NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شخصيه مجنونه

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا شايف أن كل النسوانجيه متفاعلين دلوقتي بطريقه هستريه بمناسبة انكم كلم اون لاين ممكن ندردش في البوست دا واللي معاه مشكله ومش عارف يتصرف قادرين كلنا نتجمع ونحلها

مع احترامى لكن مش كل المنشورات بيكون عليها نفس التفاعل والإقبال
قارن كده بين منشور ست حتى لو كلام هايف وشوف التفاعل عليه وبين منشور راجل حتى لو كلامه كويس ومهم
للأسف مفيش وجه للمقارنه

• عجبني
التفاعلات: نورالشام و خبير معتزل (الـــخـــال)
طب خلى بنت كده هى اللى كاتبه نفس الكلام ده بالظبط وشوف كان كم واحد هيعلق
يا صديق عارف
انا عضو قديم هنا وياما مر عليا
ده مش،هنا بس،
علي اي موقع تلاقي،كده
عالم بتفكر بازبارها

• بيضحكني
التفاعلات: محب الغموض
يا صديق عارف
انا عضو قديم هنا وياما مر عليا
ده مش،هنا بس،
علي اي موقع تلاقي،كده
عالم بتفكر بازبارها
ساعتها تلاقى كل واحد داخل بيستعرض وكأن خلاص لما يعلق ويعمل كده هتدوب فى هواه وتقوله انا أسيرة احلامك

ساعتها تلاقى كل واحد داخل بيستعرض وكأن خلاص لما يعلق ويعمل كده هتدوب فى هواه وتقوله انا أسيرة احلامك
يابرنس دول بيبقو خبراء طب نفسي ودكاتره نساء،و مشايخ وعلماء وحاجه بنت متناكه

• بيضحكني
فعلا بوستات البنات حتى لو مش بنات بس اسم بنت تلاقى كله شايل بتاعه على كتفه وداخل جرى 😂

• بيضحكني
فعلا بوستات البنات حتى لو مش بنات بس اسم بنت تلاقى كله شايل بتاعه على كتفه وداخل جرى 😂
مش عيب انك تعلق على بوست لبنت عادى جدا
المهم تكون بتعلق عشان الموضوع نفسه مش عشان اللى ناشره

• عجبني
التفاعلات: مرحب و Loranzi
مش عيب انك تعلق على بوست لبنت عادى جدا
المهم تكون بتعلق عشان الموضوع نفسه مش عشان اللى ناشره
معاك حق انا فى اوقات نزلت فيها بوستات نقاش ولا حد فكر يدخل يبص على ايه اللى مكتوب بطلت بقى وقلت خليك ف حالك بقى 😁

معاك حق انا فى اوقات نزلت فيها بوستات نقاش ولا حد فكر يدخل يبص على ايه اللى مكتوب بطلت بقى وقلت خليك ف حالك بقى 😁
اللى يضايق أن لو بنت كتبت نفس كلامك
هتلاقى فيضانات وسيول من التعليقات ممكن يحصل تسونامى بسببها

• عجبني
التفاعلات: Loranzi
عليك صراحه فى الوصف والالفاظ خطيره 😅
ياعم ماهي حاجه تفرقع البيضان
اقولك موقف حصل هنا من مده كان فيه واحده هنا من انشط الناس واي منشور ليها كان بيعدي 500 تعليق وبقا ليها اتباع وانصار ومسكت مشرف في قسم واخدت رتب ونياشين وشويه وكانو هايعملوها تمثال للنيك هنا وكانت مسميه نفسها اسم ابن متناكه فاجر
وسبحانه ياجدع عمري ما جيت معاها سكه وكنا دايما نتعاركو وافشخها لاني كنت شاكك في كسمها اصلا انها ولد
وخد عندك بقا كل مشكله بينا تلاقي شعب نسوانجي العظيم داخل يطبل لها وممكن يشتمو فيا والمشرفين يجاملو وسيبت المنتدي فتره ورجعت لاقيتها مختفيه بسال حد من المحترمين اللي طلعت بهم من هنا عنها قالي طلعت ولد😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

• بيضحكني
التفاعلات: شخصيه مجنونه و محب الغموض
ياعم ماهي حاجه تفرقع البيضان
اقولك موقف حصل هنا من مده كان فيه واحده هنا من انشط الناس واي منشور ليها كان بيعدي 500 تعليق وبقا ليها اتباع وانصار ومسكت مشرف في قسم واخدت رتب ونياشين وشويه وكانو هايعملوها تمثال للنيك هنا وكانت مسميه نفسها اسم ابن متناكه فاجر
وسبحانه ياجدع عمري ما جيت معاها سكه وكنا دايما نتعاركو وافشخها لاني كنت شاكك في كسمها اصلا انها ولد
وخد عندك بقا كل مشكله بينا تلاقي شعب نسوانجي العظيم داخل يطبل لها وممكن يشتمو فيا والمشرفين يجاملو وسيبت المنتدي فتره ورجعت لاقيتها مختفيه بسال حد من المحترمين اللي طلعت بهم من هنا عنها قالي طلعت ولد😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
ههههههههههههههههههههههههه
على فكره انا لسه ناشر امبارح عن الموضوع ده
الجماعه اللى عاملين فيها بنات زى كده والناس ترد وتقول سوالب اقول يا ناااااااااااااااس مقصدش دول اقصد اللى متخفى فى اسم ست
بس بيكونوا ظاهرين على فكره لأن اللى بيعمل كده بيبقى عاوز يبين أنه ست فيأفور فى منشوراته فيجيب معاه بالعكس
وهما دلوقت ظاهرين جدا على فكره

ههههههههههههههههههههههههه
على فكره انا لسه ناشر امبارح عن الموضوع ده
الجماعه اللى عاملين فيها بنات زى كده والناس ترد وتقول سوالب اقول يا ناااااااااااااااس مقصدش دول اقصد اللى متخفى فى اسم ست
بس بيكونوا ظاهرين على فكره لأن اللى بيعمل كده بيبقى عاوز يبين أنه ست فيأفور فى منشوراته فيجيب معاه بالعكس
وهما دلوقت ظاهرين جدا على فكره
و**** بتوع دلوقت دول ما يجو حاجه في اللي بحكي عنهم كانو اتنين بس كانو صيع بقولك وصلو مشرفين

• عجبني
محب الغموض جابلك الخلاصه
هو قال نفضفض مش نعترض بتفاعلوا للبنات او الشباب اكتر يعني 🤝
+ مش يتفاعل حد معاك أحسن، بكرا كلنا نندم على اي حاجة كتبناها وفضلت ذنوب جارية
ف دي حسنة انه محدش يتفاعل مش سلبية يعني ..
الا لو عايزين اهتمام مؤقت من هنا وده مش صحي عشان مش هنحصل عليه بكل وقت
اتفاعلوا هم حرين مش اتفاعلوا أحسن خلونا نعيد التفكير هننشر حاجة او لا.
مع احترامي..

• عجبني
التفاعلات: dr_nero، زهايمر و محب الغموض
هو قال نفضفض مش نعترض بتفاعلوا للبنات او الشباب اكتر يعني 🤝
+ مش يتفاعل حد معاك أحسن، بكرا كلنا نندم على اي حاجة كتبناها وفضلت ذنوب جارية
ف دي حسنة انه محدش يتفاعل مش سلبية يعني ..
الا لو عايزين اهتمام مؤقت من هنا وده مش صحي عشان مش هنحصل عليه بكل وقت
اتفاعلوا هم حرين مش اتفاعلوا أحسن خلونا نعيد التفكير هننشر حاجة او لا.
مع احترامي..
على فكره على حسب المنشور وكل واحد بيتحمل اللى بيكتبه
لكن احنا بنتكلم على المبدأ عموما أن التعليق والتفاعل بيكون للبنات بس حتى لو كلام الراجل هادف ومحترم ( طبعا دى مش قاعده حتميه لكن الغالب أن ده إللى بيحصل )

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
على فكره على حسب المنشور وكل واحد بيتحمل اللى بيكتبه
لكن احنا بنتكلم على المبدأ عموما أن التعليق والتفاعل بيكون للبنات بس حتى لو كلام الراجل هادف ومحترم ( طبعا دى مش قاعده حتميه لكن الغالب أن ده إللى بيحصل )
طبيعي ده بيحصل فطرة وميول طبيعية معظم التعليقات للبنات بتبقى حك اصلا بس ..
ف هيحك بالشباب ازاي😂💔 ف مش بيعلق
وعدد البنات اصلا أقل جداً

• بيضحكني
التفاعلات: زهايمر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%