NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شوف من حقك اكيد متصدقش لاكن بجد حصل و فية حاجات مينفعش اقولك على العام متسربة لاب و بنتة بجد و ام و ابنها غير دول بس شئ فظيع مش هتصدق الا لما تشوف و برضة من حقك متصدقش لاكن انا كلو معايا بالاثبات عمرى مكدب و عمرى مأقول حاجة غير و معايا اثباتها عشان اللى ميصدقش و انا صادق هيقول انا كداب فلازم يكون معايا الاثبات و انا معايا كلو بالاثبات و انا معايا ال 12 مش كداب تمام و برضة اللى عاوز يصدق براحتة مش عاوز بلاش بش مش عاوز انزلهم للسرية للست مش اكتر لان اى فيديو ليها بينزل بيتمسح على طول لان ولادها بيمسحوة و بيبلغو و غلطة ولادها انهم نزلوة

الناس كلها شافت ال 4 افلام محدش شاف ال 12 غيرك ف لو عايز نقاش صح نزل ال 12 عشان الناس تعرف تتكلم معاك
شوف من حقك اكيد متصدقش لاكن بجد حصل و فية حاجات مينفعش اقولك على العام متسربة لاب و بنتة بجد و ام و ابنها غير دول بس شئ فظيع مش هتصدق الا لما تشوف و برضة من حقك متصدقش لاكن انا كلو معايا بالاثبات عمرى مكدب و عمرى مأقول حاجة غير و معايا اثباتها عشان اللى ميصدقش و انا صادق هيقول انا كداب فلازم يكون معايا الاثبات و انا معايا كلو بالاثبات و انا معايا ال 12 مش كداب تمام و برضة اللى عاوز يصدق براحتة مش عاوز بلاش بش مش عاوز انزلهم للسرية للست مش اكتر لان اى فيديو ليها بينزل بيتمسح على طول لان ولادها بيمسحوة و بيبلغو و غلطة ولادها انهم نزلوة

حبيبى انا معايا الفيديو و فيديو اللبوسة اللى حطهالها و دخل صباعو و قالتلو خرج صباعك قالعها عشان اللبوسة متطلعش انا مش كداب
انا و المصحف لو مش عاوز افضحها كنت نزلتهم انا هكدب لية انا اكتر انسان صادق هنا خش على منشوراتى و هتعرف انا مين و صادق ازاى
و الفيديوهات من لتلجرام و هوريك كان من تلجرام اية عشان تصدقنى كانو فى تحميل فيجا كامل و مساحتهم كلهم 524 ميجا
ممكن اسم القناة تليجرام

شوف من حقك اكيد متصدقش لاكن بجد حصل و فية حاجات مينفعش اقولك على العام متسربة لاب و بنتة بجد و ام و ابنها غير دول بس شئ فظيع مش هتصدق الا لما تشوف و برضة من حقك متصدقش لاكن انا كلو معايا بالاثبات عمرى مكدب و عمرى مأقول حاجة غير و معايا اثباتها عشان اللى ميصدقش و انا صادق هيقول انا كداب فلازم يكون معايا الاثبات و انا معايا كلو بالاثبات
لو مش كلام وخلاص كان زمانك اثبت

اخر فيلم توصلتوا كانت حاطة في طيزها حقنه عضل

• عجبني
التفاعلات: خالد هزمى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب ماتجي نتكلم خاص تبعتهم لي

موجودة كلها بس عشان السرية و عشان الست دايما بتتمسح من النت قولت موجودة على التلجرام و سبت صورة الجروب فوق
ففين الجروب ده

انا رفعت صورتين من فيلمين و الباقى مقدرش لانهم اتسحبو من النت كلو عشان الست متتفضحش مش هقدر حرصا على الست
فيين الصور دي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%