NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الافريقي الفاجر

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
30 مايو 2023
المشاركات
1
مستوى التفاعل
9
نقاط
1
الجنس
ذكر
الدولة
اي حته معروف بالرجوله
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هنبدا سلسله جديد مع الافريقي
انا اسمي فهد عندي ١٨سنه طولي ١٩٠ اسمراني اقل كلمه بتضيقني
ابويا :مؤمن مدرس عنده ٥٩ سنه في حاله
اخويا:محمد دكتور تحليل ٢٨سنه
مرات محمد :اشجان ٢٥ سنه مش بتشتغل
امي :صباح ٥٨ مدرسه مع ابويا في نفس المدرسه
صحابي :محمود 'السيد، فارس، كارم
هوصف كل واحد في دوره
نبدأ القصه :انا عمري ما اشتغلت علشان ابويا كان فاكر اني لو اشتغلت وامسك فلوس هبوظ واشرب سجاير والحورات دي وامي كانت نفس الحوار بس علشان بتخاف علي واخويا شيفني مليش لزمه واني متدلع والبلد كلها فكره اني عيل غلبان بس ميعرفوش اللي فيها وانا برضوا علشان كنت هادي فالناس واخده فكرا غير الحقيقه وانا في سنه تانيه ثانوي صحيت الصبح لقيت الصويت اشتغل قمت اجري لقيت امي بتقولي ابويا مات انا ساعتها محستش بحاجه ومسكت نفسي المهم الظهر اذان ودفنا وانا في المقابر كل لما واحد يسلم علي يقولي انت اكبرت وشوفلك شغلانه بقي استغربت هما الناس دول ملهم في اي هو حد قلهم اني بشحت دفنا وروحنا كنت استوعبت الموقف وعيط كتير دخلت اوضتي وقفلت علي نفسي وقعدت اعيط محستش بنفسي غير تاني يوم طلعت من الاوضه لقيت ناس جايه تعزينا رحت قعدت جمب اخويا والعزء خلص في يومين خلصنا عدي اسبوع نزلت الدروس والدنيا بقت تمام ولسه هفوق لقيت امي بدأت تتعب هي كمان رحنا لدكتور قال خلاص هتموت قعدت مع امي قعدت توصيني علي اخويا وبتقولي اخوك غلبان زامراته خي اللي مسيطره عليه خلي بالك منه مع اني انا الصغير بس قلتلي انا عدي يوم والتاني وامي توفت وكانت صدمه كسرتني الوحيده الحنينه علي راحت وكنت عارف ان الخراب جاي جايعدي اسبوع العزاء وكل واحد راح لحاله وبما اني لسه صغير فكان اخويا هو الوصي علي لقيته في يوم جاي باين عليه الغضب وقعد قدامي
محمد:العيشه اللي انت كنت عيشها انساها
انا :عيشه اي
محمد :بكرا تعرف لوحدك
وسبني قام مشي وانا استغربت يعني اي انسي العيشه والكلامه فكلمت صحابي اننا نتجمع علي القهوي المهم لبست ونزلت استناهم علي القهوه جه فارس وده وصفه هو ١٨٨سم كله عضلات جاي في اي حاجه شمال نفس سني
شويه ومحمود جه وده وصفه ١٨٠سم ماشي شايل زبه علي كتفه بس مش بتاع مشاكل بيخاف يتخانق
والسيد جه وده وصفه السيد ده صوت الضمير بتاع الشله كل حاجه بيقول عليها حرام طوله ١٦٠ سم
كارم ١٩٠ سم واد رجوله يموت نفسه علشان صحبه شغال معاك يميت واشمال
المهم اتجمعنا علي القهوة ا
انا:عاوزين مظاهر شويه علشان الامتحانات قربت واحنا مش عارفين حاجه
كارم:يعم خير كده كده الامتحان اختر وهنغش
محمود:انا لسه شايف بت طيزها فاجره
السيد:يبني اسكت مش تتكلم علي بنات الناس
انا :شوف انا بقول اي والعلوق بيقولوا اي
فارس:يعم سيبك منهم المهم هزاكر وهنعدي
لعبنا عشرتين دمنه وخلصنا قومنا مشينا وانا داخل البيت لقيت محمد اخويا في وشي
محمد :معدش في تأخير بره كتير كده
انا:تأخير اي محمد الساعه ١٠ ونص
محمد:هو كده عاجبك
انا : تمام
دخلت الشقه بتاعتي وقعدت اعيط بس الشيطان حضر وقولت بس محمد هي كده السنه دي تخلص وهشوف شغل دخلت استحميت ومسكت التلفون اشوف الرسايل لقيت رسايل كتير اللي بيعزي واللي بيطمن علي لفت نظري رساله من رقم مش متسجل بفتح صورت البروفيل لقيتها الاكس وكانت اسمها فوزيه بعته تعزي رديت عليها لقيتها اون لاين ودارت المحدثه
فوزيه :عامل اي يا فهد دلوقتي شد حيلك
انا :تمام
فوزيه :كنت عاوزا اجي اعزي بس اتكسفت اجي وحدي
انا:لا عادي ملوش لزوم
فوزيه:ابقي طمني عليك سلام يا قلبي
انا قولت اي قلبي دي يبقي هي عاوز ترجع للقديم اصل يا عزيزي القديم مكنش قليل فوزيه حته كده ١٥٥ سم طيز كبيره جدا رفيعه من الوسط وبزاز متوسطه بس هي عباره عن ملبن وممحونه بطريقه بنت متناكه امها ميته وابوها عاجز يعتبر متربين من صغرنا مع بعض النجاسه دي هي اللي معلمهالي من اول لعبت عريس وعروسه ولعند النيك المهم نمت وصحيت الساعه٨ اتصلت بصاحبي ونزلنا الدروس وقبلت فوزيه بس كانت علي غير العاده طنت حاسس عنيها مكسوره مش فوزيه اللي اعرفها سلمت علي ومشيت علي طول دخلت الدرس وانا قاعد في الدرس لقيت عيل سرسجي من العيال بتاعت الحورات ده كل شويه يبص لفوزيه ويضحك تروح هي بصه في الأرض قولت الموضوع ده لازم اشوف الكلام علي اي اصل مهما كانت فوزيه مزعلاني بس متربين سوي وامها كانت بتحبني قوية خلصنا الدرس اول لما طلعت نديت علي فوزيه قولتلها هعدي عليكي في البيت النهارده حسيتها فرحت للحظه وزعلت تاني ومشيت واتا وقفت استني فارس ومحمود وكارم والسيد وانا واقف مستنيهم لقيت الواد السرسجي ده داخل علي بيقولي مالك بيها يا صحبي بصيتله كده ورحت ضاربه بونيه كسرت مناخيره والناس شالته كان صاحبي جم بيقولوا في اي يا فهد قولت مفيش حاجه وختهم ومشيت روحت لقيت أخويا بيقولي بقيت شغال بلطجي سبته ومشيت دخلت غيرت ورحت علي بيت فوزيه خبط فتحتلي فوزيه بابتسامه ذي لما تكون مستنياني
دخلت سلمت علي ابوها وقعدت معه
ابوها اسمه عم حمدي :اذيك يا فهد يابني
انا :تمام يا عم حمدي انت عامل اي دلوقتي ورجلك
حمدي :حلو يبني نشكر @@@@يابت يا فوزيه حاتي الدوي من عندك اصل نسيت اخده
فوزيه :حاضر يا بابا جابت فوزيه الدوي بتاع ابوها
خد الدوا عم حمدي وشويه ونام مكانه (الناس اللي بتبقي رجليها مقطوعه بتاخد دواء في نسبت مخدر عاليه )
قمت دخلت الاوضه لفوزيه وقعدت جمبها علي السرير قولتلها
انا:مالك يا فوز
هي :مفيش حاجه انا تمام
انا :علي انا برضوا الكلام ده
هي لما صدقت وبدأت في العياط قعدت اهدي فيها علشان افهم حاجه منها لعند لما هديت قولتلها احكيلي كل حاجه براحه ووحده وحده
هي:انت عارف فاطمه صحبتي
انا:ايوا عارفها البت الطيبه دي
هي :انا كان معايا صور ليا خاصه علي الفون خدت الفون بتاعي ونسخت الصور لنفسها وادتها للواد اللي انت ضربته قدام الدرس النهارده وبيهددني بيها لو مش رحتله هينزلها علي النت
انا:اتعصبت وقولت علشان كده اهدي ومتخفيش ابعتيلي رقم فاطمه والود ده علي الواتس وخدت فوز في حضني وقعدت اطبطب عليها واهديها ودخلنا في بوسه طويله بس فوقت علي صوت خبطه في الصاله ابوها شكله صحي قومت جريت علي بره الشقه ونزلت روحت البيت لقيت فوز بعته الرقمين حفظتهم علي الفون وقعدت افكر اعمل اي قولت ذي ما تيجي بقي هو وحظه وافتكرت مصيبه الامتحان كمان اسبوع قعدت ازاكر واروح الدروس لعند لما الاسبوع خلص وجت الامتحانات وامتحنت والدنيا جميله وخلصنا امتحانات ولقيت المفاجأة في البيت لقيا محمد اخويا :خلصت امتحانات
انا:ايوا
اخويا :معدتش هتشوف الجنيه مني
انا :والمعاش بتاعي
اخويا :اعتبرني سرقته
انا خدت الكلام وسكت علشان معايا فلوس تكفيني ١٠٠ سنين قدام هو ميعرفش عنها حاجه متستغربش يا عزيزي ابويا قبل لما يموت كان بايع ١٠ فدادين ارض ورثه من جدي ومقلش لحد غير امي وامي وهي بتوصيني قالتلي علي مكان الفيزاء والرقم السري المهم نزلت قعدت علي القهوي ورنيت علي فوز
انا :اشطا يا فوز
فوزيه:ياه وحشتني الكلمه دي
انا :مش مهم المهم ان الواد قالك اي
فوزيه:انت لسه فاكر انا قولت انك نسيت
انا :امتحانات وانتي عارفه
فوزيه :المفروض ان اروحله بكرا
انا :ابعيلي العنوان اللي قالك عليه قالتلي علي العنوان طلع مكان مجمع مدارس قديم مفيش حد عايش واحد عاوز يزنق وحده واحد عاوز يشرب سجاره مع نفسه كده يعني المهم كلمت كارم وفارس جم قولتلهم في طلعه لوحدي تخصني وفهمتهم الحوار قالوا معاك يا فهد
كلمت فوز قولتلها جهزي نفسك علشان ترحيله
فوزيه:انت بعتني
انا:اه مليش فيه
فوزيه :قفلت السكه في وشي
تاني يوم في المعاد اللي هتروح فيه وقفت انا وصحابي بعيد عن بيتها شويه واستنيتها تنزل اول لما نزلت مشينا وراها لعند المجمع الواد طلع خدها استنيت لما دخلوا ورحت فاركين المطاوي انا وفارس وكارم ودخلين اول لما دخلت لقيت فاطمه والواد وفوز عماله تعيط اول لما شفتني فرحت وسكتت الواد شافنا شخ علي نفسه وفاطمه بل لما كنت سكته بدأت عياط
انا:اثبت يا متناك انت وهي النهارده ليله الدخله عليكم
ربطنا الواد ومسكت فاطمه قولتلها اقلعي يا حلوه
فاطمه :انا مليش دعوه انا غلبانه وتعيط رحت ضربها قلم كانت هتموت فيه
انا :مش هعيد الكلمه مرتين وبزعيق اقلعي
فاطمه :حاضر
انا:مين هيخش الاول يا رجاله
كارم:انا يا سندال
انا :خش يا عمنا
دخل كارم علي فاطمه بوس وتقفيش
انا:فوز
فوزيه:نعم
انا:علي البيت
فوزيه:حاضر
وطلعت تجري علي البيت
انا فهد يا ولاد الفاجره
ورحت داخل علي الواد ضرب لعند لما قال بس ورحت مقلعه الهدوم وصورته ملط يجي ٣٠ صوره واصور طيزه بس حسيته فرحان ببص علي خرمه لقيته واسع قولتله انت طلعت بتتناك دا انت حبيبي رحت ابص علي كارم وفارس ليتهم بينيكوا فاطمه هما الاتنين وهي عماله تعيط رحت فاتح فيديوا ومصورها وهي بتتناك
فارس:اي مش هتخش
انا :لا مش النهارده خلصوا انتوا كمان اليوم هيخلص
فارس وكارم : خلاص خلصنا وقاموا لبسوا وفكينا الواد وفاطمه ومشينا روحت نقلت الفيدوهات علي فلاشه وخبتها سمعت صوت تزعيق في شقت اخويا الفضول اخدني لقيت مراته بتزعقله علشان مش بيكفيها قولت علشان كده هي المسيطره اي اليوم ابن المتناكه اللي كله منيكه ده
دخلت انام بليل قلقت قولت اطلع أقف علي السطح شويه بس حصل اللي مكنتش اتوقعه .........
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد, bebo@, بشار و 6 آخرين
هنبدا سلسله جديد مع الافريقي
انا اسمي فهد عندي ١٨سنه طولي ١٩٠ اسمراني اقل كلمه بتضيقني
ابويا :مؤمن مدرس عنده ٥٩ سنه في حاله
اخويا:محمد دكتور تحليل ٢٨سنه
مرات محمد :اشجان ٢٥ سنه مش بتشتغل
امي :صباح ٥٨ مدرسه مع ابويا في نفس المدرسه
صحابي :محمود 'السيد، فارس، كارم
هوصف كل واحد في دوره
نبدأ القصه :انا عمري ما اشتغلت علشان ابويا كان فاكر اني لو اشتغلت وامسك فلوس هبوظ واشرب سجاير والحورات دي وامي كانت نفس الحوار بس علشان بتخاف علي واخويا شيفني مليش لزمه واني متدلع والبلد كلها فكره اني عيل غلبان بس ميعرفوش اللي فيها وانا برضوا علشان كنت هادي فالناس واخده فكرا غير الحقيقه وانا في سنه تانيه ثانوي صحيت الصبح لقيت الصويت اشتغل قمت اجري لقيت امي بتقولي ابويا مات انا ساعتها محستش بحاجه ومسكت نفسي المهم الظهر اذان ودفنا وانا في المقابر كل لما واحد يسلم علي يقولي انت اكبرت وشوفلك شغلانه بقي استغربت هما الناس دول ملهم في اي هو حد قلهم اني بشحت دفنا وروحنا كنت استوعبت الموقف وعيط كتير دخلت اوضتي وقفلت علي نفسي وقعدت اعيط محستش بنفسي غير تاني يوم طلعت من الاوضه لقيت ناس جايه تعزينا رحت قعدت جمب اخويا والعزء خلص في يومين خلصنا عدي اسبوع نزلت الدروس والدنيا بقت تمام ولسه هفوق لقيت امي بدأت تتعب هي كمان رحنا لدكتور قال خلاص هتموت قعدت مع امي قعدت توصيني علي اخويا وبتقولي اخوك غلبان زامراته خي اللي مسيطره عليه خلي بالك منه مع اني انا الصغير بس قلتلي انا عدي يوم والتاني وامي توفت وكانت صدمه كسرتني الوحيده الحنينه علي راحت وكنت عارف ان الخراب جاي جايعدي اسبوع العزاء وكل واحد راح لحاله وبما اني لسه صغير فكان اخويا هو الوصي علي لقيته في يوم جاي باين عليه الغضب وقعد قدامي
محمد:العيشه اللي انت كنت عيشها انساها
انا :عيشه اي
محمد :بكرا تعرف لوحدك
وسبني قام مشي وانا استغربت يعني اي انسي العيشه والكلامه فكلمت صحابي اننا نتجمع علي القهوي المهم لبست ونزلت استناهم علي القهوه جه فارس وده وصفه هو ١٨٨سم كله عضلات جاي في اي حاجه شمال نفس سني
شويه ومحمود جه وده وصفه ١٨٠سم ماشي شايل زبه علي كتفه بس مش بتاع مشاكل بيخاف يتخانق
والسيد جه وده وصفه السيد ده صوت الضمير بتاع الشله كل حاجه بيقول عليها حرام طوله ١٦٠ سم
كارم ١٩٠ سم واد رجوله يموت نفسه علشان صحبه شغال معاك يميت واشمال
المهم اتجمعنا علي القهوة ا
انا:عاوزين مظاهر شويه علشان الامتحانات قربت واحنا مش عارفين حاجه
كارم:يعم خير كده كده الامتحان اختر وهنغش
محمود:انا لسه شايف بت طيزها فاجره
السيد:يبني اسكت مش تتكلم علي بنات الناس
انا :شوف انا بقول اي والعلوق بيقولوا اي
فارس:يعم سيبك منهم المهم هزاكر وهنعدي
لعبنا عشرتين دمنه وخلصنا قومنا مشينا وانا داخل البيت لقيت محمد اخويا في وشي
محمد :معدش في تأخير بره كتير كده
انا:تأخير اي محمد الساعه ١٠ ونص
محمد:هو كده عاجبك
انا : تمام
دخلت الشقه بتاعتي وقعدت اعيط بس الشيطان حضر وقولت بس محمد هي كده السنه دي تخلص وهشوف شغل دخلت استحميت ومسكت التلفون اشوف الرسايل لقيت رسايل كتير اللي بيعزي واللي بيطمن علي لفت نظري رساله من رقم مش متسجل بفتح صورت البروفيل لقيتها الاكس وكانت اسمها فوزيه بعته تعزي رديت عليها لقيتها اون لاين ودارت المحدثه
فوزيه :عامل اي يا فهد دلوقتي شد حيلك
انا :تمام
فوزيه :كنت عاوزا اجي اعزي بس اتكسفت اجي وحدي
انا:لا عادي ملوش لزوم
فوزيه:ابقي طمني عليك سلام يا قلبي
انا قولت اي قلبي دي يبقي هي عاوز ترجع للقديم اصل يا عزيزي القديم مكنش قليل فوزيه حته كده ١٥٥ سم طيز كبيره جدا رفيعه من الوسط وبزاز متوسطه بس هي عباره عن ملبن وممحونه بطريقه بنت متناكه امها ميته وابوها عاجز يعتبر متربين من صغرنا مع بعض النجاسه دي هي اللي معلمهالي من اول لعبت عريس وعروسه ولعند النيك المهم نمت وصحيت الساعه٨ اتصلت بصاحبي ونزلنا الدروس وقبلت فوزيه بس كانت علي غير العاده طنت حاسس عنيها مكسوره مش فوزيه اللي اعرفها سلمت علي ومشيت علي طول دخلت الدرس وانا قاعد في الدرس لقيت عيل سرسجي من العيال بتاعت الحورات ده كل شويه يبص لفوزيه ويضحك تروح هي بصه في الأرض قولت الموضوع ده لازم اشوف الكلام علي اي اصل مهما كانت فوزيه مزعلاني بس متربين سوي وامها كانت بتحبني قوية خلصنا الدرس اول لما طلعت نديت علي فوزيه قولتلها هعدي عليكي في البيت النهارده حسيتها فرحت للحظه وزعلت تاني ومشيت واتا وقفت استني فارس ومحمود وكارم والسيد وانا واقف مستنيهم لقيت الواد السرسجي ده داخل علي بيقولي مالك بيها يا صحبي بصيتله كده ورحت ضاربه بونيه كسرت مناخيره والناس شالته كان صاحبي جم بيقولوا في اي يا فهد قولت مفيش حاجه وختهم ومشيت روحت لقيت أخويا بيقولي بقيت شغال بلطجي سبته ومشيت دخلت غيرت ورحت علي بيت فوزيه خبط فتحتلي فوزيه بابتسامه ذي لما تكون مستنياني
دخلت سلمت علي ابوها وقعدت معه
ابوها اسمه عم حمدي :اذيك يا فهد يابني
انا :تمام يا عم حمدي انت عامل اي دلوقتي ورجلك
حمدي :حلو يبني نشكر @@@@يابت يا فوزيه حاتي الدوي من عندك اصل نسيت اخده
فوزيه :حاضر يا بابا جابت فوزيه الدوي بتاع ابوها
خد الدوا عم حمدي وشويه ونام مكانه (الناس اللي بتبقي رجليها مقطوعه بتاخد دواء في نسبت مخدر عاليه )
قمت دخلت الاوضه لفوزيه وقعدت جمبها علي السرير قولتلها
انا:مالك يا فوز
هي :مفيش حاجه انا تمام
انا :علي انا برضوا الكلام ده
هي لما صدقت وبدأت في العياط قعدت اهدي فيها علشان افهم حاجه منها لعند لما هديت قولتلها احكيلي كل حاجه براحه ووحده وحده
هي:انت عارف فاطمه صحبتي
انا:ايوا عارفها البت الطيبه دي
هي :انا كان معايا صور ليا خاصه علي الفون خدت الفون بتاعي ونسخت الصور لنفسها وادتها للواد اللي انت ضربته قدام الدرس النهارده وبيهددني بيها لو مش رحتله هينزلها علي النت
انا:اتعصبت وقولت علشان كده اهدي ومتخفيش ابعتيلي رقم فاطمه والود ده علي الواتس وخدت فوز في حضني وقعدت اطبطب عليها واهديها ودخلنا في بوسه طويله بس فوقت علي صوت خبطه في الصاله ابوها شكله صحي قومت جريت علي بره الشقه ونزلت روحت البيت لقيت فوز بعته الرقمين حفظتهم علي الفون وقعدت افكر اعمل اي قولت ذي ما تيجي بقي هو وحظه وافتكرت مصيبه الامتحان كمان اسبوع قعدت ازاكر واروح الدروس لعند لما الاسبوع خلص وجت الامتحانات وامتحنت والدنيا جميله وخلصنا امتحانات ولقيت المفاجأة في البيت لقيا محمد اخويا :خلصت امتحانات
انا:ايوا
اخويا :معدتش هتشوف الجنيه مني
انا :والمعاش بتاعي
اخويا :اعتبرني سرقته
انا خدت الكلام وسكت علشان معايا فلوس تكفيني ١٠٠ سنين قدام هو ميعرفش عنها حاجه متستغربش يا عزيزي ابويا قبل لما يموت كان بايع ١٠ فدادين ارض ورثه من جدي ومقلش لحد غير امي وامي وهي بتوصيني قالتلي علي مكان الفيزاء والرقم السري المهم نزلت قعدت علي القهوي ورنيت علي فوز
انا :اشطا يا فوز
فوزيه:ياه وحشتني الكلمه دي
انا :مش مهم المهم ان الواد قالك اي
فوزيه:انت لسه فاكر انا قولت انك نسيت
انا :امتحانات وانتي عارفه
فوزيه :المفروض ان اروحله بكرا
انا :ابعيلي العنوان اللي قالك عليه قالتلي علي العنوان طلع مكان مجمع مدارس قديم مفيش حد عايش واحد عاوز يزنق وحده واحد عاوز يشرب سجاره مع نفسه كده يعني المهم كلمت كارم وفارس جم قولتلهم في طلعه لوحدي تخصني وفهمتهم الحوار قالوا معاك يا فهد
كلمت فوز قولتلها جهزي نفسك علشان ترحيله
فوزيه:انت بعتني
انا:اه مليش فيه
فوزيه :قفلت السكه في وشي
تاني يوم في المعاد اللي هتروح فيه وقفت انا وصحابي بعيد عن بيتها شويه واستنيتها تنزل اول لما نزلت مشينا وراها لعند المجمع الواد طلع خدها استنيت لما دخلوا ورحت فاركين المطاوي انا وفارس وكارم ودخلين اول لما دخلت لقيت فاطمه والواد وفوز عماله تعيط اول لما شفتني فرحت وسكتت الواد شافنا شخ علي نفسه وفاطمه بل لما كنت سكته بدأت عياط
انا:اثبت يا متناك انت وهي النهارده ليله الدخله عليكم
ربطنا الواد ومسكت فاطمه قولتلها اقلعي يا حلوه
فاطمه :انا مليش دعوه انا غلبانه وتعيط رحت ضربها قلم كانت هتموت فيه
انا :مش هعيد الكلمه مرتين وبزعيق اقلعي
فاطمه :حاضر
انا:مين هيخش الاول يا رجاله
كارم:انا يا سندال
انا :خش يا عمنا
دخل كارم علي فاطمه بوس وتقفيش
انا:فوز
فوزيه:نعم
انا:علي البيت
فوزيه:حاضر
وطلعت تجري علي البيت
انا فهد يا ولاد الفاجره
ورحت داخل علي الواد ضرب لعند لما قال بس ورحت مقلعه الهدوم وصورته ملط يجي ٣٠ صوره واصور طيزه بس حسيته فرحان ببص علي خرمه لقيته واسع قولتله انت طلعت بتتناك دا انت حبيبي رحت ابص علي كارم وفارس ليتهم بينيكوا فاطمه هما الاتنين وهي عماله تعيط رحت فاتح فيديوا ومصورها وهي بتتناك
فارس:اي مش هتخش
انا :لا مش النهارده خلصوا انتوا كمان اليوم هيخلص
فارس وكارم : خلاص خلصنا وقاموا لبسوا وفكينا الواد وفاطمه ومشينا روحت نقلت الفيدوهات علي فلاشه وخبتها سمعت صوت تزعيق في شقت اخويا الفضول اخدني لقيت مراته بتزعقله علشان مش بيكفيها قولت علشان كده هي المسيطره اي اليوم ابن المتناكه اللي كله منيكه ده
دخلت انام بليل قلقت قولت اطلع أقف علي السطح شويه بس حصل اللي مكنتش اتوقعه .........
كمل يا برنس وما تتأخر
 
معلش بس القصه زي قصه جحيمي المنتظر بالضبط
 
هتنشر كل جزء علي كام يوم ؟
 


علي ما اعتقد نفس القصة بنفس الشخصيات
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متى ستكمل قصتك هذه
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%