحاول نشرحلهم ونفهمهم

او وووووووووووووووف نفسي
أنا ملاحظ ان معظم الفحول هنا شايفين ان الديوث لازم زبه يكون صغير ومابيقفش ومابيعرفش ينيك وانه لازم يكون خول وبيتناك
على فكرة الموضوع مالوش علاقة بزبه لأن ممكن الديوث ده يكون زبه اكبر من زب اي فحل وبيعرف ينيك احسن من اي فحل ومش ضروري يكون بيتناك يعني لانه ديوث مش خول
الفكرة كلها انه شخص ميوله كده وبيستمتع بالطريقة دي وكل واحد حر في ميوله فمش معنى انه متحرر او ديوث يبقى لازم يكون خول وبيتناك ومش لازم يكون زبه صغير ومابيقومش علشان كده قبل ماتغلط في اي ديوث وقبل ماتشتمه او تغلط فيه او تقول عنه خول اعرف الاول ميوله هل هو فعلا ديوث وخول ولا ديوث وبس؟

اووووووووووووووووووووف نفسي انا وخطيبتي ليله الدخله اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ

عايز اقلك بنعاني من كتر ما مفيش فهم اصلا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت كده 👍 انا ديوث امي واختي اصورهم واحك بيهم وانيكهم شات مع فحول وبينا مراحل متقدمه اووي بس ما يعني هذا اني خول او زبي زغير او معرفش انيك بلعكس انا فحل وديوث

انت كده 👍 انا ديوث امي واختي اصورهم واحك بيهم وانيكهم شات مع فحول وبينا مراحل متقدمه اووي بس ما يعني هذا اني خول او زبي زغير او معرفش انيك بلعكس انا فحل وديوث
ده اللي احاول اوصله للناس لكن للاسف محدش بيفهم

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%