NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شوف من حقك اكيد متصدقش لاكن بجد حصل و فية حاجات مينفعش اقولك على العام متسربة لاب و بنتة بجد و ام و ابنها غير دول بس شئ فظيع مش هتصدق الا لما تشوف و برضة من حقك متصدقش لاكن انا كلو معايا بالاثبات عمرى مكدب و عمرى مأقول حاجة غير و معايا اثباتها عشان اللى ميصدقش و انا صادق هيقول انا كداب فلازم يكون معايا الاثبات و انا معايا كلو بالاثبات و انا معايا ال 12 مش كداب تمام و برضة اللى عاوز يصدق براحتة مش عاوز بلاش بش مش عاوز انزلهم للسرية للست مش اكتر لان اى فيديو ليها بينزل بيتمسح على طول لان ولادها بيمسحوة و بيبلغو و غلطة ولادها انهم نزلوة

الناس كلها شافت ال 4 افلام محدش شاف ال 12 غيرك ف لو عايز نقاش صح نزل ال 12 عشان الناس تعرف تتكلم معاك
شوف من حقك اكيد متصدقش لاكن بجد حصل و فية حاجات مينفعش اقولك على العام متسربة لاب و بنتة بجد و ام و ابنها غير دول بس شئ فظيع مش هتصدق الا لما تشوف و برضة من حقك متصدقش لاكن انا كلو معايا بالاثبات عمرى مكدب و عمرى مأقول حاجة غير و معايا اثباتها عشان اللى ميصدقش و انا صادق هيقول انا كداب فلازم يكون معايا الاثبات و انا معايا كلو بالاثبات و انا معايا ال 12 مش كداب تمام و برضة اللى عاوز يصدق براحتة مش عاوز بلاش بش مش عاوز انزلهم للسرية للست مش اكتر لان اى فيديو ليها بينزل بيتمسح على طول لان ولادها بيمسحوة و بيبلغو و غلطة ولادها انهم نزلوة

حبيبى انا معايا الفيديو و فيديو اللبوسة اللى حطهالها و دخل صباعو و قالتلو خرج صباعك قالعها عشان اللبوسة متطلعش انا مش كداب
انا و المصحف لو مش عاوز افضحها كنت نزلتهم انا هكدب لية انا اكتر انسان صادق هنا خش على منشوراتى و هتعرف انا مين و صادق ازاى
و الفيديوهات من لتلجرام و هوريك كان من تلجرام اية عشان تصدقنى كانو فى تحميل فيجا كامل و مساحتهم كلهم 524 ميجا
ممكن اسم القناة تليجرام

شوف من حقك اكيد متصدقش لاكن بجد حصل و فية حاجات مينفعش اقولك على العام متسربة لاب و بنتة بجد و ام و ابنها غير دول بس شئ فظيع مش هتصدق الا لما تشوف و برضة من حقك متصدقش لاكن انا كلو معايا بالاثبات عمرى مكدب و عمرى مأقول حاجة غير و معايا اثباتها عشان اللى ميصدقش و انا صادق هيقول انا كداب فلازم يكون معايا الاثبات و انا معايا كلو بالاثبات
لو مش كلام وخلاص كان زمانك اثبت

اخر فيلم توصلتوا كانت حاطة في طيزها حقنه عضل

• عجبني
التفاعلات: خالد هزمى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب ماتجي نتكلم خاص تبعتهم لي

موجودة كلها بس عشان السرية و عشان الست دايما بتتمسح من النت قولت موجودة على التلجرام و سبت صورة الجروب فوق
ففين الجروب ده

انا رفعت صورتين من فيلمين و الباقى مقدرش لانهم اتسحبو من النت كلو عشان الست متتفضحش مش هقدر حرصا على الست
فيين الصور دي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%